Uskaltaako 40+ nainen lähestyä omanikäistä diplompi-insinööriä vai kelpuuttaako nämä miesten valiot vain nuorempia naisia parisuhteeseen?
Kommentit (69)
Vttu mitä pelkureita naiset ovat. :D
Vierailija kirjoitti:
Diplomi-insinöörissä ei ole mitään valiota verrattuna muihin miehiin. Palkka voi olla parempi, jos sattuu olemaan töitä. Rakastajana tunteettomia juntteja. Yksi alkoi suunnitella rakastelutelinettä. En jäänyt kuuntelemaan, kun ällötti koko ukko.
Kerrohan oma ammattisi, niin osataan sitten varoa teitä kollektiivisesti, mokomia harakoita.
Miehiä on vielä 40+ iässä paljon enemmän kuin naisia Eli eivät todellakaan saa nuorempaa naista. Kaikki tuttavapiirinii naiset löysivät hiukan nuoremman miehen eronsa jälkeen. Taas yritetään aivopestä naisia ottamaan vanha mies.
Vierailija kirjoitti:
Ehdin olla 1.5v vapaana erottuani. Naiseni on 15 vuotta nuorempi. DI-M45
...ja jälleen u-li vastaamassa itse itselleen. U_lí puhuu aina "naisestaan" ikään kuin hän sellaisen "omistaisi".
Miten mä olen ymmärtänyt insinöörien olleen aina pilkan kohteita?:D
Olen varmaan ymmärtänyt valion väärin,
Liittyykö uusiin Pottereihin?
Veli kirjoitti:
Miten mä olen ymmärtänyt insinöörien olleen aina pilkan kohteita?:D
Olen varmaan ymmärtänyt valion väärin,
Liittyykö uusiin Pottereihin?
Parisuhdemarkkinoilla hyvätuloinen DI on miesten valiosarjaa
Opettele ainakin ensin kirjoittamaan diplomi-insinööri oikein.
Luonne on heillä niin surkea, ettei kannata vaivautua. Kypsempi nainen hakee muuun tyyppisiä miehiä. Ei jaksa kuunnella typerää kitinää ja jatkuvaa valitusta.
Jos olet itsekin diplomi-insinööri tai jokun muu maisteri, niin saattaa jopa kelpuuttaa. Lähihoitajaa, kaupan kassaa tjsp alemman älykkyystason edustajaa tuskin.
Vierailija kirjoitti:
Jos olet itsekin diplomi-insinööri tai jokun muu maisteri, niin saattaa jopa kelpuuttaa. Lähihoitajaa, kaupan kassaa tjsp alemman älykkyystason edustajaa tuskin.
Ei vaikuta naisen koulutustaso jos runko kunnossa
Insinöörit, nuo miehistä parhaat. Eiku.
En koskisi pitkällä tikullakaan.
Onneksi on sivistyneitäkin miehiä tarjolla.
N46
Kellekään suomalaiselle miehelle ei kelpaa omanikäinen. Korkeintaan 20-vuotiaille. Yli kaksikymppinen nainen on suomimiesten mielissä kelvoton haaska.
Annianni kirjoitti:
Insinöörit, nuo miehistä parhaat. Eiku.
En koskisi pitkällä tikullakaan.
Onneksi on sivistyneitäkin miehiä tarjolla.
N46
Ja miljonäärielokuvatähdet on myös ihan kauheita!
Taas sama provo, ties monettako kertaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanamuodosta tunnustaa u_lin, taas se esittää naista palstalla :)
Hankkisi apua itselleen.
Kuka sanoo että AP on nainen, ei aloituksesta voi sitä päätellä
Hei, Älä viitsi- kyllä teidät palsta-keijot tunnistaa.
Mikä on kamalampi kuin insinööri? Diplimi- insinööri....
Vierailija kirjoitti:
En lähtisi kokeilemaan ellei ensin valiomies anna jotain vihjettä kiinnostuksesta.
Valiomies, tuo jugurttimainoksen liehuvapartainen ratsastajamiekkonen, karauttaa ratsuineen paikalle noutamaan itselleen valitsemansa valionaaraan.
🐴🐴🐴
Vierailija kirjoitti:
Kellekään suomalaiselle miehelle ei kelpaa omanikäinen. Korkeintaan 20-vuotiaille. Yli kaksikymppinen nainen on suomimiesten mielissä kelvoton haaska.
Jahas, palstan vaki-pedof**Li täällä taas. Käy täällä, kun ehtii - teinien kyttäämiseltä
Valtiolla haku päällä. Kihlat odottaa.