Onko outoa jos ei kiinnostu itseään vanhemmista miehistä. Kuinka paljon itseäsi vanhempi on ollut mies josta olet ollut joskus kiinnostunut?
Tuntuu että julkkismiehillä on kaikilla todella paljon nuorempia naisystäviä.
Kommentit (34)
Moni kouluaikainen kaverini meni huomattavastikin vanhemman miehen kanssa naimisiin, tyyliin itse 20 ja mies yli 50. Olivat tosin erittäin hyvässä asemassa, lääkäreitä tms. Itse taas pidin aina nuoremmista.
Mä kiinnostun aina nuoremmista kuin mitä itse olen. Max 2 v vanhempi on ollut pari ihastustani. Muuten mieluiten kiinnostaa jopa 5 v itseäni nuoremmat. N30
Olin ihastunut 18 vuotta itseäni vanhempaan työkaveriin. Itse olin 30 v. Mitään ei tapahtunut, koska olimme molemmat tahoillamme naimisissa ja olemme yhä. Oma mieheni on minua vuoden nuorempi. Ja olen siis ihan tyytyväinen hänenkin kanssaan.
Vanhin on ollut mies, johon rakastuin lapsena ja joka oli silloin jo kuollut. Jos olisi vielä ollut elossa, olisi ollut yli satavuotias siihen aikaan.
Ei kiinnosta edes oman ikäiset. Olen 38 ja saman ikäiset miehet on jo ihan vaareja. Naisten kanssa ei ole niin tarkkaa.
13 v vanhempi. Juuri vietettiin 30v-hääpäivää.
Vierailija kirjoitti:
Ei kiinnosta edes oman ikäiset. Olen 38 ja saman ikäiset miehet on jo ihan vaareja. Naisten kanssa ei ole niin tarkkaa.
Tällä kertaa olet siis biseksuaali.
Vierailija kirjoitti:
Ei siinä ole mitään ihmeellistä. Minulla on ollut suhteita itseäni vanhempiin miehiin, mutta kyllä sen ikäeron huomaa. Elämäni ehkä tärkein mies (jos ei oteta huomioon lasteni isää joka antoi mulle lapset) oli mua 18 vuotta vanhempi. Olin tosi rakastunut, mutta täytyy myöntää ettei se minun puoleltani ollut niinkään intohimoa kuin tuen ja turvan hakemista vaikeassa elämäntilanteessa. Oli tilanteita, että piti katsoa ikäeroa sormien läpi. Niinkin pieni juttu saattoi välillä ärsyttää, että toinen vaikka käytti jotain oman nuoruutensa nuorisokielistä ilmaisua. Aina teki mieli sanoa että ei nykyään puhuta noin, mutta olin hiljaa kun en halunnut muistuttaa toista meidän ikäerosta. Ja tiedostin kyllä, että toinen näytti paljon minua vanhemmalta, mutta sitä yritti olla huomioimatta, kun kuitenkin välitti toisesta.
En kyllä voi suositella paljon vanhempaa miestä kenellekään, vaikka tänä päivänäkin toivon tuolle exälle kaikkea hyvää. Kyllä se ikäero vaikuttaa. Ehkei 30 ja 40 vuotiaan välillä, mutta 30 ja 50 vuotiaan välillä on jo yhden sukupolven kuilu.
Suuret kiitokset rehellisyydestäsi. Harvinaista av:lla.
Oma mieheni on minua kolme vuotta vanhempi ja tämä on ollut meille passeli ikäero. Yhdessä on viihdytty jo 35 vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Olen N.50+ ja tykkään enemmän hieman itseäni nuoremmista miehistä. Ne oman ikäiset ja vanhemmat miehet joihin olen tutustunut, ovat olleet joko alko-tai mt-ongelmaisia. Moni mies turvautuu pulloon eron jälkeen, ja sitten se tuurijuoppous jää vänhän niinkuin päälle. Itseäni vanhemmilla miehillä taas on seisokki ongelmia.
Nyt pitäisi vielä tietää, kertooko tämä enemmän sinusta kuin vanhemmista miehistä yleensä.
No, olen ollut vapailla markkinoilla viimeksi yli 30-v sitten ja silloin ei todellakaan kiinnostanut vanhemmat miehet. AInakin tuohon aikaan jo kolmekymppiset vaikuttivat ihan ikälopuilta, en tiedä onko nykyään tilanne toisenlainen. kerran seurustelin hetken aikaa minua peräti 6 v vanhemman miehen kanssa, mutta eihän siitä mitään tullut, minä olin vielä ihan tyttönen ja toinen aikuinen, töissäkäyvä mies. Oltiin ihan eri maailmasta ja häpesin poikakaverini ikää, niin hassulta kuin se nyt tuntuukin, taisin olla 18 ja mies 24. Jos nyt pitäisi alkaa miestä etsimään, niin en kyllä ainakaan aloittaisi vanhemmista. Muutaman vuoden saisi olla nuorempi. Eipä ole omassa tuttavapiirissä oikein yhtään tervettä kuusikymppistä miestä ja moni on jo mullan alla.
Vierailija kirjoitti:
No, olen ollut vapailla markkinoilla viimeksi yli 30-v sitten ja silloin ei todellakaan kiinnostanut vanhemmat miehet. AInakin tuohon aikaan jo kolmekymppiset vaikuttivat ihan ikälopuilta, en tiedä onko nykyään tilanne toisenlainen. kerran seurustelin hetken aikaa minua peräti 6 v vanhemman miehen kanssa, mutta eihän siitä mitään tullut, minä olin vielä ihan tyttönen ja toinen aikuinen, töissäkäyvä mies. Oltiin ihan eri maailmasta ja häpesin poikakaverini ikää, niin hassulta kuin se nyt tuntuukin, taisin olla 18 ja mies 24. Jos nyt pitäisi alkaa miestä etsimään, niin en kyllä ainakaan aloittaisi vanhemmista. Muutaman vuoden saisi olla nuorempi. Eipä ole omassa tuttavapiirissä oikein yhtään tervettä kuusikymppistä miestä ja moni on jo mullan alla.
Poikakaverin iän häpeäminen kertoo sinusta paljon
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tällä kertaa olet siis biseksuaali.
Ihan kokoaikaisesti olen biseksuaali, kyllä. Edellisistä ja tulevista elämistä en osaa sanoa.
Aina ollut kiinnostunut vain hiukan vanhemmista miehistä, lukuunottamatta paria viehtymystä vuotta nuorempaan joskus nuorempana. Nykyään lähinnä itseä 4-10v vanhemmat jotenkin sykähdyttää, kuten nyt ihastus kymmenen vuotta vanhempaan työkaveriin. Se on suurin ikäero jonka nyt voisin itselle kuvitella romanttiseen suhteeseen.
N35