Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies: Miten suhtautuisit jos paljastuisi, että naispuolinen kumppanisi olisi teeskennellyt orgasminsa?

Vierailija
04.11.2019 |

Jopa 10 % naisista näyttelee kaikki orgasminsa miehen kanssa. Orgasmin näytteleminen on verrattain helppoa jos on vain pokkaa - nainen pystyy tahtoessaan supistelemaan lantinpohjan lihaksia rytmisesti ja kiihdyttämään hengitystään täysin tietoisesti. Motiiveja on monia. Esim. että nainen haluaa seksin olevan nopeammin ohi, hän haluaa kiihottaa miestä tai itseään näyttelemällä tai hän haluaa miehelle hyvän mielen.

Miten suhtautuisit jos paljastuisi, että naisesi on teeskennellyt orgasminsa? Millaisia vaikutuksia sillä olisi? Olisiko suhtautumisesi riippuvainen siitä kuinka usein/ison osan orgasmeista nainen on näytellyt tai mistä syystä?

Kommentit (52)

Vierailija
21/52 |
06.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se minulta ole pois jos toinen ei tahdo tai uskalla puhua tällaisesta asiasta. Onhan se sääli mutta katotaanhan me elokuviakin eikä ne oo totta ja silti ihan viihdyttävää.

Vierailija
22/52 |
06.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edellisessä suhteessa mies kehui taidoillaan, muttei saanut minua laukeamaan kertaakaan.

Jos naisella kestää, moni ei viitsi. Sitten moni mies ei ota neuvoja vastaan. TIEDÄN, miten saan, ja olen monesti saanutkin, miehen kanssa. Jos tämä tieto ei kiinnosta, tai mies luulee itse tietävänsä paremmin, ei siitä mitään tule. Tämä on yllättävän yleistä. Kuinka moni mies kysyy, miten teen, että saat? Minulta ei yksikään.

Jotkut miehet edellyttävät, että nainen saa niin kuin he tahtovat. Nopeasti ja sillä mitä he tekevät. Kai jotkut naiset niin saavatkin. Minä en. Tarvitsen tarpeeksi kauan ja samalla lailla koko sen ajan. Pystyisin helposti näyttämään miehelle.

Ei kai siinä mitään outoa ole, että pystyy rakastamaan yksipuolisesti. Se on tämä elämä sellaista välillä, surullista. Kun itse on rakastunut, tyytyy rippusiin. Yhdessäoloa ja hellyyttä saan kyllä paljon. Rakkautta tai orgasmeja en. Yritin kerran lähteä, mutta mies ei halua menettää minua ja hellyin jäämään. Nyt en enää kykene. Loppuuhan tämä joskus. Varmaan pahasti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/52 |
06.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surusilmä kirjoitti:

Jos naisella kestää, moni ei viitsi. Sitten moni mies ei ota neuvoja vastaan. TIEDÄN, miten saan, ja olen monesti saanutkin, miehen kanssa. Jos tämä tieto ei kiinnosta, tai mies luulee itse tietävänsä paremmin, ei siitä mitään tule. Tämä on yllättävän yleistä. Kuinka moni mies kysyy, miten teen, että saat? Minulta ei yksikään.

Ja kuinka moni nainen kertoo ja varsinkaan näyttää että miten saa? No, minun kokemuspiirini rajoittuu yhteen naiseen, joten eipä sitä voi yleistää. Joka tapauksessa hän ei todellakaan näytä, mutta onneksi ei ole orgasmiongelmaakaan. Jos tämän nyt kuitenkin lukee joku sellainen, joka ei kehtaa kertoa eikä näyttää vaan toivoo illasta toiseen että mies kehittäisi itselleen ajatustenlukulihakset, niin miettikääpä uudelleen...

Vierailija
24/52 |
06.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Surusilmä kirjoitti:

Ja kuinka moni nainen kertoo ja varsinkaan näyttää että miten saa? No, minun kokemuspiirini rajoittuu yhteen naiseen, joten eipä sitä voi yleistää. Joka tapauksessa hän ei todellakaan näytä, mutta onneksi ei ole orgasmiongelmaakaan. Jos tämän nyt kuitenkin lukee joku sellainen, joka ei kehtaa kertoa eikä näyttää vaan toivoo illasta toiseen että mies kehittäisi itselleen ajatustenlukulihakset, niin miettikääpä uudelleen...

