Vierailija

Kaikki nämä perheenjäsenet on yleensä todella ylipainoisia, mutta silti näissä jaksoissa perheen muut jäsenet kuin se jota yritetään laihduttaa, käyttäytyy kuin he olisivat ihan tavallisia ja ihmetellään miten se yksi nyt on niin lihava ja mitä sille voisi tehdä. Yleensä se kaikkein paksuin ei edes ole se joka päättää mitä syödään, vaan se toiseksi paksuin, jolla vielä jalat kantaa.

Sivut

Kommentit (102)

ethth

Niin amerikan meininkiä.

Onhan noilla ihan sairas suhtautuminen ruokaan. Kaikki mitä pistetään suuhun on jotain moskaa. Liikuntaa harrastetaan sen verran, että kävellään jääkaapille. Jos enää edes kävellään. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Tietysti ne perheenjäsenet eli ylipainon mahdollistavat tarvitsisivat terapiaa myös. Nehän ei halua oikeasti, että se toinen laihtuu ja paranee vaan yrittävät jarruttaa asiaa. Koska pelkäävät, että toisen laihtuessa heillä ei ole enää valtaa toiseen ja toinen voi tehdä omia päätöksiä ja valintoja.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Kannattaa muistaa, että perheessä yhden painonvaihtelu vaikuttaa koko perheen dynamiikkaan.

Miten? Ai muut syö enemmän jos siltä jää jotakin?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa muistaa, että perheessä yhden painonvaihtelu vaikuttaa koko perheen dynamiikkaan.

Miten? Ai muut syö enemmän jos siltä jää jotakin?

Monesti muut ryhmän jäsenet vastustavat joko suoraan tai epäsuoralla tavalla jos yksi tekee terveellisen elämäntapamuutoksen. Ihmiset kokevat toisen ihmisen terveellisemmät elämäntavat arvosteluna omia elintapojaan kohtaan.

Vierailija

Valtasuhteet vääristyneet ja koko perhekuvio sairas. Yhdessä jaksossa lapset ostivat kaupasta kaiken mitä sängyssä makaava äiti halusi, koska muuten äiti suuttui ja sitä lapset pelkäsivät. Henkistä väkivaltaa. On kyllä karmeaa katsottavaa.

Vierailija

Ja ruokapöytää niillä ei ole vaan  kaikki lojuu syömässä sohvilla ja nojatuoleilla.

Mitä on se ällö kirkkaan värinen hyytelö, jota ne vetää sairaalassakin dieetillä ollessaan?

Vierailija

Katson tällaista jaksoa missä vaimo uhkailee erolla ja että vie yhteisen lapsen, jos mies ei laihdu. Ja nainen itse on melkein yhtä lihava ja syö roskaa.

Ap

Vierailija

Sekin ihmetyttää, että sen yhden ressukan laihduttaessa muut ihan pokerina vetävät samaa kauheaa laardimoskaa niin kuin ennenkin. Siinä kun olisi tuhannen taalan paikka korjata omiakin elintapoja - mutta ei, kasvisten syömiseen suhtaudutaan niin kuin se olisi julma ja epätavallinen rangaistus.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Sekin ihmetyttää, että sen yhden ressukan laihduttaessa muut ihan pokerina vetävät samaa kauheaa laardimoskaa niin kuin ennenkin. Siinä kun olisi tuhannen taalan paikka korjata omiakin elintapoja - mutta ei, kasvisten syömiseen suhtaudutaan niin kuin se olisi julma ja epätavallinen rangaistus.

Niinpä, ehkä ajattelevat että mennään sinne 300 kiloon ja sen jälkeen vasta tarvii tehdä jotain.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Eniten ihmetyttää, kuinka liikuntakyvytön 300 kiloinen ihminen lihoo, kuka kantaa ruokaa? Täytyy vihata läheistään kovasti .

No just tämä. Sanoin miehellekin joku päivä, että ihan sama kuinka paljon se sieltä sängynpohjalta heristäisi nyrkkiä ja kiukuttelisi, niin ei kyllä kaupasta tulisi kuin salaattiaterioita siihen asti, että pääsee ite ostoksille.

Vierailija

Mua ihmetyttää eniten se, että kuka jaksaa katsoa telkkarista näitä läskiohjelmia. Tarjonnan määrästä päätellen tuntuu olevan hyvääkin viihdettä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mua ihmetyttää, mistä niillä on rahaa niihin valtaviin ruokavuoriin, kun makaavat vain kotona tekemättä mitään.

No sekin. Ja usein tilavissa omakotitaloissa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mua ihmetyttää, mistä niillä on rahaa niihin valtaviin ruokavuoriin, kun makaavat vain kotona tekemättä mitään.

Ja usein melkoisen messevillä autoillakin ajetaan sinne Houstoniin tohtori Nowzaradanin luo.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mua ihmetyttää eniten se, että kuka jaksaa katsoa telkkarista näitä läskiohjelmia. Tarjonnan määrästä päätellen tuntuu olevan hyvääkin viihdettä.

Sanoin irti kaikki HBO:t, Netflixit ja muut kun lapsia ei saanut irti telkkarista millään. Nyt tulee vaan tosi-tv:tä sitten mainoskatkoilla varustettuna. Tämä lihavuusohjelma on melkein ainoa mitä viitsii välillä edes katsoa, koska tämä on niin outo. Ei paljon tule enää telkkaria katsottua.

Ap

Vierailija

Mä aina toivon, että olisi edes joku, joka onnistuu laihdutusprojektissa. Mutta ei... ainoastaan olen onnistunut katsomaan yhden jatkson, jossa joku Julie(?) onnistui 300 kg tiputtamaan 76 kiloon muistaakseni. Hän vei palokuntaan takaisin sen valtavan peiton, jolla hänet piti 'kymmenen' palomiehen voimin kantaa ulos talosta ambulanssiin. 

Aivan ihana se Doctor Now, joka aina vaan jaksaa näitä toivottomia tapauksia kannustaa... 

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat