Hengenvaarallisesti lihava, ihmetyttää näissä nämä perheenjäsenet
Kaikki nämä perheenjäsenet on yleensä todella ylipainoisia, mutta silti näissä jaksoissa perheen muut jäsenet kuin se jota yritetään laihduttaa, käyttäytyy kuin he olisivat ihan tavallisia ja ihmetellään miten se yksi nyt on niin lihava ja mitä sille voisi tehdä. Yleensä se kaikkein paksuin ei edes ole se joka päättää mitä syödään, vaan se toiseksi paksuin, jolla vielä jalat kantaa.
Kommentit (121)
Vierailija kirjoitti:
Mua ihmetyttää, mistä niillä on rahaa niihin valtaviin ruokavuoriin, kun makaavat vain kotona tekemättä mitään.
Tätä minäkin ihmettelen. Käykö näistä kukaan töissä?
Missä on hippejä ja hamppua, siellä tarvitaan Nokian kumipamppua
Vierailija kirjoitti:
Mua ihmetyttää eniten se, että kuka jaksaa katsoa telkkarista näitä läskiohjelmia. Tarjonnan määrästä päätellen tuntuu olevan hyvääkin viihdettä.
Tää on tositeeveeksi yllättävän hyvin tehty. Voittaa Tempparit sun muut mennen tullen
ethth kirjoitti:
Niin amerikan meininkiä.
Onhan noilla ihan sairas suhtautuminen ruokaan. Kaikki mitä pistetään suuhun on jotain moskaa. Liikuntaa harrastetaan sen verran, että kävellään jääkaapille. Jos enää edes kävellään.
Ei syödä yhteistä ateriaa eikä aina ole edes ruokapöytää.
Perheen ruokailutapoja ei tutkita eikä korjata.
Löysät pois ohjelmassa Tri Now leikkaa ylimääräisiä nahkoja näiltä laihduttajilta, että kyllä näissä laihdutaankin.
Tuleeko Löysät pois taas miltä kanavalta? Se oli sentään jotenkin lohdullinen, kun oli onnistumisia!
Kakkahattutäti kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua ihmetyttää, mistä niillä on rahaa niihin valtaviin ruokavuoriin, kun makaavat vain kotona tekemättä mitään.
Eihän ne pysty, kun useimmat eivät edes sängystään pois pääse =(
Mistä nämä tyypit saavat rahansa? Mä en voi käsittää, miten tuollainen elämäntyyli on mahdollinen nollatuloilla.
Vierailija kirjoitti:
Yhdessä jaksossa kaveri oli aiemmin tehnyt it-alan töitä ja oli jonkun työhönohjaajan luona kun halusi löytää uuden työn.
On noista monikin onnistunut, kun lukee netistä, mitä niille kuuluu nyt.
Mistä nämä tyypit saavat rahansa? Mä en voi käsittää, miten tuollainen elämäntyyli on mahdollinen nollatuloilla.
Mistäpä me heidän tilitiedot tiedetään ;)
Niin eikös USAssa pitänyt olla heikko sosiaaliturva?
Olen katsonut muutaman jakson. Niissä ainakin oli sama ärsyttävä kaava, eli doktori sanoo ekan käynnin jälkeen että et laihtunut tarpeeksi tietyssä ajassa, nyt sinun pitää tosissaan laihtua jos haluat leikkauksen. Sitten kurmoittaa niitä tosi tyhmillä lauseilla kuten miksi vielä haluat syösä suklaata tms. vaikka tiedät että se tappaa sinut.
Seuraavassa vaiheessa onkin laihduttu tarpeeksi ja leikkaus voidaan tehdä. Miksi ei voisi heti alkuun antaa vaikka mitä lie mielenterveyslääkkeitä hetken aikaa sen uuden ruokavalion kanssa, niin että potilas saa rauhoitusta niiden lääkkeiden kautta eikä ruuan.