Ei se aina noinkaan mene. Oma vaimoni ei ole koskaan osannut kertoa miten saa, ei ole saanut omassakivastakaan koskaan mitään irti. Hänellä on aina toisen pitänyt löytää keinot. Ne keinot on siinä, että tarvitsee vain saada hänet oikeaan mielentilaan ja kiimaiseksi. Ilman tunteita ei tule orgasmejakaan. Luojan kiitos löysin pandoranlippaan jo heti ekalla kertaa.  Muuten en tiedä mitä meidän parisuhteelle olisi käynyt. Sen jälkeen tiesin mitä etsiä ja miksi. En tiedä mitään parempaa kuin kiimainen ja halukas nainen, jonka kiima haluta toista vie täysin mukanaan. Siitä rakastelussa on kysymys.

Vierailija
25/52 |
06.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

M62 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Surusilmä kirjoitti:

Ei se aina noinkaan mene. Oma vaimoni ei ole koskaan osannut kertoa miten saa, ei ole saanut omassakivastakaan koskaan mitään irti. Hänellä on aina toisen pitänyt löytää keinot. Ne keinot on siinä, että tarvitsee vain saada hänet oikeaan mielentilaan ja kiimaiseksi. Ilman tunteita ei tule orgasmejakaan. Luojan kiitos löysin pandoranlippaan jo heti ekalla kertaa.  Muuten en tiedä mitä meidän parisuhteelle olisi käynyt. Sen jälkeen tiesin mitä etsiä ja miksi. En tiedä mitään parempaa kuin kiimainen ja halukas nainen, jonka kiima haluta toista vie täysin mukanaan. Siitä rakastelussa on kysymys.

No joo, pointtia tuossakin, ja omakin vaimo on loppujen lopuksi aika samanlainen, ei halua eikä ”osaa” tehdä itselle hyvää, vaan haluaa kaikki orgasmit ja muun nautinnon minun tekemänä. Mutta tämäkin on asia jonka voi miehelle kommunikoida. Pitää sanoa suoraan asiana ja myöskin itse asiassa ollessa antaa palautetta sanoin, elein tai äänin, olla läsnä siinä tilanteessa ja näyttää himonsa toisellekin. Pointtini oli enemmän se, että jos tuntuu siltä, että kumppanilla ei ole hajuakaan siitä, miten oma kone lähtee käyntiin, niin kyllä se viesti pitää jollakin konkreettisemmalla tavalla kuin telepatialla saada perille. Ei sen tarvitse olla mikään tekniikkademonstraatio jos sellainen ei vaan toimi, mutta toinen pitää saada ymmärtämään.

Se on tietysti hienoa jos toinen on oikeasti ajatustenlukija, mutta harva on.

Vierailija
26/52 |
06.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Se on tietysti hienoa jos toinen on oikeasti ajatustenlukija, mutta harva on."

Ihmisillä on muistakin aisteja kuin kuulla sanoja,. Parhaiten tekemisen vaikutus tuntuu toisen värähdyksissä ja liikkumisessa. Pillustakin huomaa aika nopeasti turpoamisesta, aukeamisesta ja kostumisesta vaikuttaaako kiihoittaminen vaiko ei.  Kuulee toki myös vaikka hengityksestä. Jos ei pysty aistimaan millainen hyväily toimii ja millainen ei, ei sitten välttämättä ole naisensa kanssa samalla aaltopituudella.  Naista soitetaan kuten viulua tuntumalta. Tätä on miehen pakko opetella, koska jokainen kertaa on erilainen, eikä samat jutut päde aina, eikä varsinkaan pitkässä juoksussa vuosien kuluessa. Vanha viisaus Kama Sutrassakin jo sanoo, että naimisen saa aloittaa esileikin jälkeen vasta siinä vaiheessa, kun naisen silmät alkaa harittamaan nautinnosta.

Jos kemiat ei kohtaa, eikä ymmärrä naistaan ei ole oikean naisen kanssa suhteessa. Sama toki toisinkin päin. Enemmän taitaa naisten kanssa olla kyse tunteen välittämisestä ja luomisesta kuin tekniikasta. Jos saa pillun syö.mään kädestä ei kummoista tarvita orgasmin laukaisemiseen.

Vierailija
27/52 |
06.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eipä tuo haittaisi kun en 20v liiton aikana edes tiedä onko rouva saanut ensimmäistäkään.

