Mistä löytää alfanaisia?
Siis mihin kannattaa mennä, mitä harrastaa jotta olisi mahdollisimman hyvät mahdollisuudet tavata alfanaisia? Tarkoitan siis hoikkia naisia, jolla kuitenkin muotoa lantiossa ja rinnoissa. Lisäksi osaavat hoitaa kauneuttaan, meikata kauniisti, laittaa hiekuset hienoksi ja tuoksuvat hyvälle jne.
Vähän alkaa kyllästyttämään tämä perus-naistarjonta.
Kommentit (12)
Ulkomailta löytyy. Suomi on ollut kova maa, jossa kummaltakin sukupuolelta on vaadittu voimaa ja kovuutta. Siksi suomalaiset naiset eivät ole mitään prinsessoja.
Olin tulossa vastaamaan että oikiksen opiskelijabileistä, ehkä lääkiksenkin. Mutta sä haetkin vain nättiä bimboa etkä oikeaa alfanaarasta.
Alfanainen ei tarkoita kaunista bimboa. Saati sitten alistuvaa, kilttiä kotirouvaa. Mieti mitä tilaat.
Monet noista oikis- ja lääkistypyistä on kyllä tosi kauniita myös. Äly ja kauneus voivat myös asua samassa päässä :D
Minä sulle alfat ja omegat näytän!
Vierailija kirjoitti:
Monet noista oikis- ja lääkistypyistä on kyllä tosi kauniita myös. Äly ja kauneus voivat myös asua samassa päässä :D
Ei kukaan sitä ole kieltämässäkään, mutta ap ei luettele alfan määrittäviä ominaisuuksia.
No mun mielestä alfanaisen määritelmään kuuluu sekä äly- että kauneus.
Kauneus on eri asia kuin meikkaaminen ja tukan laittaminen. Kauneus on fyysistä voimaa ja symmetrisyyttä.
Ei se meikkaaminen tai tukan laittaminen tarkoita automaattisesti sitä, että naisesta tulee kaunis.
Hiekuset voi olla myös sexysti sekaisin.
Joo täällä olis yksi.