Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies ei enää sytytä

Vierailija
05.11.2019 |

Olemme olleet yhdessä yli 20 v. Ikää tullut ja miehelle kiloja. En minäkään mikään missi ole. Miehen ulkomuoto ei vaan enää sytytä. Ällöttää katsoa miehen karvaista pallomahaa. Voiko fiilis vielä palata? Pitääkö vain pitää silmät kiinni makkarissa?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
05.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihda nuorempaan!

Vierailija
2/15 |
05.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Vaihda nuorempaan!"

Ja saa sellaisen sinisiä pillereitä käyttävät nykyajan puolitytön joka on kasvanut ilman testosteronia ja vehkeet kuin varpusella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
05.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja nyt kuvitelkaa tää postaus sukupuoliroolit toistepäin. Sitä itkemisen määräää......

Vierailija
4/15 |
05.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin taitaa aloittajllakin olla painoa päällä oliko bmi mitä?

Vierailija
5/15 |
05.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun ei sytytä, niin silloin joko tyydytään nykyiseen elämään marmattamatta ja kiusaamatta puolisoa tai sitten erotaan.

Vierailija
6/15 |
05.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

niin taitaa aloittajllakin olla painoa päällä oliko bmi mitä?

Hänhän kertoikin, että itselläkin on painoa. Se ei silti sulje pois sitä, että aloittajalla on oikeus tuntea, että kumppani ei enää miellytä.

Vierailija
7/15 |
05.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vika ole pallomahassa vaan miehen muuttuneessa luonteessa. Mieti miten mies on muuttunut henkisesti huonompaan suuntaan

Vierailija
8/15 |
05.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et sinäkään ole sytyttänyt enää vuosiin. Nussin sinua enää pelkästä velvollisuudesta.

t.Miehesi

Vierailija
9/15 |
05.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lonkerovalaalla ei paljon pitäisi olla nokankoputtamista. Aloita sillä, että katsot peiliin ja mietit kelpaisitko yhtään viehättävämmälle miehelle.

Vierailija
10/15 |
05.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauheaa tekstiä osalla. Kun ei sytytä, niin ei sytytä. Ei se peiliin katsominen asiaa miksikään muuta. Ei pidä jäädä vuosikausiksi nyhjäämään onnettomaan suhteeseen, sinkkunakin on varmasti onnellisempaa, kuin huonossa suhteessa. Ei ole mikään pakko olla parisuhteessa, muista se.

Vierailija
11/15 |
05.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika ja raahaa läskisi pois sen asunnosta.

Vierailija
12/15 |
05.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän hyvin. Miksei nainenkin toivoisi, että mies miellyttää silmää. Voisitteko alkaa kuntokuurille yhdessä? Molemmat voittaisivat.

Vierailija
13/15 |
06.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaljamaha on turn off ja mies joka ei pidä itsestään huolta, kyllä semmosta miestä on mahdoton haluta.

Vierailija
14/15 |
06.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuosien jälkeen ei enää puoliso sytytä niin kuin suhteen alkuaikoina vaikka kroppa olisi pysynyt yhtä timmissä kunnossa, tai vaikka parantunut.

Itse olin nuorena jonkin verran pullukka poika, mutta terveyssyistä aloin lenkkeillä, käymään kuntosalilla ja jätin tupakoinnin sekä kännäämisen pois. Jos vaikka katsoo valukuvista, niin olen nyt lähes 50v ikäisenä varmasti paremmassa kunnossa niin vartalon kuin kasvojen osalta kuin mitä olin 20v poikana. Silti puoliso ei jaksa innostua murto-osaakaan siitä mitä innoistui silloin kun olin pullukka punanaama ja liian usein kännissä.

Vierailija
15/15 |
06.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mikään ihme ettei sytytä. Ei ole väärin pitää itsestään huolta myös vanhempanakin.