Surullista. Kannattaisiko kysyä vai etkö halua tietää vastausta?

En todellakaan kehtaisi kysyä asiasta. Seksistä puhuminen on meillä täysin kiellettyä

Vierailija
28/52 |
06.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No olisin tietysti ihmeissäni, miksi tuollaisesta asiasta ei voisi minun kanssani suoraan puhua.

Vierailija
29/52 |
06.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Surusilmä kirjoitti:

Sanoin jo että mies loukkaantuu tosi paljon neuvoista. Hän haluaa kuulemma itse tietää ja huomata hengityksestä ja rekatioista. Ainoa kerta kun sain oli kun neuvoin mutta hän oli vihainen jälkeen päin. Väärin saatu? Nykyään hän sitten muka kuuntelee reaktioita ja hengityksiä. En tosiaan saa. Ei ole lähelläkään. Olen kertonut tarkkaan uudestaan ja kirjoitin pitkän kirjeen jossa kerroin aivan kaiken, miten minut saa laukeamaan varmasti ja joka kerta. Kerroin oikein tarkasti. Mies totesi vain, että eihän tuossa ollut mitään uutta.

Tämä on toinen suhde jossa feikkaan. Molemmat miehet on erittäin kokeneita, naisia on ollut niin paljon etten kehtaa sanoa. Täydestä menee. Mies on tyytyväinen kun saan niin kuin hän haluaa, nopeasti ja neuvomatta, ja kun hän on niin hyvä ja taitava. Varmaan on tylsää hieroa vartti klitorista uskon sen, mutta niin se minulla menee. Sitten saan kovaa ja joka kerta. Nykyään siis omin sormin vain.

Ei tarvisi lukea ajatuksia kun lukisi kirjeen tai kysyisi, miten haluat, että teen tänään. Kerro mistä nautit. Minä annan seksissä hänelle aivan kaiken mitä hän haluaa ja kysyn miten haluat.

Vierailija
30/52 |
06.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surusilmä kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Surusilmä kirjoitti:

Sanoin jo että mies loukkaantuu tosi paljon neuvoista. Hän haluaa kuulemma itse tietää ja huomata hengityksestä ja rekatioista. Ainoa kerta kun sain oli kun neuvoin mutta hän oli vihainen jälkeen päin. Väärin saatu? Nykyään hän sitten muka kuuntelee reaktioita ja hengityksiä. En tosiaan saa. Ei ole lähelläkään. Olen kertonut tarkkaan uudestaan ja kirjoitin pitkän kirjeen jossa kerroin aivan kaiken, miten minut saa laukeamaan varmasti ja joka kerta. Kerroin oikein tarkasti. Mies totesi vain, että eihän tuossa ollut mitään uutta.

Tämä on toinen suhde jossa feikkaan. Molemmat miehet on erittäin kokeneita, naisia on ollut niin paljon etten kehtaa sanoa. Täydestä menee. Mies on tyytyväinen kun saan niin kuin hän haluaa, nopeasti ja neuvomatta, ja kun hän on niin hyvä ja taitava. Varmaan on tylsää hieroa vartti klitorista uskon sen, mutta niin se minulla menee. Sitten saan kovaa ja joka kerta. Nykyään siis omin sormin vain.

Ei tarvisi lukea ajatuksia kun lukisi kirjeen tai kysyisi, miten haluat, että teen tänään. Kerro mistä nautit. Minä annan seksissä hänelle aivan kaiken mitä hän haluaa ja kysyn miten haluat.

No tuo on jo huonompi juttu, jos ei mies kestä kuulla miten oma kumppani pystyisi nauttimaan paremmin. Mun on vaikea siihen antaa neuvoa, koska en kerta kaikkiaan pysty samaistumaan tuollaisen ajatusmaailman omaavan housuihin ja miettimään että mitä voisi tehdä... Näytä sille näitä keskusteluja ja kerro että täällä veljet neuvoo kuuntelemaan naista tarkasti tässä asiassa?

Vierailija
31/52 |
06.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Surusilmä kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Surusilmä kirjoitti:

No tuo on jo huonompi juttu, jos ei mies kestä kuulla miten oma kumppani pystyisi nauttimaan paremmin. Mun on vaikea siihen antaa neuvoa, koska en kerta kaikkiaan pysty samaistumaan tuollaisen ajatusmaailman omaavan housuihin ja miettimään että mitä voisi tehdä... Näytä sille näitä keskusteluja ja kerro että täällä veljet neuvoo kuuntelemaan naista tarkasti tässä asiassa?

