Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten kukaan voi ostaa aterimia kirppareilta, kun koskaan ei voi tietää kuka niitä on imeksinyt?

Vierailija
08.11.2019 |

Vastenmielinen ajatus! Siksi ostan aterimeni uutena ja pakkauksen pitää olla avaamaton!

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
08.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tiesin sen vatsallani jo ennakkoon!

Vierailija
22/27 |
08.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka joku voi syödä tai juoda kahvilassa tai ravintolassa, kun ei voi tietää kuka niitä aterimista on nuollut???

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
08.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on niin huono provo, että en viitsi edes vastata.

Paitsi että vastasin kuitenkin.

Vierailija
24/27 |
08.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytkö koskaan hammaslääkärissä, mietippä millaisissa bakteeripesissä niiden instrumentit ovat olleet ennen sinun suutasi!?!

Vierailija
25/27 |
08.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap ei ilmeisesti käy ikinä ravintolassa syömässä?

ap on provo

Vierailija
26/27 |
08.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ole ikinä ostanut kirpparilta yhtään mitään. Yököttää ajatuskin jonkin käyttämistä kamoista. Samaten yököttää ajatus, jos joutuisi muuttamaan asuntoon, jossa joku toinen on asunut. Esim. Ne tapetit, jotka joku toinen on valinnut ja ties mitä nuohonnut siellä. Hyi helvetti.

Vierailija
27/27 |
08.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en ole ikinä ostanut kirpparilta yhtään mitään. Yököttää ajatuskin jonkin käyttämistä kamoista. Samaten yököttää ajatus, jos joutuisi muuttamaan asuntoon, jossa joku toinen on asunut. Esim. Ne tapetit, jotka joku toinen on valinnut ja ties mitä nuohonnut siellä. Hyi helvetti.

Aika harva varmaan tietää, että tosi monella ihmisellä on tapana hieroa per*ettään tapetteihin. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kolme