En kai voi tulla raskaaksi kun harrastin yöllä seksiä ihan yhden illan juttuna ja kondomia ei ollut. Mies laukesi sisääni.
Soitti mulle aamulla, et voisinko tulla raskaaksi niin sanoin ettei mahdollista. Kysyi sitten haluaisinko tulla. En osannut sanoa mitään. Olen 44v. Nään miehen tänään myöhemmin, hän on 38-vuotias.
Kommentit (63)
En tiedä, mutta aikamoinen sussu näytät olevan
Huono provo, keksi Ap vähän parempi!
Raskaaksi tulemiseen vaaditaan vähintään kolme rakastelukertaa saman kumppanin kanssa. Emättimessä on kalvo, joka estää siemennesteen pääsyn. Kalvo tunnistaa saman siemennesteen kolmannella kerralla, jolloin päästää sen läpi.
Jos kuukautiset vielä on raskaaksi tuleminenkin on mahdollista.
Toki yksittäisestä yhdynnästä raskautuminen on keskimäärin melko epätodennäköistä.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on kaksi aikuista lasta. Olen kyllä vauvakuumeinen mutta haluaisin lapsen ihan toiselle miehelle.t.ap
No silloin ei hässitä suojatta niitä muita miehiä! Ja luoja paratkoon, älä lisäänny enää jos tämän luodin väistät...
Siis tottakai tiedän ehkäisystä mutta seksi tapahtui hetkessä ja aamulla totesin et voi ei. Yritän tässä vaan toivoa ette tulisi raskaaksi ja nyt muistan jatkossa vaatia mieheltä kondomia! t.ap
Ihan on totta tarinani kaikille tätä sattuu kun juo.
Vierailija kirjoitti:
Ihan on totta tarinani kaikille tätä sattuu kun juo.
NO EI SATU
Vierailija kirjoitti:
Jälkiehkäisy. Nyt heti.
Kohta tulee joku selittämään, miksi jälkiehkäisy ei toimi syystä että koska.
Lasi vettä jälkikäteen auttaa myös!
Vierailija kirjoitti:
Lasi vettä jälkikäteen auttaa myös!
Itse asiassa lasillinen vettä on paras ehkäisykeino. Se vain pitää nauttia oikein. Ei ennen seksiä, eikä sen jälkeen, vaan sen asemesta.
Tämä oli vissiin jonkun teini(poja)n provo?
Et Kai voi tulla raskaaksi koska olet mies.
Koiras ei poiji vieläkään. Tekstissähän ei puhuttu mitään siitä että siemennetty olisi nainen tai edes oliko reikä oikea. Noin yleisellä tasolla voisi kyllä todeta että mitä tyhmempi pari sitä helpommin se tulee raskaaksi.
Eikös joku amerikkalainen republikaanipoliitikko sanonut, että naisen elimistössä on järjestelmiä, jotka ohjaavat naisen tulemista raskaaksi vain silloin kun nainen itse sitä haluaa. Tällä perusteltiin sitä, ettei raiskauksesta voi tulla raskaaksi. Jos Ap ei halunnut raskaaksi, hänen munasolunsa tietävät kyllä väistellä sitä siittiölaumaa.
Mistä hoitokodista tai uskonlahkosta olet karannut?
Et voi tulla. Jos olisit harrastanut seksiä päivällä, niin voisit tulla raskaaksi.
Oliko tämä AP:n eka kerta?
Joka tapauksessa kuvaamallasi tavalla ei tule raskaaksi, mikäli kyse oli suuseksistä ja suuhun laukeamisesta.
Muutoin raskaus on mahdollinen. Myös anaaliseksissä voi tulla roiskeita, jotka voivat johtaa raskauteen.