Pohja Tallinn: Ma lahen tulen
Ja se iski niin kovaa silloin että tottakai alueelta löytyy nyt uusi Berliini. Telliskivi!
Vähän niinku olis ostanut 17 vuotiaana laivalta Tommy Girl tuoksun ja nyt voit ostaa sen vieläkin omalle tyttärelle.
Kaikki lapset yli Pohjanmeren. Meillä on paljon antaa tälle maailmalle. Jokaisessa maassa on ne pahikset mutta jos ei olla kyynikoita niin hyvää löydämme yllättävistä paikoista! ,♡
Kommentit (10)
Se yhtyeen nimi kirjoitetaan Põhja-Tallinn ja kappaleen nimi on Lähen ja tulen.
Vierailija kirjoitti:
Se yhtyeen nimi kirjoitetaan Põhja-Tallinn ja kappaleen nimi on Lähen ja tulen.
Tiedän kyl. Mä saan aru eesti keelest, mun laps on pooliks eestlänen. En vain nähnyt /jaksanut etsiä sitä o- kirjaimen päälle liitettävää aaltokuviota. Koska onhan se suomenkielisellä pampers foorumilla yks ja sama. Eikö?
Mun pointti oli jotain laajempaa. Sille pisteitä jotka tajus se punasen langan.
Vierailija kirjoitti:
Tere tulemast Koplisse
Jep. Kopli se paikka mikä pelottaa, mut jos suunta on tämä niin Kopli on kohta Amsterdam! ;-))) ja aitäh! Joskus tulen.
Onko muita jotka ihastuivat Telliskiveen? Yllättäen hollantilaiset, ruotsalaiset Gotlandista ja jopa Girl from Edinburgh oli in.
Tavallaan ärsyttää kertoa koska kun raharikas suomilammas menee tonne niin kaikki on pilalla.
Kuten Stockmannin kassit.
Vierailija kirjoitti:
Tere tulemast Koplisse
Kerro jotain Koplista? Pitääkö ottaa joku mies mukaan vai onko turvassa kielen ymmärtämisellä, kohtuullisella puhumisella ja vihreillä silmillä? ;-)
Onko Telliskivi sulle joku uutuus?
Vierailija kirjoitti:
Onko Telliskivi sulle joku uutuus?
Kuradi ahv, sa oled mingi haige.
Väike puhkus ei teeks praegu paha.
-The official ap-
Toi biisi on Eesti parim lugu. Pure classic! Ihana! Lemmik laul.
Jos lähtee ja tulee niin siinähän se kaikki on.
Hyvät sanat ja aitous!
Tere tulemast Koplisse