Mikä sisustusvillitys toi makramee tms on? Melkein jokaisessa sisustusblogissa
nyt sellainen seinällä? Semmoinen roikkuva kauhtana seinällä?
Kommentit (30)
Minä en yleensä välitä sisustustrendeistä, mutta tuollaisen makrameen hommasin, tuo lämpöä ja boheemiutta olohuoneeseen.
Vierailija kirjoitti:
Minä en yleensä välitä sisustustrendeistä, mutta tuollaisen makrameen hommasin, tuo lämpöä ja boheemiutta olohuoneeseen.
Eli se on jonkinlainen lämmityselementti. Kuluttaako paljon sähköä?
Kyllä sukkaa pukkaa. Haluatko millä kantapäätekniikalla, niitä kolme erilaista. Varteen palmikoita, tavallinen joustin vai intarsia-kuvioita?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MeniSolmuun kirjoitti:
Näitähän väkertämään hurahtaneet on joiden taidot ei riitä virkkaamiseen tai neuletöihin. Kehitysvammaiset ennen teki tai näkövammaiset.
Ja neuletöitähän tekevät ne, jotka eivät osaa solmia pitsiä... Harrastus on harrastus eikä yhden käsityötekniikan suosiminen tarkoita sitä, ettei osaisi jotain toista tekniikkaa. Aika usein käsityöihmiset osaavat erilaisia tekniikoita. Minäkin neulon ja virkkaan, ja olen tehnyt hiuspannan makrameella.
Näinpä. Yleensä käsitöiden tekijät osaavat useita tekniikoita, ja oppivat muita helpommin uusiakin, koska käden ja silmän yhteistyö on jo harjaantunutta ja eräänlainen "käsityömatematiikka" jo selkäytimessä.
Ja näin viisasteli erityisopettaja M.H.Tampereelta..!
Vierailija kirjoitti:
Mä pölähdin makrameen n. 10 vuotta sitten. ja nyt ottaa päähän kun kaikki muutkin. ;)
Paitsi että kaikilla oli makramee kukka-amppelit jo kasarilla ;) ja sitten värillisiä lasipalloja punottuna niiden sisään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä pölähdin makrameen n. 10 vuotta sitten. ja nyt ottaa päähän kun kaikki muutkin. ;)
Paitsi että kaikilla oli makramee kukka-amppelit jo kasarilla ;) ja sitten värillisiä lasipalloja punottuna niiden sisään.
Joo niin oli, meilläkin oli, ruskeita puuhelmiä oli koristeena.