Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies: Miten suhtautuisit jos paljastuisi, että naispuolinen kumppanisi olisi teeskennellyt orgasminsa?

Vierailija
04.11.2019 |

Jopa 10 % naisista näyttelee kaikki orgasminsa miehen kanssa. Orgasmin näytteleminen on verrattain helppoa jos on vain pokkaa - nainen pystyy tahtoessaan supistelemaan lantinpohjan lihaksia rytmisesti ja kiihdyttämään hengitystään täysin tietoisesti. Motiiveja on monia. Esim. että nainen haluaa seksin olevan nopeammin ohi, hän haluaa kiihottaa miestä tai itseään näyttelemällä tai hän haluaa miehelle hyvän mielen.

Miten suhtautuisit jos paljastuisi, että naisesi on teeskennellyt orgasminsa? Millaisia vaikutuksia sillä olisi? Olisiko suhtautumisesi riippuvainen siitä kuinka usein/ison osan orgasmeista nainen on näytellyt tai mistä syystä?

Kommentit (52)

Vierailija
41/52 |
14.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Surusilmä kirjoitti:

Jos naisella kestää, moni ei viitsi. Sitten moni mies ei ota neuvoja vastaan. TIEDÄN, miten saan, ja olen monesti saanutkin, miehen kanssa. Jos tämä tieto ei kiinnosta, tai mies luulee itse tietävänsä paremmin, ei siitä mitään tule. Tämä on yllättävän yleistä. Kuinka moni mies kysyy, miten teen, että saat? Minulta ei yksikään.

Ja kuinka moni nainen kertoo ja varsinkaan näyttää että miten saa? No, minun kokemuspiirini rajoittuu yhteen naiseen, joten eipä sitä voi yleistää. Joka tapauksessa hän ei todellakaan näytä, mutta onneksi ei ole orgasmiongelmaakaan. Jos tämän nyt kuitenkin lukee joku sellainen, joka ei kehtaa kertoa eikä näyttää vaan toivoo illasta toiseen että mies kehittäisi itselleen ajatustenlukulihakset, niin miettikääpä uudelleen...

Olen itse sanonut useita kertoja, ennen seksiä, seksin aikana ja seksin jälkeen, kuinka toivon minua koskettavan. Mies aina kuuntelee, ja aina menen siihen lankaan, että ehkä ensi kerralla... Kunnes seuraava kerta tulee, ja mies aloittaa sen julmetun hinkkaamisen suoraan klitorikselle, vaikka nimenomaan olen sanonut, että EN halua suoraa kosketusta sinne heti alkuun, minuun EI tarvitse lätkiä sylkeä vaan kostun aivan normaalisti, kunhan käytämme siihen hetken aikaa. Tai venyttää nännejä, nipistelee liian kovakouraisesti, imee liian kovaa; vaikka olen siitäkin monet kerrat sanonut, ja totta kai aina lopetan touhun heti siinä tilanteessa, koska pidän hellästä kosketuksesta myös rinnoille. Ei ole kiva koittaa nauttia, kun koko ajan pelkää, että kohta sattuu, kun mies taas innostuu liikaa.

Että ottaa päähän. Olen koittanut myös näyttää hänelle, ottamalla kalun suuhun ja alkamalla suoraan imeä kuin henkeni olisi siitä kiinni, tuntuuko hyvältä, no ei tuntunut. NO IHAN SAMA MINULLA. 

En ole muussa yhteydessä huomannut että miehen älyssä olisi mitään vikaa, mutta mikä kumma siinä on että tämä asia ei mene tajuntaan. Ollaan seurusteltu joitain kuukausia, sitä ennen mies oli pitkässä avioliitossa ja sitten joitain lyhyitä juttuja, en tiedä enkä halua tietää onko hänen entinen vaimonsa nauttinut tällaisesta kovakouraisesta käsittelystä vai vielä pahempaa; onko hän vain hiljaa kärsinyt ja antanut miehen hoitaa manööverinsä sanomatta koskaan mitään. Minä olen kuitenkin minä, tiedän mistä nautin ja mikä jumankauta sattuu tai tuntuu muuten epäkiihottavalta, mutta en tiedä millä tavoin kerrottuna tämä menisi hänelle jakeluun. Ehkä piirrän kuvan ensi kerralla.