Minulle välittyi käsitys, että mies on äärettömän epävarma ja jotenkin häiriintynyt, pelottavakin. En myöskään uskaltaisi alkaa hirveästi neuvomaan tuollaista yksilöä, voi olla arvaamaton jos ei pidä varojaan/varo sanomasta "väärää" sanaa. Sellaiselta tuo mies kuulostaa. Eikä noista pahimmista kai niin helposti oteta eroakaan.

Vierailija
32/52 |
07.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan tylsää hieroa klitorista vartti?  Mikä aika tuo on, äkkiäkös sitä klitorista nuollessa menee vartti tai kaksi ennen kuin orgasmi tulee. Jos pitää nuolla ja sormettaa orgasmiin asti, niin siihen menee se aika mikä menee.  Mikä hiton kiire siinä on. Sama juttu jos naidessa pitää saada naiselle orgasmi. Olen  joutunut nuolemaan ja sormettamaan niin kauan, että vaimon kiima nousee h-hetkeen asti. Jos on oltu lähärissä, niin minä nainut siihen asti, että vaimon kiima ottanut komennon. Pillu tarttunut tiukasti kaluun kiinni, vaimo lukinnut minut jaloilla ja minusta tullut tullut turisti.  Sen jälkeen vaimo myllyttänyt ja ottanut orgasminsa. Sama juttu jos vaimo tullut päälle, kiiman viedessä vaimon järjen myllyttänyt itselleen orgasmit. En tiedä onko mulla tavallista voimakkaampi vaimo, mutta kun on kiiman saanut tarpeeksi kovaksi, niin lähtenyt aina vaimolta ihan lapaisista ja  hän ottanut orgasmit tavalla tai toisella. Ei siinä ole enää paljoa multa kyselty tai pystynyt asiaan enää vaikuttamaan. Käyttänyt kaluani hyväksi.  Mutta ah, rakastanut tätä koko sydämmelläni ja kalullani. Mikään nautinto ei ole maailmassa niin hyvää kuin pillun rajut otteet kalussa ja naisen kiima. Sitä ei voi feikata, koska ei ole enää naisenkaan omassa kontrollissa.

Vierailija
33/52 |
07.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surusilmä kirjoitti:

Edellisessä suhteessa mies kehui taidoillaan, muttei saanut minua laukeamaan kertaakaan.

Jotkut miehet edellyttävät, että nainen saa niin kuin he tahtovat. Nopeasti ja sillä mitä he tekevät. Kai jotkut naiset niin saavatkin. Minä en. Tarvitsen tarpeeksi kauan ja samalla lailla koko sen ajan. Pystyisin helposti näyttämään miehelle.

Ei kai siinä mitään outoa ole, että pystyy rakastamaan yksipuolisesti. Se on tämä elämä sellaista välillä, surullista. Kun itse on rakastunut, tyytyy rippusiin. Yhdessäoloa ja hellyyttä saan kyllä paljon. Rakkautta tai orgasmeja en. Yritin kerran lähteä, mutta mies ei halua menettää minua ja hellyin jäämään. Nyt en enää kykene. Loppuuhan tämä joskus. Varmaan pahasti.

Itse en ole koskaan tavannut naista joka olisi kertonut mitä seksissä haluaa ai tarvitsee. Vain muutaman joka uskaltaa edes vastata kysymykseen tuntuuko tämä hyvältä. Moni ei osaa/uskalla sanoa oikeastaan mitään.

Vierailija
34/52 |
07.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei ole pelottava, ei aggressiivinen eikä etenkään väkivaltainen.

Vierailija
35/52 |
07.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Surusilmä kirjoitti:

Itse en ole koskaan tavannut naista joka olisi kertonut mitä seksissä haluaa ai tarvitsee. Vain muutaman joka uskaltaa edes vastata kysymykseen tuntuuko tämä hyvältä. Moni ei osaa/uskalla sanoa oikeastaan mitään.

