Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä sisustusvillitys toi makramee tms on? Melkein jokaisessa sisustusblogissa

Vierailija
05.11.2019 |

nyt sellainen seinällä? Semmoinen roikkuva kauhtana seinällä?

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
28.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä pölähdin makrameen n. 10 vuotta sitten. ja nyt ottaa päähän kun kaikki muutkin. ;)

Vierailija
22/30 |
28.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en yleensä välitä sisustustrendeistä, mutta tuollaisen makrameen hommasin, tuo lämpöä ja boheemiutta olohuoneeseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
28.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en yleensä välitä sisustustrendeistä, mutta tuollaisen makrameen hommasin, tuo lämpöä ja boheemiutta olohuoneeseen.

Eli se on jonkinlainen lämmityselementti. Kuluttaako paljon sähköä?

Vierailija
24/30 |
30.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan on tyylikäs..

Vierailija
25/30 |
30.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sukkaa pukkaa. Haluatko millä kantapäätekniikalla, niitä kolme erilaista. Varteen palmikoita, tavallinen joustin vai intarsia-kuvioita?

Vierailija
26/30 |
13.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

MeniSolmuun kirjoitti:

Näitähän väkertämään hurahtaneet on joiden taidot ei riitä virkkaamiseen tai neuletöihin. Kehitysvammaiset ennen teki tai näkövammaiset.

Ja neuletöitähän tekevät ne, jotka eivät osaa solmia pitsiä... Harrastus on harrastus eikä yhden käsityötekniikan suosiminen tarkoita sitä, ettei osaisi jotain toista tekniikkaa. Aika usein käsityöihmiset osaavat erilaisia tekniikoita. Minäkin neulon ja virkkaan, ja olen tehnyt hiuspannan makrameella.

Näinpä. Yleensä käsitöiden tekijät osaavat useita tekniikoita, ja oppivat muita helpommin uusiakin, koska käden ja silmän yhteistyö on jo harjaantunutta ja eräänlainen "käsityömatematiikka" jo selkäytimessä. 

Vierailija
27/30 |
13.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja näin viisasteli erityisopettaja M.H.Tampereelta..!

Vierailija
28/30 |
13.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä pölähdin makrameen n. 10 vuotta sitten. ja nyt ottaa päähän kun kaikki muutkin. ;)

Paitsi että kaikilla oli makramee kukka-amppelit jo kasarilla ;) ja sitten värillisiä lasipalloja punottuna niiden sisään.

Vierailija
29/30 |
13.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mummo teki kasseja 70 luvulla.

Vierailija
30/30 |
13.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paitsi että kaikilla oli makramee kukka-amppelit jo kasarilla ;) ja sitten värillisiä lasipalloja punottuna niiden sisään.

Joo niin oli, meilläkin oli, ruskeita puuhelmiä oli koristeena.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä seitsemän