Vierailija
42/52 |
14.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Surusilmä kirjoitti:

Jos naisella kestää, moni ei viitsi. Sitten moni mies ei ota neuvoja vastaan. TIEDÄN, miten saan, ja olen monesti saanutkin, miehen kanssa. Jos tämä tieto ei kiinnosta, tai mies luulee itse tietävänsä paremmin, ei siitä mitään tule. Tämä on yllättävän yleistä. Kuinka moni mies kysyy, miten teen, että saat? Minulta ei yksikään.

Ja kuinka moni nainen kertoo ja varsinkaan näyttää että miten saa? No, minun kokemuspiirini rajoittuu yhteen naiseen, joten eipä sitä voi yleistää. Joka tapauksessa hän ei todellakaan näytä, mutta onneksi ei ole orgasmiongelmaakaan. Jos tämän nyt kuitenkin lukee joku sellainen, joka ei kehtaa kertoa eikä näyttää vaan toivoo illasta toiseen että mies kehittäisi itselleen ajatustenlukulihakset, niin miettikääpä uudelleen...

Olen itse sanonut useita kertoja, ennen seksiä, seksin aikana ja seksin jälkeen, kuinka toivon minua koskettavan. Mies aina kuuntelee, ja aina menen siihen lankaan, että ehkä ensi kerralla... Kunnes seuraava kerta tulee, ja mies aloittaa sen julmetun hinkkaamisen suoraan klitorikselle, vaikka nimenomaan olen sanonut, että EN halua suoraa kosketusta sinne heti alkuun, minuun EI tarvitse lätkiä sylkeä vaan kostun aivan normaalisti, kunhan käytämme siihen hetken aikaa. Tai venyttää nännejä, nipistelee liian kovakouraisesti, imee liian kovaa; vaikka olen siitäkin monet kerrat sanonut, ja totta kai aina lopetan touhun heti siinä tilanteessa, koska pidän hellästä kosketuksesta myös rinnoille. Ei ole kiva koittaa nauttia, kun koko ajan pelkää, että kohta sattuu, kun mies taas innostuu liikaa.

Että ottaa päähän. Olen koittanut myös näyttää hänelle, ottamalla kalun suuhun ja alkamalla suoraan imeä kuin henkeni olisi siitä kiinni, tuntuuko hyvältä, no ei tuntunut. NO IHAN SAMA MINULLA. 

En ole muussa yhteydessä huomannut että miehen älyssä olisi mitään vikaa, mutta mikä kumma siinä on että tämä asia ei mene tajuntaan. Ollaan seurusteltu joitain kuukausia, sitä ennen mies oli pitkässä avioliitossa ja sitten joitain lyhyitä juttuja, en tiedä enkä halua tietää onko hänen entinen vaimonsa nauttinut tällaisesta kovakouraisesta käsittelystä vai vielä pahempaa; onko hän vain hiljaa kärsinyt ja antanut miehen hoitaa manööverinsä sanomatta koskaan mitään. Minä olen kuitenkin minä, tiedän mistä nautin ja mikä jumankauta sattuu tai tuntuu muuten epäkiihottavalta, mutta en tiedä millä tavoin kerrottuna tämä menisi hänelle jakeluun. Ehkä piirrän kuvan ensi kerralla.

Teidän tyylit ei vaan sovi yhteen. Vaihda miestä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/52 |
14.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllähän jokainen hiemankin asioista jotain tietävä mies sen feikkiorkun huomaa. Jos ei, niin silloin on kyllä läheisyys ja herkkyys hukassa, tai ei edes ajattele kumppaniaan.

Eli väitän, että kukaan nainen ei pystyy feikkamaan esim pimpan supistuksia, pulssin kiihtymistä, klitoriksen paisumista, jne,jne.. koska ne ovat lähes täysin hallitsemattomasti syntyviä asioita.

