Miltä tuntuu kun sinut ghostataan?
Niin että ghostaaja lakkaa pitämästä yhteyttä eikä vastaa viesteihisi.
Kommentit (14)
Kyllähän se (ghostaaminen) loukkaa ja satuttaa. Tulee mieleen, että olenko oikeasti niin xxx ettei toine halua laittaa minulle edes tekstiviestiä, jollei halua suoraan sanoa, ettei halua tavata tai kuulla minua enää. Tai miksi en itse huomannut saati muuoin vaistonnut, ettei toinen ole minusta kiinnostunut lainkaan ja pitää minua täysin arvoomana.
Itse syyttelyn jälkeen kohdistan ajateluni ghostaajaan aatellen, että olipa inhottava tapa ja varmaan aika pelkuri ja raukka. - Pitäisikö minun sääliä vai tuntea kiukkua ja vihaa häntä kohtaan.
Lopuksi leuka rintaan ja kohti uusia tuulia.
Tuntuu pahalta etenkin, jos ghostaaminen estää tärkeän asian käsittelyn.
Mitä se tarkoittaa? Ikinä en ole koko sanaa kuullutkaan.
Siinä on hyvin sekavat tunnelmat. Vuoroin masentuu ja vuoroin tulee toiveikas olo, että kyllä tämä tästä vielä hyväksi kääntyy. Ei oikein tiedä mitä pitäisi ajatella.
En välitä. Omaa elämää ei kannata suunnitella niin että luottaisi johonkin toiseen ihmiseen.
Vierailija kirjoitti:
Ei taida kukaan tietää?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei taida kukaan tietää?
Google on ilmainen.
Miltä tuntuu elää ja arvottaa itseään ja maailmaa somen kautta?
Mihin se mun elämä katosikaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei taida kukaan tietää?
Susta tehdää kummitus ja pystyt menemään seinien läpi. HUUUUUU
Riippuu suhteen laadusta. Jos olisi tavattu kasvotusten useita kertoja, ikävältä. Jos suhde olisi jo intiimillä tasolla, törkeltä ja raivostuttavalla. Jos oltaisiin vain viestitelty ja käyty ehkä kerran kaupungilla treffeillä, tyypistä riippuen vain lievästi harmittavalta tai ei miltään.
Tunnen puhdasta sataprosenttista vihaa silloin.
T: Kiltti mies
Voi kun kaikenvaralla on hankala sitten esittää Suomen kielellä?
No vähän harmittaa tavallaan kun on kuitenkin jo päässyt jutustelemaan, mutta sitten lyödäänkin liinat kiinni. Mutta eipä se nyt sen suurempia suuttumuksia tai masennuksia aiheuta kun kohdallani on jo silkkaa voittoa se, että nainen ylipäätään on viestiini vastannut. Yleensä kun "ghostataan" jo heti alkuunsa.
Enkä sinällään voi valittaa kun olen joskus itsekin harrastanut tätä ghostaamista. Olin ehkä 14v kun yksi samanikäinen tyttö (netistä) kiintyi minuun aivan liiaksi, eikä hänestä oikein päässyt muilla keinoin eroon kun hän ei halunnut hyväksyä sitä faktaa, että meillä oli ihan liikaa välimatkaa. Toisen tytön ghostasin aikanaan ihan vaan siksi kun iski puhdas teinityttöpelko kun hänkin alkoi olla vähän liian innokas rakkaudentunnustuksissaan. Sinällään pelottavia tapauksia kun ei oltu edes nähty toisiamme (edes kuvaa) ja sitten ollaan muka niin rakastuneita ja ei voida elää ilman minua. Mutta ilmeisesti teinitytöt osaa olla aika hämmentäviä ja hämmentyneitä.
Olisin voinut ainakin jälkimmäisen tytön kanssa hoitaa homman kauniimminkin, mutta alkoi vaan pelottaa ja ahdistaa niin mahdottomasti. Ensimmäinen tyttö oli ilmeisesti aika yksinäinen ja varmaan masentunutkin, ja olen monesti miettinyt, että mitähän hänelle kuuluu. Tuntuu tosi pahalta aina välillä miettiä sitä miten se juttu silloin meni. Toivottavasti hänellä menee elämässä hyvin, ja on löytänyt kumppanin ja tasapainon elämäänsä.
Terveisin Naispelko26
Minä toivoisin, että näiden aloitusten tehtailija ghostaisi tämän av-palstan.