Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Toinen vanhempani on ihan v:n SEKOPÄÄ!!! Oikeasti

Vierailija
05.11.2019 |

Kerron myöhemmin, käyn ensin kaupassa. Huhhuh oikeasti että joku voi olla sekaisin.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
05.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvittelee voivansa kontrolloida aikuista lastaan (minua), ei sano IKINÄ mitään hyvää tai kilttiä. Jankuttaa rahasta, tenttaa minua, syyllistää kun en ole tavannut häntä moneen vuoteen (voi kuinka ihmeellistä, kaiken tämän jälkeen!)

Hän järjesti erään suuren rahan minulle ja sisarukselleni muutama vuosi sitten, muttei millään käsitä, että vaikka HÄN upeana ja täydellisenä ihmisenä on asian järjestänyt, ei hänellä ole vtun vertaa oikeutta kyseisiin rahoihin. Kaikki nämä vuodet hän on jankuttanut näistä rahoista ja kuinka HÄN ne järjesti ja minä olen kiittämätön (ööö mitä vttua 😑) ja tenttaa minua, jankuttaa vähän lisää, syyllistää... Yritti PANTATA minun omaisuuttani (rahaa), joka syyn x takia tuli hänelle ja hänen on ihan lain mukaan luovutettava se eteenpäin minulle. Jouduin muutaman kerran sanomaan asiasta, ennen kuin hän suvaitsi siirtää OMAT RAHANI minulle. En ole niitä tienannut, mutta kun lain mukaan rahat ovat minun niin ne vttu ovat minun.

Epäilen, että jatkossa vanhempi voi hyvinkin kavaltaa minulta rahaa, josta en ole tietoinen. Voiko tätä estää mitenkään?

Vierailija
2/8 |
05.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5, äitihullulla maniat kiihtymässä kohti psykoosia

Sisältö jatkuu mainoksen alla
3/8 |
05.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkkeet!

Missä on hippejä ja hamppua, siellä tarvitaan Nokian kumipamppua

Vierailija
4/8 |
05.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sanonut monta kertaa erittäin vihaisesti, että en ole tilivelvollinen kenellekään, olen aikuinen ihminen ja että tuo kyttääminen ja tenttaaminen on ihan sairasta. Miten joku voikin olla noin sekaisin!! Ei yhden yhtä kaunista sanaa ikinä, sen sijaan kiroilua, syyllistämistä, uhkailua (jälleen rahaan liittyen, Kuinkas muutenkaan), haukkuu tyhmäksi... Siis aivan sekopäinen ihminen ja niin törkeä. Tuskin itken kyyneltäkään hänen kuolinpäivänään. Aivan sekopäinen ihminen. Milloin hän antaa minun elää rauhassa??? Olen aikuinen ihminen!!

Vierailija
5/8 |
05.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on oma ongelmansa, jos nyt surkuttaa kun oli huono vanhempi aikoinaan. Yrittää ilmeisesti ottaa takaisin menneitä määräilemällä aikuista ihmistä. Olen niin ahdistunut ja vihainen! Jättäisi minut jo saa-tana rauhaan!!!!

Vierailija
6/8 |
05.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mene stna millään jakeluun, että minun rahani ovat MINUN ja vain ja ainoastaan minun, olivat ne peräisin vaikka hel-vetin per-seestä!! Ei kuulu pätkän vertaa vanhemmalle, paljonko minulla on rahaa, mihin käytän sen ja mihin en. SEKOPÄÄ!!!!

Vierailija
7/8 |
05.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tällaisesta sekopäisestä kontrolloinnista pääsee eroon? En voi mitenkään estää vanhemman viestejä enkä pysty hillitsemään itseäni kun niitä saan. Ei tällaisesta voi määrätä lähestymiskieltoakaan.

Vierailija
8/8 |
05.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up