Herkkyyttä ja keskustelua peliin, ihmiset. Älkää suorittako.

Vierailija
44/52 |
14.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

M62 kirjoitti:

Varmaan tylsää hieroa klitorista vartti?  Mikä aika tuo on, äkkiäkös sitä klitorista nuollessa menee vartti tai kaksi ennen kuin orgasmi tulee. Jos pitää nuolla ja sormettaa orgasmiin asti, niin siihen menee se aika mikä menee.  Mikä hiton kiire siinä on. Sama juttu jos naidessa pitää saada naiselle orgasmi. Olen  joutunut nuolemaan ja sormettamaan niin kauan, että vaimon kiima nousee h-hetkeen asti. Jos on oltu lähärissä, niin minä nainut siihen asti, että vaimon kiima ottanut komennon. Pillu tarttunut tiukasti kaluun kiinni, vaimo lukinnut minut jaloilla ja minusta tullut tullut turisti.  Sen jälkeen vaimo myllyttänyt ja ottanut orgasminsa. Sama juttu jos vaimo tullut päälle, kiiman viedessä vaimon järjen myllyttänyt itselleen orgasmit. En tiedä onko mulla tavallista voimakkaampi vaimo, mutta kun on kiiman saanut tarpeeksi kovaksi, niin lähtenyt aina vaimolta ihan lapaisista ja  hän ottanut orgasmit tavalla tai toisella. Ei siinä ole enää paljoa multa kyselty tai pystynyt asiaan enää vaikuttamaan. Käyttänyt kaluani hyväksi.  Mutta ah, rakastanut tätä koko sydämmelläni ja kalullani. Mikään nautinto ei ole maailmassa niin hyvää kuin pillun rajut otteet kalussa ja naisen kiima. Sitä ei voi feikata, koska ei ole enää naisenkaan omassa kontrollissa.

Tekstin perusteella vaimosi teeskentelee orgasminsa. Ja sinä tykkäät sanasta "kiima".

Vierailija
45/52 |
14.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No kyllähän jokainen hiemankin asioista jotain tietävä mies sen feikkiorkun huomaa. Jos ei, niin silloin on kyllä läheisyys ja herkkyys hukassa, tai ei edes ajattele kumppaniaan.

Eli väitän, että kukaan nainen ei pystyy feikkamaan esim pimpan supistuksia, pulssin kiihtymistä, klitoriksen paisumista, jne,jne.. koska ne ovat lähes täysin hallitsemattomasti syntyviä asioita.

No ei huomaa, Onhan sitä kiihottunut, märkä ja turvoksissa, mutta jos ei tule ei tule. Eikä jaksaisi alkaa toisen kanssa jankuttamaan. Huohotuksen, supistukset, värinät ja nytkähdykset voi teeskennellä.

Kun miehet sanovat, että minun vaimoni ei teeskentelee, se tarkoittaa, että heidän vaimonsa osaa tehdä sen hyvin.

Vierailija
46/52 |
14.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

25 vuoden ja tuhansien orgasmien jälkeen suhtautuisin tuollaiseen paljastukseen vaimoltani varmaan suunnilleen samalla tavalla kuin että hän kertoisi oikeasti olevansa nimeltään Keijo, kotoisin Töysästä ja lähtevänsä nyt takaisin kotiseudulle, koska hänen identtisen kaksoisveljensä mopo pitää korjata.

Sama juttu. Olisi kyllä melkoinen shokki, melkein kuin pettäminen. Voisi olla ettei seksistä tulisi enään mitään.

Vierailija
47/52 |
14.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Häh. Pimpan lihakset todellakin ovat tahdonalaisia! Sama kuin sanoisit, että hauis liikkuu täysin hallitsemattomasti :D

Vierailija
48/52 |
15.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saan aktissa todella, todella harvoin. Lähelle pääsen usein, mutta en tiedä mikä juttu siinä on, ettei ihan yli rajan juuri koskaan. Kyllä miehet ovat tämän rajan lähellä käymisen tulkinneet aidoksi laukeamiseksi, ja hyvin pitkältihän se siltä näyttää. En ole tätä käsitystä korjannut varsinkaan, jos mies on tehnyt "kaiken oikein" (eli rajan yli pääseminen ei johdu hänen tekemisistään, vaan korvieni välistä), eli ei ole tarvinnut opastaa miestä toimimaan toisin, ja toisaalta en ole feikannut yhtään mitään.

