Ajatteli ylläättä muijan kun se tulee töistä teen
Jauhelihakastikkeen ja spakettia, kerro joku helppo jälkkäri.
Kommentit (20)
Tekisit mieluummin spagettia. Vai ajattelitko Raketti-spakettia?
Kääretorttu on simppeli pyöräyttää, ja hyvää kahvin/teen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Tekisit mieluummin spagettia. Vai ajattelitko Raketti-spakettia?
There's a rocket
in my pocket.
Yllätä muijasi opettelemalla kirjoittamaan!
Jälggärix spagettia heti kuin spaketti on syöty. Mitä on spaketti?
Vierailija kirjoitti:
Mikä hätänä?
Joku pieni suklaaleivos. Oletpa ihana :)
Vierailija kirjoitti:
Älä negaile kun toinen kysyy kiltisti neuvoa ja kokkaa rouvalleen:/. Jos oikein kiire tulee osta jäätelöä ja murustele siihen päälle keksinmuruja ja lorauta kermalikööriä päälle:).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä negaile kun toinen kysyy kiltisti neuvoa ja kokkaa rouvalleen:/. Jos oikein kiire tulee osta jäätelöä ja murustele siihen päälle keksinmuruja ja lorauta kermalikööriä päälle:).
No haloo, kuka ottaa tällaisen aloituksen tosissaan??
Niinpä , ihana ajatus. Tuo jätski on kiva esim keksien ja kastikkeen / marjojen Kans
Ei mitään spakettia, teet sissijuustopitzsan.
Jälkkäriksi kermavaahtoa ja mansikoita tarjoiltuna alastomalta vartaloltasi
Muista suurrustaa se kastike juustonakseilla.
Mä yllätän muijan milloin mistäkin. Joskus suihkuverhon takaa, toisinaan vaatekaapista. Oma suosikki on naulakosta ulkovaatteiden takaa. Anopilta lensi kahvit pitkin parkettia kun nousin sohvan takaa ja toivotin hyvää päivää.
Vähän harmittaa kun eivät osaa arvostaa yllätyksi arjen piristykseksi. Kuitenkin kuukkuu kulta kuuluu taas joku päivä sängyn alta.
Vierailija kirjoitti:
Mä yllätän muijan milloin mistäkin. Joskus suihkuverhon takaa, toisinaan vaatekaapista. Oma suosikki on naulakosta ulkovaatteiden takaa. Anopilta lensi kahvit pitkin parkettia kun nousin sohvan takaa ja toivotin hyvää päivää.
Vähän harmittaa kun eivät osaa arvostaa yllätyksi arjen piristykseksi. Kuitenkin kuukkuu kulta kuuluu taas joku päivä sängyn alta.
Sitä mää vaan ihmettelen miksi muija tärisee ja vapisee niin usein? Epäilen että sillä on hermoissa jotain vikaa.
Luulen että se on perinnöllistä kun anopilla on samoja oireita.
Minä lämmitän takan ja hellan niin kuumiksi että muijakin joutuu olemaan alasti illalla, ostin myös kilon säkin irtokarkkeja, jääkaapissa kylmää keppanaa,siideriä, tilaan pizzat, lapsi on kaverillaan yötä ym. Pieniä juttuja.
Lasten vanukkaat.