HBO:lla Torka aldrig tårar utan handskar
Sarja on tullut vuosia sitten Yle areenalta, mutta en ollut sitä nähnyt enkä myöskään lukenut kirjoja. Katsoin eilen tämän ja se oli heti ensimmäisestä jaksosta alkaen niin koskettava. Aihetta käsiteltiin asiallisesti, ei mässäten.
Onko kukaan muu katsonut? Itse kiinnostuin tästä nähtyäni saman ohjaajan sarjan Päivät, joina kukat kukkivat.
Kommentit (10)
Henkilöhahmot ilmeisesti perustuvat todellisiin henkilöihin (tarina ainakin), mutta silti niiden "elävyys" yllätti. Heihin kiintyi välittömästi. Olisin katsonut useammankin jakson.
Ap
Katsoin YLEltä aikoinani ja todella hyvä! Viimeinen jakso meni aikalailla itkiessä alusta loppuun.
Kirjoina olivat tosi typeriä. Yleensä on päinvastoin, että kirjoina upeita ja koskettavia, mutta leffat pettymys. Nyt kuitenkin jo kirjoina, niin tylsiä ettei tee mieli katsoa.
Katsokaa tämä, on todellinen laatusarja. Olisi kiva lukea kommentteja :)
Ap
Todella koskettava sarja ja jäi mieleen pyörimään pitkäksi aikaa.
Käyttäjä7437 kirjoitti:
Kirjoina olivat tosi typeriä. Yleensä on päinvastoin, että kirjoina upeita ja koskettavia, mutta leffat pettymys. Nyt kuitenkin jo kirjoina, niin tylsiä ettei tee mieli katsoa.
Kiinnostaisi todella kuulla, miksi koit kirjat tylsiksi. Itse olen lukenut kirjat ja katsonut sarjan moneen kertaan ja vaikutun aina!
Myös Gardellin toinen, Päivät joina kukat kukkivat, on loistava <3 Ja kaikki missä on Adam Pålsson, ihan kaikki, niin loistavaa.
Kiitos vinkistä, katson kohta, kun mieheni on katsonut filminsä loppuun. Voin tietysti katsoa alkuun tällä tabletillakin.
Aukeaako kirjoissa jotenkin enemmän tuo Rasmuksen ja Benjaminin rakkaustarina? Minusta Rasmus oli kovin kylmä alkuhuuman haihduttua.
KYLLÄ ! Loistava .