Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Seurustelisitko miehen kanssa, joka rehvastelee sillä ettei lue ikinä kirjoja?

Vierailija
08.11.2019 |

Itse olen juurikin tuollainen ns. miesten mies. Monesti heitän puolitosissani tuollaista huulta. Miten reagoit? Voisitko seurustella? Ota huomioon että mies on 185cm, 88kg ja erittäin atleettinen, harteikas ja isoleukainen.

M28

Kommentit (73)

Vierailija
61/73 |
10.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

en voisi, koska kirjojen lukeminen on minulle itselleni yhtä kuin puoli elämää, joten haluaisin rinnalleni jonkun, jonka kanssa puhua syvällisiä keskusteluja maailmankirjallisuuden klassikoista

- nuori ja urheilullinen nainen 18v

Vierailija
62/73 |
10.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihaksia liikaa ja pituutta liian vähän minun makuuni, mutta pahinta olisi elvistely sivistymättömyydellä. Mutta tuskinpa mitenkään jouduttaisiinkaan tekemisiin toistemme kanssa. Live and let live -asenteella ohittaisin sut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/73 |
10.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

en voisi, koska kirjojen lukeminen on minulle itselleni yhtä kuin puoli elämää, joten haluaisin rinnalleni jonkun, jonka kanssa puhua syvällisiä keskusteluja maailmankirjallisuuden klassikoista

Itse ainakin hermostuisin, jos yrittäisin lukea ja joku häiritsisi puhumalla koko ajan.

Vierailija
64/73 |
10.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moukat jätän omaan liemeensä marinoitumaan.

Vierailija
65/73 |
10.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihduta, ap.

Vierailija
66/73 |
10.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse ainakin hermostuisin, jos yrittäisin lukea ja joku häiritsisi puhumalla koko ajan.

no enhän minä sitä tarkoittanut, että kesken kirjan lukemisen keskustelisimme vaan silloin kun emme just ole lukemassa

Vierailija
67/73 |
10.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksi iso juttu mieheen ihastuessani oli juuri se, että mies luki kirjoja. Hän kävi ahkerasti kirjastossa lainaamassa. Mies oli lapsillekin hyvä esimerkki, kun hänellä oli kotona kirja kädessä. Lapsille mies ei viitsinyt lukea, se oli minun hommia, mutta tuo esimerkkinä oleminen oli tärkeää. Just äsken radion uutisissa sanottiin, että vaikka lukeminen lapsille on tärkeää, niin erityisen tärkeää se on isän tekemänä.

Aloittaja kysymykseen vastaus on, että et kelpaisi minulle.

Sulla on hyvä mies, minäkin tykkään lukea ja tykkään erityisesti lukea lapselleni, koska haluaisin, että se innostaisi myös hänet joskus lukemaan. Nyt olemme iltaisin lukeneet Apassi -kirjasarjaa ja 7v lapseni tykkää niistä tosi paljon.  Lukeminen kannattaa aina. T. 44-v valkoinen heteromies

Itselläni menossa tällä hetkellä "Josef Mengele, elämä ja teot". Itse luen yleensä enemmänkin kaikkea muuta kuin romaaneja. Historiaa yms.

Vierailija
68/73 |
10.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yksi iso juttu mieheen ihastuessani oli juuri se, että mies luki kirjoja. Hän kävi ahkerasti kirjastossa lainaamassa. Mies oli lapsillekin hyvä esimerkki, kun hänellä oli kotona kirja kädessä. Lapsille mies ei viitsinyt lukea, se oli minun hommia, mutta tuo esimerkkinä oleminen oli tärkeää. Just äsken radion uutisissa sanottiin, että vaikka lukeminen lapsille on tärkeää, niin erityisen tärkeää se on isän tekemänä.

Aloittaja kysymykseen vastaus on, että et kelpaisi minulle.

Sulla on hyvä mies, minäkin tykkään lukea ja tykkään erityisesti lukea lapselleni, koska haluaisin, että se innostaisi myös hänet joskus lukemaan. Nyt olemme iltaisin lukeneet Apassi -kirjasarjaa ja 7v lapseni tykkää niistä tosi paljon.  Lukeminen kannattaa aina. T. 44-v valkoinen heteromies

Itselläni menossa tällä hetkellä "Josef Mengele, elämä ja teot". Itse luen yleensä enemmänkin kaikkea muuta kuin romaaneja. Historiaa yms.

Vielä pakko lisätä, että olen 176kg/80kg ja lihaksikas, mutta omaan pienen lasileuan, mutta onneksi sen peittää upea parta ja näin muuten komeat kasvoni pääsevät oikeuksiinsa.

Vierailija
69/73 |
10.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ikinä. Eihän sellaisen tollon kanssa voisi mistään edes keskustella, paitsi ehkä autoista ja jääkiekosta.

Vierailija
70/73 |
10.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En seurustelisi. Ja minulle kyllä on kynnyskysymys myös kirjojen lukeminen. Jos ihminen ei ole mieleltään utelias ja avoin uuden oppimiselle eli kiinnostunut kirjoista - hän ei ole mielestäni millään tasolla kiinnostava ja seksikäs. Älykkyys, keskustelutaito ja sivistyneisyys ovat minulle ehdottomia puoleensavetoseikkoja, paljon tärkeämpiä kuin kropan muoto tai varallisuus.

Ja toki, leuhkiminen lukemattomuudella on aivan erityisen typerää.

Vierailija
71/73 |
10.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En katsokaan juntteihin päin. Sytyn aivoista.

Vierailija
72/73 |
10.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ettei kumppani lue kirjoja ei tarkoita että hän olisi idiootti. Jotkut vaan eivät välitä lukemisesta. Mutta jos hän tapailun alussa leuhkisi sillä se olisi tyhmyyden merkki.

Olin kerran miehen kanssa joka tykkäsi lukea kaikkea fiksua, tähtitieteestä jne ja oli lukenut paljon kirjallisuuden klassikoita. Meillä oli todella hyviä keskusteluja ja opin häneltä paljon. Mutta hänen kanssaan ei yhteiselämä sujunut, oli liian erilainen ja outo tavoissaan, eli suhteessa sinkkumiehen tavoin ja vaikka en itsekään mikään niuho ole niin en jaksanut.

Vierailija
73/73 |
10.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En seurustelisi idiootin kanssa joka on ehdoin tahdoin lukutaidoton.