Uusia ystäviä ystäväsovellusten avulla
Oletteko saaneet, ja mikä on mielestänne ollut paras sovellus?
Tosi vaikea löytää uusia ystäviä kun tekee todella itsenäistä työtä ja vapaa-ajan harrastuksessa ei ole oikein ketään jonka kanssa ystäväkemiat kohtaisi.
Kommentit (12)
Vierailija kirjoitti:
Öö, kertoisitko nimeltä jotain 'ystäväsovelluksia'?
Ihan uutta mulle.
T. ystävätön
Ei noita kukaan normaali ihminen käytä. Normaalit ihmiset hankkivat kaverit oikeasta elämästä, eikä heillä ole ongelmia siinä.
Vierailija kirjoitti:
Ei noita kukaan normaali ihminen käytä. Normaalit ihmiset hankkivat kaverit oikeasta elämästä, eikä heillä ole ongelmia siinä.
Et kuulosta normaalilta.
Vierailija kirjoitti:
Ensiksi oltiin samaa mieltä nettideittailustakin, mutta niin vain Tinder on nykyään ihan ykkönen :)
Vierailija kirjoitti:
Mulle kelpaisi epänormaalikin kaveri. Kunhan ei ole vaarallinen.
Suhtaudun tähän aika skeptisesti ja varauksella, mutta lueskelin s24 yksinäisyys -palstaa ja siellä jotkut kertoivat, että sitä kautta on löytänyt ystävän toisesta yksinäisestä.
Kokeilin joskus noita sovelluksia, mutta niissä oli aika vähän porukkaa. Olen löytänyt uusia kavereita Tinderistä, kun olen jo profiilissa ilmoittanut etsiväni vain kavereita.
Vierailija kirjoitti:
Kokeilin joskus noita sovelluksia, mutta niissä oli aika vähän porukkaa. Olen löytänyt uusia kavereita Tinderistä, kun olen jo profiilissa ilmoittanut etsiväni vain kavereita.
Oletko löytänyt kavereista samasta sukupuolesta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko löytänyt kavereista samasta sukupuolesta?
Kyllä, sekä samaa että vastakkaista sukupuolta olevia uusia kavereita. :) Samaa sukupuolta olevat kaverit jotka löysin olivat kyllä itse Tinderissä sen varsinaisen merkityksen vuoksi, mutta ei se pelkkää ystävyyttäkin estänyt.
Öö, kertoisitko nimeltä jotain 'ystäväsovelluksia'?
Ihan uutta mulle.
T. ystävätön