Laitetaan miehet Top5 järjestykseen maittain!
Mun Top5:
1. USA
2. Australia
3. Canada
4. Uusi Seelanti
5. Englanti
Kommentit (12)
Nyt on aika outo kysely. Tällöinhän pitäisi olla jotain kokemusta kaikkien maiden miehistä, mitä käytännössää kellään ei (toivottavasti!) ole. Sitäpaitsi jos olisikin kokemusta, niin kunkin maan miehet ovat myös hyvin monimuotoinen porukka, eikä heitä täten ole järkevää arvioida yhtenäisenä homogeenisenä massana.
Meksiko
Argentiina
Nigeria
Skotlanti
Suomi
Jaa itse piti just laittaa Kanada, Uusi-Seelanti ja Australia omaan top viitoseen. Tykkään kyllä kanssa Jenkkimiehistä, mutta sieltä kyllä löytyy miehiä ihan laidasta laitaan. Etelä-Afrikkalaiset on yleensä kanssa tosi leppoisia. Itse asun Briteissä ja monet brittimiehet on vähän liian jäykköjä mun makuun.
Minunkin ehdottomat suosikkini on Kanada C:llä kirjoitettuna ja Uuusi-Seelanti ilman väliviivaa.
Kekkonen,
Mongolia,
Mongolia,
Mongolia,
Mongolia
Vierailija kirjoitti:
Meksiko
Argentiina
Nigeria
Skotlanti
Suomi
Hieman perusteluja kehiin, kiitos.
Minusta suomalaiset ja pohjoiseurooppalaiset miehet yleensäkin ovat aika kivoja. En tiedä, voisinko seurustella mistään muualta tulevan kanssa. Esim. Suomen ja Venäjän välinen kulttuuriero olisi jo liian suuri.
Esineellistetään ja yleisestetään miehiä taas, siskot! Wahuu, jippii! Itketään kuitenkin aina, kun miehet tekevät samaa naisista.
Ketjun perusteella naiset osaavat vain englantia ja eivät uskalla sukeltaa monikulttuuriseen maailmaan toisin kuin miehet. Minun mieslistani kavereideni perusteella.
Japani
Etelä-korea
Peru
Italia
Kroatia
oma kultani on ainoa ❤️