Milloin veikkaat ensimmäisen OK boomerin kajahtavan eduskunnassa
Kommentit (33)
Mietin just eilen, että olis loistavaa komediaa, jos eduskuntaan olisi äänestetty joku 18-vuotias viherhippiäinen, jolla on paljon enemmän aatteen paloa kuin järkeä. Haluaisi olla koko ajan äänessä, puhuisi itselleen tärkeistä aiheista silloinkin, kun käsiteltävänä on jotain ihan muuta ja tylsää jne.
Vierailija kirjoitti:
Nyt se ei ole enää niin coolia, kun siitä on jo kuultu muualta.
Kyse ei ole cooliudesta, vaan siitä että parilla sanalla esitettään eräs näkökulma asiaan. "Ok boomer" on keksitty tarpeeseen.
Tämän takia sanontaa voidaan käyttää. Minä ainakin käytän.
Vierailija kirjoitti:
Ainoa suurten ikäluokkien edustaja taitaa olla Ilkka Kanerva.
Erkki the Red
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyse ei ole cooliudesta, vaan siitä että parilla sanalla esitettään eräs näkökulma asiaan. "Ok boomer" on keksitty tarpeeseen.
Näkökulmasi ovat luultavasti kaikki sitä luokkaa, että kaksi sanaa tai ehkäpä jopa yksi emoji riittää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sopiikohan tästä lähtien eräistä muistakin asioista esittää eräitä näkökulmia parilla sanalla?
Vierailija kirjoitti:
Milloin veikkaat ensimmäisen "setämiehen" kajahtavan eduskunnassa?
Tai "ulin".
Vierailija kirjoitti:
Ainoa suurten ikäluokkien edustaja taitaa olla Ilkka Kanerva.
Persut on niitä lähes kaikki.
Setämiehistä on kajautettu yli kymmenen vuotta sitten jo.
Iiris kajauttaa sen kovaa Benille. Ben murtuu ja sille tulee paha mieli. Iiris pyytää anteeksi Beniltä. Onhan Iiris kuitenkin pohjimmiltaan kiva.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näkökulmasi ovat luultavasti kaikki sitä luokkaa, että kaksi sanaa tai ehkäpä jopa yksi emoji riittää.
ok, boomer.
Hakkaraiselle ei ainakaan kannata poomereista puhua, menee Harakoille.
Olinkin jo odotellut koska milleniaalit keksivät jonkin järkiargumentin kitinänsä perusteluksi....
Lähiaikoina vasemmiston tai vihreiden suusta.