Onko herttuatar Meghan taas raskaana!?!
https://www.iltalehti.fi/kuninkaalliset/a/78ad068e-30ea-4ce6-bcae-71e2d…
Noissa kuvissa selvää pyöreyttä vatsan seudulla, mutta tottakai voi olla ihan vaan edellisestä raskaudesta jäänyttä. Silti, tuossa asemassa olevan vaatetuksen ei luulisi olevan epäimarteleva.
Kommentit (45)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän se noissa kuvissa vatsaansa pitele. On vain ristinyt kämmenet eteen. Itse pidän usein samalla tavalla käsiä joko edessä tai selän takana, en oikein osaa pitää sivuilla ja puuskassa tai lanteilla pitäminen ei oikein tuohon tilanteeseen sopisi.
Tuollaisessa tilaisuudessa kädet pitäisi pitää sivuilla. Siellä kun kunnioitettiin vainajia.
Niinkö? Tämä on uutta minulle. Olen ollut varmaan kaksissakymmenissä hautajaisissa elämäni aikana (iso suku, ei siis mitään suuria tragedioita).
Tuo tilaisuus ei ollut hautajaiset etkä sinä ole ollut niissä hautajaisissa brittihovin edustajana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän se noissa kuvissa vatsaansa pitele. On vain ristinyt kämmenet eteen. Itse pidän usein samalla tavalla käsiä joko edessä tai selän takana, en oikein osaa pitää sivuilla ja puuskassa tai lanteilla pitäminen ei oikein tuohon tilanteeseen sopisi.
Tuollaisessa tilaisuudessa kädet pitäisi pitää sivuilla. Siellä kun kunnioitettiin vainajia.
Niinkö? Tämä on uutta minulle. Olen ollut varmaan kaksissakymmenissä hautajaisissa elämäni aikana (iso suku, ei siis mitään suuria tragedioita).
Tuo tilaisuus ei ollut hautajaiset etkä sinä ole ollut niissä hautajaisissa brittihovin edustajana.
Viimevuotisesta tilaisuudesta löytyy kuva, jossa Williamilla, Harrylla, Katella ja Meghanilla on kaikilla kädet ristissä vatsan päällä. Pitäisikö koko remmi vaihtaa?
Aika tuhdissa kunnossa on. Sanoisin että on raskaana ja ilmoittaa siitä seuraavissa bileissä. Saa kivasti huomion itseensä.
Hyvinkin voi olla. Itselläkin vauvansaantitoiveet olleet vahvimmillaan edellisen raskauden jälkimainingeissa. Meghania kuvataan äärimmäisen tehokkaana henkilönä ja kyllä kaikin puolin uskon, että heidän niin halutessaan ihan jopa kannattaisi hankkia Archielle sisarus heti mahdollisimman nopeasti, mikäli asialle ei ole mitään lääketieteellisiä esteitä.