En kai voi tulla raskaaksi kun harrastin yöllä seksiä ihan yhden illan juttuna ja kondomia ei ollut. Mies laukesi sisääni.
Soitti mulle aamulla, et voisinko tulla raskaaksi niin sanoin ettei mahdollista. Kysyi sitten haluaisinko tulla. En osannut sanoa mitään. Olen 44v. Nään miehen tänään myöhemmin, hän on 38-vuotias.
Kommentit (63)
Et tietenkään. Haikarahan ne lapset tuo, duh!
Ehkä mä pelkäisin enemmän tauteja kuin raskauden mahdollisuutta.
Ei yöllä voi tulla raskaaksi, siihen tarvitaan päivänvaloa. Eli jatka vaan samaa rataa.
Et voi olla. Mutta eri asia olisi jos olisit harrastanut miehen kanssa päivällä joogaa kondomin kanssa. Silloin raskaus olisi enemmän kuin todennäköinen.
Jos e oli ylipalikka niin niillä käy aina tuuri.
Onnea uuden Down-syndrooma-lapsen kanssa.
Voit tulla raskaaksi. MInä tulin raskaaksi, kun kondomi hajosi, otin jälkiehkäisypillerin, ja oli kierron mukaan huonoin aika kuusta tulla raskaaksi. Lääkäri ei ollut uskoa verikokeiden tulosta. Myöhemmin tuli kuitenkin keskenmeno.
Missä tynnyrissä AP on kasvanut kun ei ymmärrä biologiasta yhtään mitään ?
Jos oli tuntematon niin ei voi tulla raskaaksi eli ole huoletta
Et, jos muistit pitää sormet ristissä selän takana. Muuten lämpimät onnittelut tulevan pienokaisen johdosta.
Siis olin todella humalassa ja munkin teki mieli. Mut nyt vähän mietityttää ja tuskin raskaaksi tulen. Mutta olisi aika tilanne. t.ap
Vierailija kirjoitti:
Missä tynnyrissä AP on kasvanut kun ei ymmärrä biologiasta yhtään mitään ?
Porvoon provo tynnyrissä
Ei, yhdenyön jutusta ei voi tulla raskaaksi. Raskaudet alkavat ainoastaan avioliitossa.
Onko tämä sinun ensimmäinen lapsesi vai onko sinulla jo lapsia ennestään?
Kultaseni , kerron nyt, ellei kukaan ole aikaisemmin asiasta valistanut. KYLLÄ voit tulla ihan siitä yhdestä kerrasta raskaaksi. Nyt olet valistettu, joten seuraavalla kerralla osaat toimia oikein.
Vierailija kirjoitti:
Onnea uuden Down-syndrooma-lapsen kanssa.
Ei kaikki yli 40-vuotiaat saa vammaista lasta. Ja vaikka saisikin, lapsi se vammainen lapsikin on.
Mulla on kaksi aikuista lasta. Olen kyllä vauvakuumeinen mutta haluaisin lapsen ihan toiselle miehelle.t.ap
okei