Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten kukaan voi ostaa aterimia kirppareilta, kun koskaan ei voi tietää kuka niitä on imeksinyt?

Vierailija
08.11.2019 |

Vastenmielinen ajatus! Siksi ostan aterimeni uutena ja pakkauksen pitää olla avaamaton!

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
08.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ikinä ostaisi astioita ja ruokailuvälineitä kirpparilta. Hyi hitto.

Vierailija
2/27 |
08.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa. Ne voi pestä samalla tavoin kuin ravintoloiden ja kahviloiden astiatkin pestään eri ihmisten käytön jäljiltä. Vai etkö käy niissäkään?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
08.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et sitten varmaan syö ravintoloissakaan, vai otatko omat aterimet mukaan?

Ihan hyvin voisin ostaa käytettyjä aterimia ja astioita. Astianpesuaine on keksitty ja desinfiointiaine, mikäli on niin neuroottinen, että ihan desinfioida haluaa.

Vierailija
4/27 |
08.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä tiedät että on imeksitty? Onhan niillä voitu avata vaikka tukkeutunut vessapönttö!

Vierailija
5/27 |
08.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap ei ilmeisesti käy ikinä ravintolassa syömässä?

Vierailija
6/27 |
08.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en myöskään liiku kotoani, ettei mun tarvitse hengittää kierrätettyä ilmaa. En peseydy, koska vesihän on puhdistettu kakkavedestä!

Ap

Vierailija
7/27 |
08.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vesi on paskan paras lääke, sanoi mummuvainaa aikoinaan.

Vierailija
8/27 |
08.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en myöskään liiku kotoani, ettei mun tarvitse hengittää kierrätettyä ilmaa. En peseydy, koska vesihän on puhdistettu kakkavedestä!

Ap

Ja uidakkaan ei voi koska kalat n*ssii vedessä!!

Vierailija
9/27 |
08.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

TestiM kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ja uidakkaan ei voi koska kalat n*ssii vedessä!!

Joo, en todellakaan lilli paskavedessä, jossa nussitaan! Yök!

Ap

Vierailija
10/27 |
08.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin astiat kirpparilta lasten rippi- ja lakkiaisjuhliin. Arabiaa ja fiskarssia.

Vierailija
11/27 |
08.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutun tutun tuttuni kuulemma myi kirppiksellä aterimia joista mm. haarukoita oli käyttänyt kissanlaatikon putsaamiseen.

bon apetit tollot

Vierailija
12/27 |
08.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tutun tutun tuttuni kuulemma myi kirppiksellä aterimia joista mm. haarukoita oli käyttänyt kissanlaatikon putsaamiseen.

bon apetit tollot

Millä tavalla ne kissanoaskat mielestäsi jäävät niihin aterimiin, kun ne pestään?

Vierailija
13/27 |
08.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika hankalaa elämä, jos ei pysty käyttämään ruokailuvälineitä, joita joku muu kuin sinä (tai perheenjäsenesi?) on joskus käyttänyt. Jos luoksesi tulee vieraita syömään, tuovatko he omat ruokailuvälineet mukanaan? Etkö koskaan itse syö kotisi ulkopuolella, käy juhlissa tms?

Vierailija
14/27 |
08.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

bon apetit tollot

Mun tutun tuttu kertoi puolestaan, että kertoo kaikille käyttävänsä vanhoja haarukoita kissanlaatikon putsaamiseen vaikkei teekään niin.

Vierailija
15/27 |
08.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Köyhien on pakko ostaa kirpputorilta hammasharjasta lähtien, senkin voi pestä. Toki yrittävät kääntää tämän ekologiseksi tai ties miksi.

Vierailija
16/27 |
08.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä pahempi oli se, kun näin kirpparilla jonkun nuoren naisen puhaltelevan nokkahuilua. Siis minkälaiset limabakteerit siellä voikaan olla muhimassa toisten jäljiltä.

Vierailija
17/27 |
08.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hinkkailen pyllyreikääni aina uusiin aterinpakkauksiin.

T. Varaston lihava setä.

Vierailija
18/27 |
08.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vielä pahempi oli se, kun näin kirpparilla jonkun nuoren naisen puhaltelevan nokkahuilua. Siis minkälaiset limabakteerit siellä voikaan olla muhimassa toisten jäljiltä.

AI KAUHEE!!!

Vierailija
19/27 |
08.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajatelkaa niitä hammaslääkärin tai kirurgin instrumentteja, mitä niillä on ennen pesua tehty!

Kevyttä kauraa jotkut haarukat siihen verrattuna :D

Vierailija
20/27 |
08.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et sitten varmaan käy koskaan ravintolassa tai kahvilassa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kolme