Paula täsä, pistin taas röökiksi. Johanna toi halpaa tupakkaa Virosta.
Kommentit (19)
Saako jossain vielä sisällä asunnoissa?
Ja jos, niin missä?
Siis saako jossain vielä polttaa tupakkaa sisällä asunnoissa?
Ja jos saa, missä tai millaisissa asunnoissa?
Vierailija kirjoitti:
Ihan kaupasta ostin askin. Kovin on kallista savuttelu nykyään, 7,70e LM aski. Pitäiskö jo lopettaa?
Osta ruotsista kessuja ja kääri itse. Tulee paljon halvemmaksi kun 400 g pussi maksaa kuusi euroa ja paperit 50 kpl paketti jotain 7-8 euroa. Nuuskaa kannattaa ottaa samalla. Sillä kuittaa hyvät rahat.
Omistusasunto puutalo ja poltan sisällä. T:Paula&JOhanna
En ole edes käynyt Virossa, älä valehtele!
Johanna
Kyl sä olet Englannisakin ollut. T. naapuri
Olen vieläkin Virossa!
Oikea Johanna
Vierailija kirjoitti:
Siis saako jossain vielä polttaa tupakkaa sisällä asunnoissa?
Ja jos saa, missä tai millaisissa asunnoissa?
Omassa asunnossa ainakin saa, muuten taitaa olla aika rajoitettua.
Muistan kun oltiin kavereiden kanssa ruotsinlaivalla 80-luvulla, niin aamiaispöydässä laitettiin kessut palamaan.
Tiia tässä , ikää 39 mutta näytän 65. Ryppyinen muikulanaamainen mutta 26 vuoden tupakointi takana joten vaikka pukeuduin pötkylävartaloineni makkarankuoriin niin olen muuttunut miehille näkymättömäksi . Tätä on rupsahtaa aikaisin!!!!!
No aja se kuvasi how old netin iän arvioijan läpi niin katso kannattiko polttaa ???? :))))))
Jo on puheenaiheet. Sääliksi käy.
Lopetin aktiivipolttamisen n. viis vuotta sitten. Enää satunnaisesti poltan ehkä muutaman kerran vuodessa.
Kallistahan se on, mutta ennemmin maksan tupakoinnistani n. 250 euroa kuukaudessa kuin suurennan sitä riskiä, että eläisin vanhaksi ja joutuisin vanhainkotiin. Huomattavasti mieluummin kuolen nuorempana vaikka keuhkosyöpään tai -ahtaumaan kuin kidun vuosikymmeniä jossain alimiehitetyssä hoivakodissa muistisairaana ja ulosteet vaipassa.
Ihan kaupasta ostin askin. Kovin on kallista savuttelu nykyään, 7,70e LM aski. Pitäiskö jo lopettaa?