MIksi ei lantionnosto-liike (Bridge) tunnu missään? Mitä teen väärin?
Siis kun mennään selinmakuulle maahan ja nostetaan lantio ylös, pitäisi muka tuntua takapuolilihaksissa tms. Mulla ei ikinä ole tuntunut yhtään missään, en ole osanut kai tehdä oikein, vaikka olen yrittänyt vaikka miten, punttienkin kanssa, ja vaikka miten korkealle nostaa sitä lantiota. Aian tyhjän kanssatehdä tätä. Miksi, vaikka liikettä tehdään kaikilla jumppavideoilla?
Kommentit (9)
Ei mullakaan tunnu ilman kunnon lisäpainoja. Teen sitä 100 kilolla ja laitan pienen vastuskuminauhan polvien ympärille, sillä saa hyvää lisätuntumaa. Polven kondromalasian vuoksi en voi kyykätä, joten tuota olen alkanut tehdä persauksen vahvistamiseksi fyssarin opastuksella.
Ei vaan hetkinen, mähän teenkin hip thrustia, eli olen selkä tuettuna penkkiin ja nostelen levytankoa lantiolla. Kokeilepa sitä sen sijaan, että pitäisit selkää lattiassa.
- nro 2
Vierailija kirjoitti:
Ei mullakaan tunnu ilman kunnon lisäpainoja. Teen sitä 100 kilolla .
:-D Mihin sun persaus enää vahvistusta tarvitsee, jos 100 kilolla teet?
Koroke jalkojen alle. Joku jakkara vaikka. Ja älä laske pyllyä ollenkaan takaisin maahan sarjan aikana vaan lähelle lattiaa vain. Purista ylhäällä pakarat ja reidet yhteen.
Eikö sulla tunnu, vaikka tekisit kymmeniä toistoja?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo on mielestäni aika helppo liike, eli siinä saa helposti nostettua isoja painoja. En ole mikään muskelimasa, ja esim. ennen polven ongelmaa kyykkäsin vain 60 kilolla. Hip thrustilla menee helposti puolet enemmän kuin kyykyssä. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo on mielestäni aika helppo liike, eli siinä saa helposti nostettua isoja painoja. En ole mikään muskelimasa, ja esim. ennen polven ongelmaa kyykkäsin vain 60 kilolla. Hip thrustilla menee helposti puolet enemmän kuin kyykyssä. :)
No mitä tekemistä kyykyillä on hip thrustin kanssa?
Ei se tunnu, jos on pakaralihakset jo kunnossa. Lisäpainoa se tarvitsee. Minun pitää tehdä kymmeniä toistoja, että tuntuu edes vähän.
Kokeile siten, et lepuuta välillä, lasket vain lähelle lattiaa ja nostat uudestaan ylös, sitä tahtia parikymmentä kertaa, sitten lyhyt lepo ja uudestaan. Niinkin löytää uutta tehoa että pitää polvet yhdessä, on vaikeampi.