Vierailija
49/52 |
15.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei huomaa, Onhan sitä kiihottunut, märkä ja turvoksissa, mutta jos ei tule ei tule. Eikä jaksaisi alkaa toisen kanssa jankuttamaan. Huohotuksen, supistukset, värinät ja nytkähdykset voi teeskennellä.

Kun miehet sanovat, että minun vaimoni ei teeskentelee, se tarkoittaa, että heidän vaimonsa osaa tehdä sen hyvin.

Taas joku joka yrittää projisoida oman feikkaamisensa koskevan koko sukupuoltaan...

Vierailija
50/52 |
15.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Häh. Pimpan lihakset todellakin ovat tahdonalaisia! Sama kuin sanoisit, että hauis liikkuu täysin hallitsemattomasti :D

Olen eri kuin kelle vastasit, mutta kyllä, lihakset ovat tahdonalaisia, mutta orgasmin tuottamat supistelut eroavat huomattavasti siitä, kun itse niitä lihaksia supistelee. Orgasmisupistukset ovat tiheämpiä ja epäsäännöllisempiä, kaikinpuolin erilaisia kuin hallitut supistelut.

Vierailija
51/52 |
15.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla emätin supistelee ja squirttaan herkästi, mutta se laukeamisen tunne puuttuu. Mies luulee, että saan. En mielestäni feikkaa, mutta en ole korjannut väärää käsitystä, koska mies on tästä niin onnellinen.

Vierailija
52/52 |
17.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse asiassa orkun pystyy kyllä halutessaan helposti feikkaamaan niin, että kokeneetkin miehet uskovat naisen saaneen.

Ikävä kyllä kokemusta on, jopa minulla. Miksikö? En ole halunnut loukata toisen miehistä itsetuntoa tai pahoittaa toisen mieltä. Syynä on siis ollut liika kiltteys.

KYLLÄ, typerästi tehty. Olen siis jäänyt ilman ja toinen on luullut, että mitä hän tekee, toimii, ja jatkanut samalla lailla. Lose - lose.

Muuten, orgasmissa supistelut tulevat 0,7 vai 0,8 sekunnin välein. Ne pystyy myös feikkaamaan, jos on joskus saanut oikeasti.

Harmittaa, että olen joskus feikannut. 😐

Yhdessä huonossa suhteessa en saanut koskaan oikeasti. Naurettavaa ja kauheaa. Mies luulee yhä, että sain useastikin joka session aikana...tai sitten häntä ei vain kiinnostanut tarpeeksi ottaa selvää, sainko vai en.

Täytyy valita miehiä, jotka todella haluavat naisen nauttivan ja jotka kestävät sen, ettei heidän entisensä tekniikka toimikaan minun kanssani.

Niin moni mies vain olettaa naisen saaneen, tai ehkä ajattelee, ettei se ole tarpeellista. Helläluonteisen on vaikea sanoa, etten muuten saanut vielä, kun mies on selvästi lopettanut seksin, pukee päälle ja puhuu kauppaan lähdöstä.

Nykyisten rakastajieni kanssa saan, kun mies antaa minulle mitä tarvitsen, miten tarvitsen. Yritän tästedes olla feikkaamatta enää ikinä. Tarvii siis pitää rakastajina miehiä, joille nautintoni on niin tärkeä, että he ovat valmiita kysymään ja kuuntelemaan, mitä tarvitsen, että laukean.

Kun nainen feikkaa pitkään, tilannetta on todella vaikea enää korjata. Mitäpä luulet että mies sanoo, jos nainen kertoisi aina teeskennelleensä, tai antaneensa ymmärtää saaneensa? Jos syynä on ollut miehen heikko itsetunto seksissä, miten luulet, että tuossa käy?