Nyt keksitään tekemistä lauantaihin! Mitä kaikkea voisi tehdä?
Ystäviä ei ole. Mies on, mutta se haluaa maata sohvalla ja minä en. Mitä rauhallista aktiviteettia voisi keksiä?
Kommentit (13)
Juopottele, avaa punkkupullo ja laita tämän palstan tilalle pyörimään Ruudusta Kontio & Parmas.
Olispa joku ystävä ja tulis käymään...
Itse menen illalla juomaan ja katsomaan keikkaa. Jospa tää koko viikon vaivannut ahdistus lähtis pois.
Tarkoitus olisi puhdistaa lintupöntöt. Sen jälkeen paistetaan notskilla maggaraa.
Ajattelin käydä kävelyllä ja leipoa jotain. Ainakin hampurilaissämpylöitä ja ehkä korvapuusteja. Juustokakkuunkin kyllä olisi ainekset. Tai ehkä kehittelen korvapuustijuustokakun.
Ajattelin mennä kävelylle kaupungille, että saan raitista ilmaa. Käyn katsastamassa Kampinkeskuksessa avautunutta Mujia. Illalla syön tapaksia, nautin viiniä, palstailen ja katson telkkaria. Rauhallinen lauantai viime viikonlopun Lontoon matkan jälkeen.
Teen joulukortteja, käyn kaupassa, käyn juoksemassa, syön suklaata, opiskelen kieltä. Illalla Netflix laulamaan.
Käyn kaupassa ja samalla kävelyllä. Laitan ruokaa ja ehkä leivon jotain. Kuuntelen Raamattua. Illalla katson Netflixistä loput kaksi jaksoa kolumbialaissarjasta Tapaus Colmenares.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
Käyn shoppailemassa. Illalla jotain hyvää ruokaa, ehkä tilaan kiinalaista ja Netflixin katselua.
Itse teen joulusiivousta. Jokohan joululaulut taustalle soimaan?
Mä pakotin itseni pysymään sängyssä kymmeneen asti. Ei ollut helppoa, kun automaattisesti heräsin jo ensimmäistä kertaa viideltä. Eka vapaa viikonloppu pariin kuukauteen.
Kun sitten lopulta nousin ja keitin mutteripannulla kahvia. Juon sitä jo jäähtynyttä kahvia yhä ja kuuntelen musiikkia.
Aloe Vera tarvitsee isomman ruukun, joten luultavasti piipahdan kirpputorilla katsomassa josko löytyisi uusi purkki sille. Ehkä käyn ruokakaupassa.
Voisin käydä kävelyllä Veluwen kansallispuistossa, jonka reunalla asun. Täällä on kaunis aurinkoinen päivä tulossa ja ruska on kauneimmillaan (olen Alankomaissa).
En ole pariin viikkoon maalannut/piirtänyt, joten voisin ehkä kaivaa ne vehkeet esiin. Tai huovuttaa tai neuloa. Who knows.
Vierailija kirjoitti:
Ajattelin mennä kävelylle kaupungille, että saan raitista ilmaa. Käyn katsastamassa Kampinkeskuksessa avautunutta Mujia. Illalla syön tapaksia, nautin viiniä, palstailen ja katson telkkaria. Rauhallinen lauantai viime viikonlopun Lontoon matkan jälkeen.
Luin, että lähdet katsastamaan Kampin keskukseen muijia.
Lähden ulos. Kävelen Lidliin ostamaan tonnikalaa, pari olutta ja cokista. Teen pannupizzan. Syön ja otan päikkärit.
Illalla saunaan. Sen jälkeen katson jonkun sarjan. Mielellään monta jaksoa putkeen. Ehkä pari rommi-colaa, jos siltä tuntuu.
Mies osallistuu ehkä tuohon saunomiseen ja rommin juomiseen.