Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

EU:n päätös vähentää veden kulutusta: kun menet suihkuun ja olet siellä tietyn ajan niin osa vedestä johdetaan lattiakaivon kautta suoraan suihkuletkuun

Vierailija
07.11.2019 |

Onko totta? Voiko joku vahvistaa? Mua ahdistaa ihan hirveesti.

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
07.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole totta vaan siirrytään takaisin kantoveteen. Vesijohdot, viemäröinti ja kiinteistöjen sähköliittymät pannaan kiinni viimeistään 2035 kaikissa jäsenmaissa tai jäsenyys siirretään Venäjän duuman alaisuuteen.

Vierailija
2/31 |
07.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Whaat? En oo kuullutkaan?!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
07.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on ollut voimassa nyt jonkun aikaa. Siihenhän ns. paskalakikin liittyi osittain.

Vierailija
4/31 |
07.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällaisia järjestelmiä rakennetaan jatkuvalla vauhdilla.

https://www.metropolia.fi/ajankohtaista/uutiset/?tx_ttnews%5Btt_news%5D…

Vierailija
5/31 |
07.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole totta vaan siirrytään takaisin kantoveteen. Vesijohdot, viemäröinti ja kiinteistöjen sähköliittymät pannaan kiinni viimeistään 2035 kaikissa jäsenmaissa tai jäsenyys siirretään Venäjän duuman alaisuuteen.

En ymmärtänyt.. :/

Vierailija
6/31 |
07.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä tuo vaikuta juurikaan erityisen mahdolliselta.

Oli vain jonkun trolololol kommentti.

"Älä usko kaikkea mitä Internetissä kirjoitetaan." - Nikola Tesla

Vierailija
7/31 |
07.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi kiva... nyt voinkin taas menettää yöuneni :(

Vierailija
8/31 |
07.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo kyllä ainakin meidän taloyhtiössä noi pumput löytyy lattiakaivoista, 2016 tehdyn taloyhtiön rempan yhteydessä ne tuli. Ei oo kiva juttu mut kannustaapa ainakin käymään suihkussa nopsaan.

Vierailija
9/31 |
07.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis niin kuuluisi tehdäkin! Sitten viimeinen pesu puhtaalla vedellä. Jos seisot suihkussa kauan ei ole mitään syytä miksei samaa vettä voisi ja kannattaisi kierrättää.

T. Insinööri

Vierailija
10/31 |
07.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs siinä on ihmeellistä. Onhan sitä jo vuosikymmeniä auton moottoriparkakin laitettu nauttimaan pakokaasunsa uudestaan eli EGR-järjestelmä.

Sama juttu tämäkin periaatteessa eli kierrätystä.

Vierailija
11/31 |
07.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tälläisissä järjestelmissä on käytössä hiilisuodattimet ja ihmiset eivät ymmärrä niiden kuluvan loppuun 3-6 kuukaudessa ja sen jälkeen veden laatu on täysin vastaavaa mitä menee alas viemäriin. Kukaan ei ole opastamassa yksittäistä asukasta hiilisuodattimen vaihdossa.

Vierailija kirjoitti:

Tällaisia järjestelmiä rakennetaan jatkuvalla vauhdilla.

https://www.metropolia.fi/ajankohtaista/uutiset/?tx_ttnews%5Btt_news%5D…

Vierailija
12/31 |
07.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ongelma tässä on? Vai kuinka rapaisia oikein olette?

Vierailija
13/31 |
07.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis tarkoittaako tuo, että esim pestyissä hiuksissani voisi olla pissaa, verta tai ulostetta? Oon todella ahdistunut tästä

Vierailija
14/31 |
07.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis tarkoittaako tuo, että esim pestyissä hiuksissani voisi olla pissaa, verta tai ulostetta? Oon todella ahdistunut tästä

Onhan niissä nytkin! Mistä luulet veden sinne vesijohtoon ylipäätään tulevan?

Vierailija
15/31 |
07.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis mitä? :( anteeksi tietämättömyyteni, mä pyörryn kohta tästä informaatiosta. Sairastan siis pakko-oireista häiriötä ja olen aina kuvitellut peseväni itseni puhtaaksi suihkussa

Vierailija
16/31 |
07.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ottaisin tuon systeemin heti jos joku tulis asentamaan. Meillä on oma kaivo ja lokakaivo, mua ottaa päähän kun suihkuvesi menee suoraan lokakaivoon. Parempi ois saada käyttöön johonkin.

Vierailija
17/31 |
07.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrostaloissa suihkut pitää jatkossa toteuttaa niin, että kun naapuri vetää vessan niin silloin voit mennä suihkuun. Muuten et.

Vierailija
18/31 |
07.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua vaan naurattaa. Kyllä millä tahansa vedellä pestynä olen puhtaampi kuin ilman. Olen minä sen verran suomalainen ja reilu nainen.

Vierailija
19/31 |
07.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi herrajumala sentään, se kommentti siinä ketjussa oli VITSI. Siis ei ole totta.

Vierailija
20/31 |
07.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoitukseni oli vitsi. Ei kukaan haise pissalle sen takia, että suihkusta tulisi viemäristä kierrätettyä vettä eikä taloyhtiöissä ole tuollaisia järjestelmiä EU:n vaatimuksesta. Toivotan sulle AP rauhallisia ja kauniita unia.

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis mitä? :( anteeksi tietämättömyyteni, mä pyörryn kohta tästä informaatiosta. Sairastan siis pakko-oireista häiriötä ja olen aina kuvitellut peseväni itseni puhtaaksi suihkussa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi neljä