Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Fingerpori- leffa oli ihan paska!

Vierailija
06.11.2019 |

Ketään ei yhtään naurattanut ja porukka lähti pettyneenä pois. Onko eriäviä mielipiteitä?

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
06.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yllätyitkö? Trailerin perusteella jo pelkkää tuskaa.

Vierailija
2/20 |
06.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mennyt edes katsomaan Jenni Kokanderin takia

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
06.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä ollut aika rohkea veto lähteä tekemään elokuvaa tältä pohjalta. Tavallaan pointsit siitä. Olen aina pitänyt Fingerpori-stripeistä mutta mutta... Enpä tiedä, onkohan kyseessä ollut jonkinlainen rahanahneus vai vilpitön usko siihen että homma voisi toimia?

Vierailija
4/20 |
06.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pitänyt Fingerporirista ja usein siinä hyviä strippejä on vieläkin.

Ilmeisesti paine saada uusi vitsi joka päiväksi vei jo varhain homman sivuraiteelle, pääosassa ovat alatyyliset sanaleikit, jotka olisivat aikuisessa seurassa kerrottuna noloja.

Tämä elokuva trailerin perusteella pohjautuu juuri tähän Fingerporin infantiileimpaan puoleen.

Hyh, sanon minä.

Vierailija
5/20 |
06.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka ois uskonu.

Taitaa olla vaan kylmä fakta et 98% suomalaisista leffoista täyttää kuraa, varsinkin komediat, kerran pariin vuoteen tuntuu tästä maasta tulevan se yks katottava leffa.

Vierailija
6/20 |
06.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole nähnyt elokuvaa. Oletan sen silti olevan huono jo sillä perusteella, että lyhyet sanaleikkeihin perustuvat sarjakuvat eivät voi mitenkään muuntua pitkän elokuvan formaattiin niin, että lopputulos voisi olla onnistunut.

Vierailija
7/20 |
06.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauhea yllätys. Miten sarjakuvastripeistä, joissa se koko tarina kerrotaan kolmessa ruudussa, saadaan joku elokuvan mittainen tarina? Etenkin kun sarjakuvankin aihe on mitä on.

Vierailija
8/20 |
06.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fingerpori-fanina en todellakaan uskalla mennä katsomaan.

Vierailija
9/20 |
06.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, oli kyllä huono. Itse katsoin leffan loppuun asti, mutta elokuvateatterista lähti väkeä kesken pois.

Mietityttää joskus nuo näyttelijät, eivätkö yhtään mieti minkälaisissa leffoissa esiintyvät, vai onko se "se ja sama" kunhan töitä on?

Vierailija
10/20 |
06.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tätä ei ymmärtänyt etukäteen kun näki ne kököt trailerit telkkarista?

Vierailija
11/20 |
06.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, oli kyllä huono. Itse katsoin leffan loppuun asti, mutta elokuvateatterista lähti väkeä kesken pois.

Mietityttää joskus nuo näyttelijät, eivätkö yhtään mieti minkälaisissa leffoissa esiintyvät, vai onko se "se ja sama" kunhan töitä on?

Veikkaan että 99% näyttelijöistä menee melkein mihin tahansa tuotantoon jos pääsee. Se 1% on niin kysyttyjä, että voivat itse vähän valikoida.

Vierailija
12/20 |
06.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta oli hyvä. Hieno lavastus ja puvustus, hyvä ajankuva. Tuetenkään vtsit ei toimi niinkuin sarjakuvastripeissä mutta sitä en odottanut. Osa oli hyviä näyttelijöitä, esim se krapula-päivi.

Vierailija
13/20 |
06.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tietysti näyttelijät lähtevät kaikkiin mihin pyydetään. On heidän elannostaan kyse.

Ei ylläri, ettei olekaan " naurettava saati huvittava ".

Sama mikä toimii paperilla, ei toimi elokuvana.

En alunperinkään ollut menossa katsomaan enkä mene.

Vierailija
14/20 |
06.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan pitänyt siitä sarjakuvasta, joten en aio katsoa elokuvaakaan. 

Vierailija
15/20 |
06.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
16/20 |
06.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

MIKÄ biisi soi aina kun Krapula-Päivi herää? Englanninkielinen hieno kappale. En muista, auttakaa...

Vierailija
17/20 |
06.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama asia jäi vaivaamaan. Eikö kukaan muista?

Vierailija
18/20 |
07.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

uppista

Vierailija
19/20 |
07.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö musahenkilöitä paikalla...

Vierailija
20/20 |
07.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun on nähnyt yhden stripin on nähnyt kaikki.

Kuin vaahtokarkkia söisi. Yksi menettelee, toinen tympii, jos syö kymmenen, yrjöttää ja kaduttaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä seitsemän