Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Siis eikö kukaan muu näe tuosta ensitreffien Oskarista sitä mitä minä näen?

Vierailija
05.11.2019 |

Jotenkin vain huokuu sellainen joku epäaitous ja valheellisuus. En tiedä mistä se tulee. Ja heidi taas on herkkä ja vaistoaa kaiken sen. Tosin pitää sanoa, että Heidikin jotenkin keskenkasvuinen ihminen.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
05.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa ajatellut. Heidi yritti puhua, moneen kertaan. Ukko istuu tuppisuuna. Se on eräänlaista henkistä väkivaltaa.

En ikinä ottais tollasta ukkoa.

Vierailija
2/15 |
05.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oskari voi ollakin ihan mitä vain, mutta eihän sitä kukaan huomaa kun vieressä kiukuttelee yliaikainen teiniprinsessa itseferlektoimassa omia tunteitaan ja tarpeitaan. Jos Heidi olisi yhtään vähemmän ärsyttävä, joku vois ehkä kiinnittää huomiota myös Oskariin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
05.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumpikin melkoisen raskaita persoonia.

Kieltämättä tullut myös tunne, että Oskarista maalataan ohjelmassa siloiteltua nallekarhuversiota. Totuus on varmasti aivan jotain muuta.

Vierailija
4/15 |
05.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä epäilen, että Oskari on valehdellut ikänsä.

On oikeasti vanhempi kuin tuossa väitti.

Vierailija
5/15 |
05.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totuus on se, ettei oskari pitänyt heidistä ja Heidi vaistosi sen. Ei siinä sen kummempaa. Kaikki ongelmat johtui tästä. 

Oskari haluaa varmaan jonkun tosienlaisen naisen. 

Vierailija
6/15 |
05.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen, että molemmilla heikkoutensa. Heidin tunteilut näkyivät selvemmin... Heiltä puuttui halu pyrkiä aitoon ja rehelliseen kommunikaatioon.

Oli ilo seurata toisen parin, Anniinan ja Villen, kommunikaatiota ja aitoa halua nähdä toisessa hyvää...❤️

Vierailija
7/15 |
05.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hyvänen aika!

Heidin jengi aloitti oikein oman ketjun Oskarin haukkumiseen.

Kasvakaa aikuisiksi ja antakaa ihmisten jatkaa elämäänsä rauhassa.

Vierailija
8/15 |
06.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari edellistä jaksoa ihmettelin Heidin käyttäytymistä, mutta samat fibat tuli Oskarin aitouden suhteen kuin ap:lle. Minusta alkoi vaikuttaa, että Oskari näyttelee ja on etukäteen tarkkaan miettinyt repliikkinsä.

Vierailija
9/15 |
06.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oskari vaikuttaa siltä, että hän haluaisi sanoa hyvin suoraa, mitä ajattelee. Ohjelmassa vain ei voi niin tehdä, koska Heidi vetäisi siitä huimaa draamaa seuraavat kuukaudet. On siis parempi olla hiljaa omista tunteistaan ja pyrkiä sovitteluun sen sijaan, että voisi aikuisesti sanoa, että sinä loukkaat minua tuolla ikuisella syyttelylläsi.

Vierailija
10/15 |
06.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pari edellistä jaksoa ihmettelin Heidin käyttäytymistä, mutta samat fibat tuli Oskarin aitouden suhteen kuin ap:lle. Minusta alkoi vaikuttaa, että Oskari näyttelee ja on etukäteen tarkkaan miettinyt repliikkinsä.

Älä käytä slangisanoja, kun et kerran osaa.

Vierailija
11/15 |
06.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tainnut yllättää ketään, että ero tuli.......... pelin olisi voinut viheltää poikki jo ohjelmasarjan puolivälissä.

Vierailija
12/15 |
06.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä Oskarista, mutta Heidistä jotenkin huokuu se että on vaikea ihminen. Hän on niitä ihmisiä joiden seurassa toiset joutuu olemaan ihan varpaillaan, koska loukkaantuu aivan omituisista asioista joita on vaikea ennakoida. Ja tämä käytös näkyy jotenkin olemuksesta. Näin sen heti ensimmäisen jakson perusteella. Oskari ei varmasti pysty olemaan oma itsensä hänen kanssaan.

Vierailija
13/15 |
06.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselleni herää kysymys, että jos mies on ikänsä palavasti halunnut puolison ja perheen, ja sanonut tehneensä armeijasta lähtien töitä asian eteen, ja kuitenkaan vielä nelikymppisenäkään ole... Tuola turuilla ja toreilla näkee kuitenkin kaikenlaista tallukkaa, joilta se vaimo ja lapset löytyy.

Vierailija
14/15 |
06.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itselleni herää kysymys, että jos mies on ikänsä palavasti halunnut puolison ja perheen, ja sanonut tehneensä armeijasta lähtien töitä asian eteen, ja kuitenkaan vielä nelikymppisenäkään ole... Tuola turuilla ja toreilla näkee kuitenkin kaikenlaista tallukkaa, joilta se vaimo ja lapset löytyy.

Eihän sitä tiedä, että kuinka monta kumppaniehdokasta hänellä on "jo" ollut. Se, että hän ei kertonut Napakymppiin osallistumistaan saattoi olla "vain" tervettä itse suojelua kun ei halua antaa itsestään aivan epätoivoista kuvaa... 

Voi toki olla, että itse olen jotenkin erityisen kamerakammoinen mutta itse en rohkenisi hakemaan kumppania useampaan kertaan tv-formaatin kautta.

Vai voiko näitä ohjelmia edes verrata. Napakympissä julkisuus kertaa noin vartin (, ellei lasketa mahdollisia uusintoja uusinnan uusintoja) JA ensitreffit alttarilla taas kestää vähintään viikkoja ja ollaan heti (melkein) toisen ja aivan vieraan ihmisen iholla.

Voinee(ko) siis olla , että Napakymppiin osallistumisen voi pitää vain yhtenä pienenä romanssina joka kesti viikon tai kaksi jos sitäkään.  Pitääkö uudelle kumppanille kertoa kaikki aiemmat romanssit, jotka jälkeen päin saattavat harmittaa?  Vai vain ne jotka alkaneet julkisesti tv:ssa?

En tiedä. - Itselle Heidistä jäi jotenkin prinsessa vaikutelma, jonka kanssa saa kuka tahansa mies  "hieman" varoa mitä sanoisi tai tekisi, koska  Heidi saattaisi alkaa vatkaamaan asiaa; ilman ,että kykenisi ymmärtämään, että ihmiset tekevät virheitä eikä se, että "Nallekarhu" on ollut aiemmin suhteessa jonkun toisen kanssa merkitse sitä, etteikö hän voisi löytää jo taakse jääneiden hunajan jälkeen uuden herkun, josta pitäisi, ainakin yhtä paljon, ellei enemmänkin.

Vierailija
15/15 |
06.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä yksi