Monilla niistä potilaista on tosi järkyttäviä kokemuksia kuten seksuaalista hyväksikäyttöä lapsena, joten ei nyt ihme että ruoka on se ainoa hyvää tuottava asia josta ei ole vaikea päästä irti.
Jos ohjelma olisi tehty Suomessa, en ihmettelisi. Täällähän sossu maksaa kyllä.
Mutta tuolla Jenkeissä kaikki terveydenhuoltokin on niin kallista, että miten niillä on varaa noihin leikkauksiin, autoihin, taloon? Ja kaikkeen siihen ruokaan?
Maksetaankohan näille ne leikkaukset, jos suostuu mukaan ohjelmaan?
Monesti lihomisen aiheuttanut jonkinlainen hyväksikäyttö tai syömisen rajoittaminen jolloin ruoasta tullut ensin salattu pahe, kuin myös lohtu.
Tottakai ohjelmaan osallistuvien leikkaukset maksetaan, muuten monet eivät varmaan olekaan liiemmin lääkärissä käyneet.
Useimpien noiden laihduttajien elämäntarinat ovat todella surullisia, vaikka ovat aikuisia niin itku tulee kun huomaa kuinka ovat jääneet niin paljosta huolenpidosta jne. vaille :'(
Nämähän monesti mainitsevat olevansa on disability mikä voitaneen kääntää työkyvyttömyydeksi. Eli saavat jonkinlaista sostukea. Itsekin olen ihmetellyt että aika avokätistä sellaista ilmeisesti, kun monesti on talot, autot yms. Ja ruokaan menee taatusti paljon rahaa.
Vierailija kirjoitti:
Monilla niistä potilaista on tosi järkyttäviä kokemuksia kuten seksuaalista hyväksikäyttöä lapsena, joten ei nyt ihme että ruoka on se ainoa hyvää tuottava asia josta ei ole vaikea päästä irti.
Juu saattaahan noita hyväksikäyttöjäkin joillakin olla taustalla, mutta kyllä todella moni lihoo vain sen takia että löhöö soffalla ja ahtaa naamaansa järkyt annokset moskaa. Se on vain niin näppärää kehitellä syntipukki jostain muusta kuin ihan siitä omasta itsestä.
Vierailija kirjoitti:
Juu saattaahan noita hyväksikäyttöjäkin joillakin olla taustalla, mutta kyllä todella moni lihoo vain sen takia että löhöö soffalla ja ahtaa naamaansa järkyt annokset moskaa. Se on vain niin näppärää kehitellä syntipukki jostain muusta kuin ihan siitä omasta itsestä.
Vierailija kirjoitti:
Monesti lihomisen aiheuttanut jonkinlainen hyväksikäyttö tai syömisen rajoittaminen jolloin ruoasta tullut ensin salattu pahe, kuin myös lohtu.
Mutta aiheuttaako se sen että koko perhe ja suku on erittäin lihavia? Näissä se on näin.
Joissain tapauksissa varmasti näin ja olipa yhdessä jaksossa ns. feeder joka ei halunnut vaimonsa laihtuvan, mieluummin lihovan ja päätyvän letkuihin. Sitten olisi kaunis... Dr Now oli aika sanaton, kerrankin. Toisessa jaksossa laihduttajan poikaystävä teki parhaansa tuhotakseen kaikki yritykset koska, miehen pettämättömällä logiikalla, jos vaimo laihtuu niin sehän ottaa ja jättää toisen miehen takia saman tien.
Aika moni laardikasoista näyttäisi olevan psykopaatteja jotka manipuloivat ympäristöään miten haluavat. Varsinkin jos kyseessä on vanhempi. Lapset on alistettu pienestä ja tekee kuten lapset tekee (vaistot nääs) eli parhaansa mukaan yrittää miellyttää jottei tulisi hylätyksi. Moni on varmasti taloudellisesti riippuvainen lihavasta henkilöstä, sosiaalitapauksiahan nää suurimmaksi osaksi on.