Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kannattaako mennä treffeille, vaikka tietää, ettei miestä kiinnosta?

Vierailija
07.11.2019 |

Olen nyt tapaamassa erään miehen kolmatta kertaa. Meillä on tosi kivaa yhdessä. Ekat treffit kestivät kolme päivää ja nytkin olisi tarkoitus viettää viikonloppu yhdessä. Elämäntilanteidemme vuoksi (tai näin hän sanoo) mies ei kuitenkaan ole kiinnostunut mistään vakavasta. Nautin hänen seurastaan todella, ja hänkin sanoo pitävänsä minun seurastani, mutta minua kalvaa nyt tämä, että menen tapaamaan häntä todennäköisesti viimeisen kerran. Pitäisikö vain jättää väliin?

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
07.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä mies ei ole muuten mikään pelimies tai naissankari muutenkaan. En siis koe, että minua olisi jotenkin käytetty hyväksi tässä. Se oikeastaan vain pahentaa asiaa, koska luulen, että jos olosuhteet olisivat toisenlaiset, tämä rajanveto olisi helpompaa. 

Ap

Sanot olevasi vasta eronnut. Tuollaisessa tilanteessa kannattaisi hetkeksi unohtaa kaikki säädöt ja keskittyä itseensä. Voisin vaikka lyödä vetoa, että ei se mies niin erityinen oikeasti ole, nyt vaan tuntuu siltä. Sinuna en menisi treffeille, toki aikuisena ihmisenä teet omat päätöksesi :)

Vierailija
22/26 |
07.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä mies ei ole muuten mikään pelimies tai naissankari muutenkaan. En siis koe, että minua olisi jotenkin käytetty hyväksi tässä. Se oikeastaan vain pahentaa asiaa, koska luulen, että jos olosuhteet olisivat toisenlaiset, tämä rajanveto olisi helpompaa. 

Ap

Sanot olevasi vasta eronnut. Tuollaisessa tilanteessa kannattaisi hetkeksi unohtaa kaikki säädöt ja keskittyä itseensä. Voisin vaikka lyödä vetoa, että ei se mies niin erityinen oikeasti ole, nyt vaan tuntuu siltä. Sinuna en menisi treffeille, toki aikuisena ihmisenä teet omat päätöksesi :)

En tiedä, oliko se edellinenkään muuta kuin säätöä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
07.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä tuossa mitään menetettävää ole, ainoastaan voitettavaa.

Vierailija
24/26 |
08.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No AP, meetko vai etko? :) 

Vierailija
25/26 |
08.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Elämäntilanteidemme vuoksi (tai näin hän sanoo) mies ei kuitenkaan ole kiinnostunut mistään vakavasta."

Sanon näin, kun haluan panna, vaikka en pidä naista parisuhdemateriaalina tai hän ei ole muuten tyyppiäni. Voihan tietty olla, että miehellä on alkamassa huippusalainen vakoilutehtävä ensi vuonna ja näin ollen ei elämäntilanteen vuoksi pysty sitoutumaan vakavaan suhteeseen, mutta muussa tapauksessa huono elämäntilanne on vain tekosyy.

Vierailija
26/26 |
08.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

LOL! Kertoo vain, että ap:n miesystävä on hiukan tavanomaista hienovaraisempi peluri, tai sitten ap on niin idiootti, ettei tajua mistään mitään. Veikkaan jälkimmäistä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi yksi