Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Parannusehdotus palstalle

Vierailija
07.11.2019 |

Olisiko mahdollista laittaa syy aina kun saa bannit? Eilen tai toissapäivänä sain taas bannit, eikä mitään syytä ilmoitettu. Kuinka voisin ottaa opikseni jos en edes tiedä miksi bannit napsuivat taas?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
07.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdotan keskusteluihin sivunumeron valinta ruutua, sellaista johon voisi itse määritellä mitä sivunumeroa haluaa lukea. Nykyinen käytäntö rasittaa (erityisesti mobiililla), jos joutuu hakemaan esim. 100 viestin välistä sivun 60. Mitäpä mieltä olette?

Vierailija
2/3 |
07.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sensurointia pitäisi huomattavasti vähentää. Ihan älytöntä että asiattomaksi viestiksi voi sanoa vain sillä perusteella ettei tykkää aiheesta. Kun palstan nimi on aihe vapaa niin sensurointi pitäisi olla tosi tiukassa ja vain todellisia asiattomuuksia tai törkeyksiä varten.

Jos minä saisin päättää niin en sensuroisi mitään. Siinä olisi sekin pointti että sairaat mielipiteet saisi niille kuuluvaa palautetta. Ja kun kaikkea urkitaan kuitenkin niin helpottaisihan se sairaiden ihmisten tavoittamista. Hyväksytty ns. urkintalaki kun antaa jo mahdollisuuden seurata kenen tahansa viestejä kunhan sitä syystä tai toisesta epäilee.

Minä olen muutaman kerran ilmoittanut törkeän viestin asiattomaksi kirjoittamatta syyksi yhtään mitään. Jokaisella kerralla viesti on poistettu muutamassa minuutissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
07.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sensurointia pitäisi huomattavasti vähentää. Ihan älytöntä että asiattomaksi viestiksi voi sanoa vain sillä perusteella ettei tykkää aiheesta. Kun palstan nimi on aihe vapaa niin sensurointi pitäisi olla tosi tiukassa ja vain todellisia asiattomuuksia tai törkeyksiä varten.

Jos minä saisin päättää niin en sensuroisi mitään. Siinä olisi sekin pointti että sairaat mielipiteet saisi niille kuuluvaa palautetta. Ja kun kaikkea urkitaan kuitenkin niin helpottaisihan se sairaiden ihmisten tavoittamista. Hyväksytty ns. urkintalaki kun antaa jo mahdollisuuden seurata kenen tahansa viestejä kunhan sitä syystä tai toisesta epäilee.

Älypuhelimien aikana nyt kyllä pitäisi olla palstalla täysin sensuroimaton tämä palsta. Siinä saataisiin suomenkielen kehdon meille suomalaisille. Nyt tosin palstalla tehdään vain rahaa ja valtaa sensuroimalla. Kotouttamisesta ja aktiivimallista pitäisi olla niiden alkujen ajoilta ketjuja joissa on kritiikiä ja näkemyksiä miten ne tulisi hoitaa. Nöin olisi ollut ja viellä on toivoa yhtenäiseen suomeen mitä demokratia ei halua eikä media, valtamedia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi viisi