Halveksutko konkurssin tehnyttä yrittäjää?
Mä itse halveksun suurinta osaa, kertoo siitä että raha-asioita ei osata. Joskus harvoin konkkaan voi päätyä muistakin syistä esim. Neuvostoliiton romahdus = idänkauppa loppui.
Kommentit (28)
en jokaista,mutta yhtä entistä tuttua, perusti firman muiden rahoilla, otti kaikki maholliset lainat sun muut ja maksatti kaiken elämisen ja matkat + ylisuurta palkkaa toki, aina miinuksella ja konkkaan, muut menetti isot rahat ja tämä iso herra itse asuu jossain, en tiiä missä mutta ei suomessa.
22 Tuo ei ole yrittämistä vaan petos.
En halveksi miestäni.
Enkä itse asiassa halveksi ketään ihmistä maailmassa. En itsemurhan tehnyttä, en eronnutta, en uusperheellistä... en ketään.
Itse pienyrittäjänä lomalle kohta kahdeksi viikoksi!!!!
Jippii..pelottaa saanko firman pystyyn kun palaan.
Mennyt kolme vuotta ilman lomaa.....
Onko yrittäjä tehnyt sinulle pahaa ap?
En todellakaan, tunnen muutamankin ja itse asiassa firma missä mieheni oli töissä meni syksyllä nurin. En inhoa tuotakaan yrittäjää, hän yritti hoitaa asiat ja esim. lopussa kun palkkoja ei pystynyt maksamaan, niin oli nekin selvittänyt ja laskelmat oli valmiina., joten pesänselvittäjä haki palkat palkkaturvasta ja ne oli tilillä 3 viikon kuluttua.
Hän ei ollut nostanut itse palkkaa puoleen vuoteen ja oli todella pahoillaan konkurssista.
Siinä kävi juuri niin, että iso asiakas muutti maksuehtoja 90 päivään ja iso lisätyölasku riitautettiin, se riitti loppujen lopuksi .
En halveksi, miksi tekisin niin? Pidän yrittäjiä rohkeana ja nostan hattua niille, jotka selviytyvät tuolla byrokratiaviidakossa ja menestyvät, vaikka kilpailu on järjetöntä. Mielestäni konkurssin läpikäynyt yrittäjä ei ole epäonnistuja. Hän on edes yrittänyt ja se, jos jokin on tärkeintä.
Kaikki eivät synny kultalusikka pepussa.
Tyhmät ihmiset eivät tajua bisneksenteosta mitään. Joskus konkurssi voi olla täysin laskelmoitu juttu.
Ja oikeastihan vaan pari konkurssia on yrittäjälle kunniaksi. Ansioituneet yrittäjät saa monesti vielä liiketoimintakiellon, kun ei ole mitään veroja maksettu koskaan.
Ap:lle halveksitko lomautettuja ja irtisanottuja ihmisiä?
Halveksitko sairaita?
Halveksitko työkyvyttömiä?
Halvekstiko asuntotuke, työttömyysturvaa ja toimeentuletukea saavia?
Minä halveksin syvästi sinua ap. Kirjoituksesi osoittaa millainen ihminen olet.