Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Poika jonka kanssa " taisteltiin" keskittymisongelmista

03.06.2006 |

viime syksynä niin sai tänään kevätjuhlissa stipendin sitkeästä yritittämisestä. Kyllä tällä mammalla pääsi ilonkyyneleet;).

Yllätys oli todella suuri...

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
04.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuosi sitten käytiin läpi kaiken maailman koukypsyys testit kun eskaritätien ja puheterapian mielestä ei ollut valmis kouluun.Koulupsykologi oli sitä mieltä että vanhemmat päätävät itse,että olisi kai valmis mutta kannattaa valmistautua hankaluuksiin..Itse vanhempina oli shokki kuulla ongelmista kun ei niitä oltu kotona huomattu,keskittymisessä ja eskaritätien-psykologin-puheterapian mielestä lapsellisempi kuin ikäisensä joilla kiinnostaa leikit sun muut..Kukaan ei oikeastaan kannustanut vanhempia siirtämään lapsi kouluun.

Noh,jännityksellä alotettiin koulu syksyllä,ja hyvinhän tuo sujui,toisinsanoen loistavasti.Luki lokakuuhun mennessä,laskut ja kirjotus onnistui loistavsti.Eikä mitään ongelmia ollutkaan!

Joulutodistus oli loistava,8 kohtaa joita arvioitiin ja 5 niistä parhaimmassa ruksissa ja 3 toiseksi parhaimmassa ja kaikki arvosanat ruksissa" saavuttanut tavoitteet hyvin" .

Tänään sai kevättodistuksen,oli edelleen 8 kohtaa joita arvioitiin ja niistä jopa 7 oli parhaimmassa ruksissa ja 1 toiseksi parhaimmassa.Ja Tavoitteen saavuttanut hyvin,niin kuin joulunakin,PAITSI Matematiikan kohdalla oli " saavuttanut tavoitteet erinomaisesti!!!

Eli todella ylpeitä olemme esikoisestamme!!

Ps/ Huomasin tuossa kevät siivousta tehtäessä puheterapian raportin vuosi sitten tehdyssä luki että vanhempien tulisi ottaa yhteyttä puheterapiaan koulun alettua,jotta voisi alottaa sitä uudelleen ja miettiä välillä pienryhmä-ja tukiopetusta koulussa.

Noh,tämän olin kokonaan unohtanut,eikä tämä koululainen siis tarvinnut koko vuonna mitään näistä ja nyt koulun loputtua sanoinkin tästä opelle niin hänkin oli ihan hämmästynyt kun ei ole koskaan huomannut että lapsemme olisi mitään apua tarvinnut päinvastoin,lapsemme oli avustanut mm.matematiikassa muita kun oli usein tehnyt ennen muita tehtävät.

Tämä ei kuitenkaan olisi jäänyt opettajalta huomioimatta kun hänellä on nimenomaan ihana tyyli keskittyä oppilaisiin yksilöinä todella paljon,(kai) pienen luokan takia,vain 15 oppilasta..En tosin tiedä että mikä on muissa kouluissa tuo luokka koko.Mutta omiin kouluaikoihin verrattuna tämä on pieni.

No,tässä meidän tarinamme lyhykäisyydessään..Toivottavasti ensi vuonna menee myös yhtä hienosti=)

Vierailija
2/2 |
04.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuolla toisessa pinossa mietittiin just näitä poikia ja niiden touhuja sunkin kanssa. Meidänkin poika sai ihan hyvän todistuksen, siis sellaisen että olin itse tyytyväinen, ope oli maininnut erikseen siinä että poika on edistynyt hienosti kirjoittamisessa kovalla työllä, joka siis on ollut todella vaikeaa. Kyllä piti kiitellä poikaa!! :)

Jeman (menikö nikki oikein?) tosi kiva lukea teidän kokemusta, meinaan meillä on menossa nyt syksyllä toinen lapsi ekalle luokalle ja olemme myös käyneet koulukypsyystesteissä jotka antaneet sellaisia tuloksia joista olen ollut itse aivan hämilläni, sillä luulin kuitenkin tuntevani itse oman lapseni. Kaikesta huolimatta laitamme tyttömme nyt kouluun ihan normaaliin luokkaan ja kouluun. Toivottavasti meilläkin menisi kunnialla tuo ekaluokka läpi!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi yhdeksän