Minkälaiset naiset kohtelevat miehiä huonosti?
Onko heissä jotain yhteistä ja mikä johtaa tällaiseen käytökseen? Mistä mielestänne tuon käytöksen näkee jo hyvissä ajoin? Voiko käytös ehkä muuttua jotenkin?
Kommentit (17)
Miehen näkökulmasta kauniit eli naiset joilla on varaa siihen käytökseen.
Kohtelee, jos mies on sen ansainnut.
Sellaiset, jotka viihtyvät AV:lla.
Vierailija kirjoitti:
No ainakin jos on oppinut äidiltään kiukkuisen ja justiinamaisen mallin, sellaisen "miestä pitää määräillä ja ohjailla". Helposti sellainen muka hyväntahtoinen ohjailu muuttuu jopa vihaiseksi asenteeksi.
Hyi helvetti. Puistattaa ajatuskin sellaisesta muijasta.
Voihan yh-yyy kaikkia kaltoin kohdeltuja pikkuisia miehiä :)
Kuten tuolla joku sanoi niin yhdistävä tekijä on naiseus. Etenkin Suomessa missä roolit on kääntynyt päälaelleen.
Vierailija kirjoitti:
Sellaiset, jotka viihtyvät AV:lla.
Vahvistan.
Exän AV:lla viettämä aika lisäsi perusteetonta paskan satamista niskaani.
Vierailija kirjoitti:
Ai, että naisetkin saavat pataansa koska ovat sen ansainneet jotenkin?
Minulla se on ollut suhteissa toistuvaa. En ymmärrä. Kaikki naiset ovat haukkuneet narsistiseksi kautajätiksi. En muka huomioi sängyssä sen enempää kuin arkielämässä. Olen kuulemma lipevä pyrkyri, joka nuolee tarvittaessa kenen persettä tahansa, kunhan se hyödyttää omaa napaani.
Olen uhri.
Vierailija kirjoitti:
Palstalla asenne tuntuu välillä olevan: Kohtelee, mies on sen ansainnut (olemalla mies.)
Ei miestä tarvitse komennella. Sen pitää osaa itse hoitaa oma osuutensa lasten ja kodinhoidosta. Jos haluaa kaljotella niin lähtee tekemään sen muualle lastensa ja puolisonsa silmistä. Kummallakin pitää olla vapaus mennä minne haluaa. Naista ei painosteta seksiin tai tekemään mitä hän ei halua. Nuo, kun mies oivaltaa asiat on tosi hyvin 🤗
Tiedän vain yhden, veljeni exä. Oli veljeäni paljon nuorempi ja oikein todella v-mäinen eukko. Minun mielestäni hänellä on hyvin vahvoja narsistin piirteitä. Hän saattoi sanoa miehelleen, siis veljelleni vieraidenkin kuullen, että "voi vittu kun sä oot tyhmä". Hän myös petti miestään, mutta veljeni ei uskonut sitä todeksi, ennenkuin muijalla oli ollut toinen mies useamman vuoden. Eukko myös huijasi veljeltäni rahaa, otti heidän yhteisiin nimiin lainaa (väärensi miehensä nimen papereihin), vei lasten rahat tililtä, kavalsi rahaa työnantajaltaan, huusi ja räyhäsi lapsilleen ja lasten mukaan myös löi näitä. En ymmärrä miten hän on saanut lapset (nyt jo aikuiset) puolelleen, nämä eivät pidä isäänsä mitään yhteyttä. Yksi ilkeimmistä, kieroimmista ja oikeasti sairas ihminen, mutta niin vaan hänelläkin on taas uusi mies, tasosta en nyt sitten tiedä. Ja asema, jossa hän on työelämässä...on pelottava jo ajatuksenakin. Mutta hän on oscar-tason näyttelijä.
Empatiarajoitteinen, tolkuttoman itsepäinen, miestään itsestäänselvyytenä pitävä nainen. Onneksi muilta naisilta saamani huomio herättelee välillä todellisuuteen. En tiedä rakastanko vielä vaimoani. Ehkä lähden ehkä en, kun haluan kuitenkin olla läsnä lapsilleni päivittäin.
Esikoinenkin valittaa ettei äitinsä kykene ymmärtämään muuta kuin oman mielipiteensä asioista eikä osaa huomioida muita asioista päätettäessä. Olisi pitänyt tajuta nuorena, mutta rakkaus on sokea eikä olisi näitä lapsiakaan...
No ainakin jos on oppinut äidiltään kiukkuisen ja justiinamaisen mallin, sellaisen "miestä pitää määräillä ja ohjailla". Helposti sellainen muka hyväntahtoinen ohjailu muuttuu jopa vihaiseksi asenteeksi.