Oletko huonolla päällä?
Kommentit (22)
Muakin kiinnostaa et miksi ootte huonolla tuulella?
En ole, olen oikein hyvällä päällä.
Huonolla säällä, huonolla päällä. Kuin puulla päähän lyöty, armoton kapula mistä löytyy apua.
Olen hädissään, nälissään. Päätäsärkee, ei mitään järkee.
En, mutta mietin, että olenkohan vähän masentunut.
En. Mutta vähän ahdistaa, kun taaskaan ei ole vapaata viikonloppua vaan pitäis jälleen aloittaa tässä pikku hiljaa työt. Arvioitavia tekstejä ”pöydän kulmalla” (eli koneella sähköisinä tiedostoina) hillittömät määrät. Tervetuloa vaan kaikki kateelliset tähän opettajan helppoon ja leppoisaan työhön.
Olin hetken. Vaimo oli illalla laittanut etikkaa kahvinkeittimeen. Luulin, että siellä oli vain vesi jostain syystä valmiina. Keitin sitten kahvit etikkaan ja hörppäsinkin sitä oikein ison kulauksen. En enää uskalla koskea tuohon hökötykseen, joten en ole vieläkään saanut aamukahvia. Lempimukikin meni pesuun.
Onneksi ei ole isompia murheita.
Olen naapurin hirviölapsen takia. Tulin myöhään töistä, jouduin heräämään aikaisin ja nyt väsyttää niin ettei järki kulje.
Vierailija kirjoitti:
Olin hetken. Vaimo oli illalla laittanut etikkaa kahvinkeittimeen. Luulin, että siellä oli vain vesi jostain syystä valmiina. Keitin sitten kahvit etikkaan ja hörppäsinkin sitä oikein ison kulauksen. En enää uskalla koskea tuohon hökötykseen, joten en ole vieläkään saanut aamukahvia. Lempimukikin meni pesuun.
Sehän haiseekin jo kilometrin päähän, etkö haistanut mitään..
Pieni flunssa päällä... Se harmittaa... Lisäksi puolison terveystutkimuksissa paljastui ikäviä uutisia. Se tekee surulliseksi...
Olen hyvällä tuulella. Aurinko paistaa, on lämmintä, eilen illalla oli mahtava ilta rakkaan aviomiehen kanssa, nyt syön juuri aamiaista ja sen jälkeen lähdetään golfkentälle. Elämä hymyilee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sehän haiseekin jo kilometrin päähän, etkö haistanut mitään..
Mulla on todella huono hajuaisti jostain syystä. Etikka ei haise mielestäni oikein. Haistan myös asioita välillä väärin. Joskus tästä on hyötyäkin. En niin kärsi hajuista noin yleensä. Toki pelkään sitten aina sitä, että haisen itse muiden nenään.
Tykkään kyllä etikan mausta, mutta väkiviinaetikkaan keitetty kahvi heti aamusta oli jo vähän liikaa.
Nyt vaan lasket kahdesti pelkät vedet keittimen
Olen