Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Väsyttää kun töissä pitää jaksaa heittää sitä ”läppändeerusta”

Vierailija
08.11.2019 |

Jotenkin ei vain jaksa - työt ei väsytä, mutta tämä jatkuva läppändeerutus väsyttää.

En viitsi olla hiljaa kun sitten alkaa se syrjintä.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
08.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläkin on töissä sama tilanne. Olen itse suurimman osan päivästä omassa rauhassa, mutta pari kertaa päivässä täytyy etsiytyä muiden seuraan ja heittää vähän huulta. Asiaan kuuluu toki miltei hysteerisen kova nauraminen. Ei kiinnostaisi itseäni, tekisin mieluummin vain töitäni, mutta kai tämä on sitä 'tiimiytymistä' tjn. Jos ei toimi näin, niin aika äkkiä joutuu huonoon valoon työyhteisössä.

2/7 |
08.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osittain tosta syystä suunnittelen omaa tmi, jonneja ei palkata, vaan aidot duunarit sitten.

Tunnistan itseni introvertiksi ja itsenäiseksi, tätä ei extrovertit meinaa tajuta, että toiset viihtyy erakkona.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
08.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi olen alalla, jossa saa tehdä paljon töitä etänä. Työt pitää tehdä, mutta voi valita itse paikan, missä ne hoitaa.

Vierailija
4/7 |
08.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä teen työni kuulokkeet korvilla, ettei tarvi muita kuunnella, syömään menen sittten kun keittiö on vapaa turhan hölöttäjistä. Enkä osallistu huulenheittoon. Ei voisi sosiaalisuus eikä turhan länkytys vähempää kiinnostaa. Mä menen omaa polkua muiden mielipiteistä välittämättä.

Vierailija
5/7 |
08.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä teen työni kuulokkeet korvilla, ettei tarvi muita kuunnella, syömään menen sittten kun keittiö on vapaa turhan hölöttäjistä. Enkä osallistu huulenheittoon. Ei voisi sosiaalisuus eikä turhan länkytys vähempää kiinnostaa. Mä menen omaa polkua muiden mielipiteistä välittämättä.

Itsekin yritän välillä työskennellä kuulokkeet korvilla, mutta ne tuntuvat olevan jonkinlainen punainen vaate työpaikan pahimmalle hölösuulle. JOKA IKINEN KERTA hänelle tulee mieleen jokin niiiin kamalan tärkeä asia, että on pakko tulla olalle koputtelemaan. Kertaakaan asia ei ole ollut sellainen, että sitä olisi välttämätöntä kysellä minulta. Kaipa tuo ihminen ei vain kestä sitä, että joku on hänen moottoriturpansa ulottumattomissa.

Vierailija
6/7 |
08.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kanssa töissä tämä ihminen joka on olevinaan kaikkien kaveri hörähtää välillä tosi ärsyttävästi kun hän vääntää jonkun vitsin ei oikein jaksa naurattaa.

Vierailija
7/7 |
08.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vanhustenhoitaja ja väsyttää aina sama lässytys, muistisairaiden kanssa. Samaa höpinää tunnista toiseen. Anteeksi, en jaksa enää, vaikka pidänkin hoideltavistani.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä viisi