Fitnesspäiväkirja 2020
Kommentit (31)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan rehellisesti, evvk. Jo se jatkuvasti naamalle tunkeva mainos ärsyttää.
Olen kai vanhanaikainen, mutta mun mielestäni joku life coach tai jumppaaminen ei ole oikeita ammatteja.
Lisäksi ihmettelen, miksi nämä superterveellistä elämää viettävät naiset näyttää niin vanhoilta?? Ihan todella luulin, että esim. N. Karalahti on lähemmäs 40v.
Enkä ole kateellinen, joku sen kortin kuitenkin vetää esiin.Et ole vanhanaikainen, vaan ihan rehellisesti tyhmä. Sellaista sattuu.
Ok. Sinun ammattisi on luultavasti joko fitnes-pimu tai mikä tahansa "tutkija". Jotenkin vastauksesta arvaa.
Onnistuuko Nanna sanomaan yhden lauseen ilman, että lisää siihen sanan äitiys tai lapset. Minkään muun takia en kyseisen ihmisen pätkiä jaksaisikaan seurata, no ehkä ne kuuluisat Espanjan pätkät kiinnostaa. :D
Yllätyin, että Pernillan isä on palomies ja äiti sairaanhoitaja. :o
Siis ei vieläkään pääse katsomaan
Alkaa maaliskuussa televisiosta (jolloin nettiinkin tulee uusia jaksoja). Jos et malta odottaa, Dplayssä on 14 päivän ilmainen kokeilu.
Vierailija kirjoitti:
Lisää narsisteja kuvaamassa kanan ja rahkan mussuttamista.
Joo ja heittävät kananmunasta keltuaisen, eli ravinteikkaimman osan, pois... Tekee pahaa katsoa sitä tuhlausta ja typeryyttä.
No niin, nähtiinhän tämä eilen viimein telkkarissakin! Itse kyllä pidin aloitusjaksoista. Naiset tuntuvat elävän omannäköistänsä elämää ja olevan tyytyväisiä siihen. Toki vaikutti, että esim. Nannalla on koko ajan hirveä tarve perustella omia valintojaan ja paasata hyvinvoinnista.
Aion alkaa seurata!
Nannalla karvaiset sääret!
Tai siis Johannalla.
Et ole vanhanaikainen, vaan ihan rehellisesti tyhmä. Sellaista sattuu.