Arvaatteko, mahtaako syntyvyys nousta tällaisten uutisten jälkeen?
https://www.iltalehti.fi/unikoulu/a/62363eda-bba2-40c8-b36a-5ea1142e05fe
Juu, ihmeessä vain tällaisia uutisia lisää varsinkin nuorison suuntaan, niin kohta ne vähätkin lasta suunnittelevat päättävät kääntää kelkkansa.
Oikeasti, mikä mediaa vaivaa, kun jatkuvasti uutisoidaan lapsiperhearjen negatiivisista puolista ja siitä, kuinka rankkaa se on? Missä on kaikki positiviisiin asioihin liittyvä uutisointi?
Kommentit (46)
Kuinkahan lestadiolais äidit saa nukuttua? Siellä lapsia tulee melkein vuoden välein jos luoja suo. He eivät varmaan nuku ollenkaan?
Vierailija kirjoitti:
Kuinkahan lestadiolais äidit saa nukuttua? Siellä lapsia tulee melkein vuoden välein jos luoja suo. He eivät varmaan nuku ollenkaan?
Tyttölapset pistetään vauvanhoitajiksi hyvin nuorina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siinä on silti aika monta unetonta vuotta ennenkuin vanhin kylkenee nuorempiaan hoitamaan.
Lapsessahan on joku vika jos ei 3 vuotiaanakaan nuku kunnolla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai hirveää, kyllä muistaa pistää kondomin päälle tuon uutisen jälkeen.
Muista käyttää omaa kondomia, joka on säilytetty oikein (pimeässä, viileässä). Jos käytät seksikumppanin tarjoamaa kondomia, niin siinä voi olla reikiä (nuppineulalla tehtyjä reikiä) joiden turvin nainen haluaa tulla raskaaksi ja sitten lypsää sinulta elatusmaksut.
Ja toinen vinkki. Älä koskaan anna naisen koskea paljaaseen penikseesi. Jos nainen pääsee koskemaan siihen, hän saa sormiinsa "touhitipan" jonka voi sitten työntää suoraan omaan vaginaansa. Naisen on todella helppo tulla raskaaksi ilman yhdyntää. Riittää kun on spermaa sormenpäissä.
Ihan viisaita vinkkejä. Sitten minä olen kuullut sellaisesta, että nainen ottaa mieheltä suuhun ja menee heti vessaan ja sieltä kouraisee suusta spermat tiedätte kyllä minne....
On karua. Mutta vasektomian tehneet miehet voivat olla rauhassa.
Minä taas olen kuullut miehistä, jotka ottavat salaa kondomin kesken kaiken pois. Oksettavaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siinä on silti aika monta unetonta vuotta ennenkuin vanhin kylkenee nuorempiaan hoitamaan.
Lapsessahan on joku vika jos ei 3 vuotiaanakaan nuku kunnolla.
Ihan vain tiedoksi, että nuo ei välitä "kykeneekö" se lapsi hoitamaan toisia lapsia, joudut hoitamaan niitä nuorempia, kunhan osaat kävellä, saat nyrkistä, jos et tottele, ja jos joku lapsi esim. kuolee niin se on jumalan tahto, tehdään lisää jne.
Siihen aikaan tuskin otettiin niin paljon stressiä, vaikka lapsi parkui naama punaisena. "Siinäpähän parkuu" "Lähdempä nyt kuitenkin lypsämään lehmät ja antamaan niille rehut, kun huutaa nekin"