Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Kysymys treffipalstanaisille
06.11.2019 |
Lähettelette miehen kanssa muutaman viestin, jonka jälkeen mies pyytää kuvaasi (hänen kuva on julkinen). Lähetät kuvasi miehelle, mutta tätä ei nappaakaan sun ulkonäkö.
Haluatteko mieheltä "Pahoittelut, mutta en ole kuvasi perusteella kiinnostunut susta" -viestin vai onko ok olla vastaamatta mitään?
Kommentit (4)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Minä lähetän kuvat yhdessä muiden tietojen kanssa. Miehen on sitten helpompi kirjoittaa vaikka, että vähän toisenlaista peroonaa/tyyppiä on etsimässä, tai että erilainen elämätilanne jne, niin ei tule fiilistä, että pelkän ulkonäön perusteella pakit.
Alue: Aihe vapaa
No molemmista tulee kylla intentio selvaksi, mutta toki on kohteliaampaa sanoa eika vaan feidata.
Itse tosin sanoisin "pahoittelen, mutta kuvasi perusteella et ole mun tyyppia", mika laajentaa torjumisen pelkasta ulkonaosta myos mahdolliseen "aatteellisesta" erilaisuudesta johtuvaan deal-breakeriin.
Toi sun ehdottama on vahan kuin sanoisit etta "sori, oot ruma, en halua nahda". (Mita se toki jossain maarin tarkoittaakin, mutta ei sita varmaan tarvitse niin suoraan sanoa ja pahoittaa toisen mielta. :) )