Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies haluaisi että tatuoimme sormukset, minä pelkään neuloja kuollakseni

Vierailija
07.11.2019 |

Ja muutenkin ajatus tuntuu ahdistavalta, kun olemme "vasta" kihloissa ja hääpäivää ei ole sovittu. Mies on alkanut inttää että neulapelkoni on tekosyy koska otin kuitenkin jäykkäkouristusrokotuksen (oli vähän pakko kun irrallaan juossut koira puri melkein peukaloni irti) Ja että toiveeni tavallisesta sormuksesta perustuisi siihen, että sen saa "tarvittaessa" pois. Eli vihjailee että olisin pettämässä vaikken todellakaan ole. Mikä olisi hyvä kompromissi tähän? En siis halua minkäänlaista tatuointia muutenkaan, vaikka neulapelkoa ei olisi.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
07.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ota tatuointia, jos et halua. Kukaan ei voi pakottaa. Uhkaileeko ja inttääkö miehesi muutenkin kaikissa asioissa? Pakene vielä kun voit.

Vierailija
2/16 |
07.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa pelottavan mustasukkaiselta. Älä ota tatuointia jos et halua, se on juuri niin yksinkertaista

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
07.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun ei tarvitse tehdä mitään jos et itse sitä halua. Ja mieti vähän?? Tatuoitu sormus sormessa?? Ei kai toi teidän liitto voi olla tuosta kiinni?? Pidä oma pääsi.

Vierailija
4/16 |
07.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahdella kaverillani on tatuoidut vihkisormukset. Molemmat eronneet. Käsittämättömän huono idea.

P.s. ihme kontrolloija mies, mietihän nyt oikein tarkkaan!

Vierailija
5/16 |
07.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et ota olet lapsinainen ja et sovellu suhteeseen . 150% niihin suhteisiin!!!

Kuukuningas

Vierailija
6/16 |
07.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wt mies sulla. 

Vierailija
7/16 |
07.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä mä just luin?

JUOKSE

Vierailija
8/16 |
07.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäpä sitten, jos eroatte, ja sulla on tatuoitu sormus? Jep jep, juokse vielä, kun voit!

Vierailija
9/16 |
07.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei naiset tekee joskus tosi typeriä päätöksiä miestä miellyyttääkseen. Älä vaan lähde tuohon mukaan, jos sulla on itsetuntoa yhtään jäljellä.

Vierailija
10/16 |
07.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti tämä on vain huono provo. Jos olisin menossa naimisiin ja puolisoni edes ehdottaisi tatuointeja, nauraisin, vaikka vitsi ei kovin hyvä olisikaan. Jos hän haluaisi sitä ihan tosissaan, niin vastaisin, että en halua, koska minulle ei tule nyt eikä koskaan tatuointeja. Jos hän jankuttaisi/vaatisi/painostaisi, suhteemme päättyisi siihen.

Enkä kyllä käyttäisi sormustakaan, koska en käytä koruja, mutta se ei liene tämän keskustelun aihe.

Vierailija
11/16 |
07.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies kuulostaa hullulta.

Vierailija
12/16 |
07.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisköhän ottaa?

Oon ollu miehen kanssa 30 vuotta

Sääli et en harrasta tatskoja..tuo ois kätevä

Vierailija
13/16 |
07.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän on helppo sitten poistaa, voimaleikkurilla juuresta poikki. Tai miehes tekee sen kun tulee ero tai semmoinen fiilis hänelle.

Vierailija
14/16 |
07.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpa ole kuullut etta jaykkakouristusrokotus pitaa ottaa tatskan takia. Ei se sita millaan ruosteisella rautanaulalla tikkaa. 

-ohis

Vierailija
15/16 |
07.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin joskus, että rakastetun nimen tatuointi on huono enne ja tuottaa huonoa onnea suhteelle, joka tulee päättymään eroon. Veikkaan samaa tästä sormusideasta.

Vierailija
16/16 |
07.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa sellaiselta mieheltä, että ongelmia luvassa. Liiallisen mustasukkaiselta vaikuttaa ja suuri riski aggression ilmenemiselle tuollaisella. En edes jatkaisi suhdetta. Mitä ihmeen järkeä on jankuttaa tuollaisesta asiasta. Mies voi tatuoida sormuksen jos haluaa ja sinulle aito sormus jos sinä sellaisen haluat. Mikäli on ongelma miehelle niin perin outoa. Kyllä sormuksen pitää olla sellainen, että itse tykkää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kuusi