Neuvomisesta seuraa joko se että seksiä ei ole enää koskaan kun miehen itsetunto romahti täysin, tai sitten kaikki jatkuu samaan tapaan kuin ennen keskustelua. Tai tulee kolmen tunnin mäkätys siitä että naisen pitäisi laueta kun käsketään, ja aikaa siihen ei saa missään nimessä mennä. Tiedän miten se orgasmi tulee, mutta enpä sitä miehiltä voi vaatiakaan niin se on sitten hankittava yksin jälkeenpäin. Orgasmin haluaminen naisena on miehille r*iskaus, nainen ei saa sängyssä pyytää mitään.

Vierailija
36/52 |
07.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä surkimuksia naiset oikein raahaavat sänkyynsä? Kyllä minua on ainakin jokainen mieskumppani (huimat 4 kpl) kuunneelleet aivan innoissaan ja halunneet kokeilla saavatko minut tulemaan neuvojeni mukaan. Ja yhdessä on harjoiteltu kunnes olen saanut koska olen itsekin voinut uuden miehen kanssa jännittää sen verran, ettei varminkaan keino ole heti vienyt orgasmiin asti. Tällä perusteella voisi väittää, että mies, joka ei kuuntele ei joko välitä tai on henkisesti kehitysvammainen ja kannattaako sellaisen kanssa olla ja elää ihan oikeasti. Ja jos sen valinnan tekee vaikka jo lähtökohtaisesti tietää mihin on ryhtymässä niin älä valita. Yksi vaihtoehto on sitten, että olet itse kainosti neuvonut väärin, edelleenkään ei ole miehen syy.

Vierailija
37/52 |
08.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kaino. Kirje, jossa kerroin, miten minut saa laukeamaan, oli yksityiskohtainen ja pari sivua pitkä. Kuvailin erittäin tarkoin. Tätä ennen olen siis puhunut asiasta ja seksin aikana pyytänyt hieromaan hiukan alempaa ym.

Olen täsmälleen samaa mieltä viestijä 36:n kanssa! Tämä voisi olla minun kirjoittamani:

"Neuvomisesta seuraa joko se että seksiä ei ole enää koskaan kun miehen itsetunto romahti täysin, tai sitten kaikki jatkuu samaan tapaan kuin ennen keskustelua. Tai tulee kolmen tunnin mäkätys siitä että naisen pitäisi laueta kun käsketään, ja aikaa siihen ei saa missään nimessä mennä. Tiedän miten se orgasmi tulee, mutta enpä sitä miehiltä voi vaatiakaan niin se on sitten hankittava yksin jälkeenpäin."

Haluaisinko tulla nopeammin? Kyllä. Helpommin? Kyllä. Yhdynnässä? Kyllä. Se ei vain ole päätettävissäni oleva asia. Saan, jos mies haluaa ja viitsii.

Tulen yksin, salaa seksin jälkeen. Murheellista.

Vierailija
38/52 |
08.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset ovat erilaisia. Seurustelin hetken aikaa naisen kanssa joka kolmannella kerralla kysyi:  Saanko näyttää mistä tulen? ja vei käteni oikeaan kohtaan.  Seksi parani heti ihan valtavasti kun ei tarvinnut stressata tuleeko nainen pannessa kun jos jäi fiilis ettei saanu, niin sai sormilla vietyä naisen loppuun.

Nykyinen ei ikinä sanoisi mitään. Useimmiten hän kuitenkin saa orgasmin ja monesti ennen minua. Jos hän huomaa etten ole vielä saanut kun on hetken levännyt, niin hän joko palaa ratsastamaan tai kääntyy ympäri että lopetan takaapäin, sillä silloin saan aika nopeasti.

Toisinpäin homma ei toimi. Jos huomaan että itse olenkin lauennut aika nopeasti, niin nainen ei anna enää koskea sormilla tai nuolemalla. Eikä sano mitään ja tilanteesta jää aina vähän vaivaantunut olo. Varmaa on ettei hän ainakaan näissä tapauksissa feikkaa orgasmia :D

Vierailija
39/52 |
14.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

M62 kirjoitti:

"Se on tietysti hienoa jos toinen on oikeasti ajatustenlukija, mutta harva on."

Ihmisillä on muistakin aisteja kuin kuulla sanoja,. Parhaiten tekemisen vaikutus tuntuu toisen värähdyksissä ja liikkumisessa. Pillustakin huomaa aika nopeasti turpoamisesta, aukeamisesta ja kostumisesta vaikuttaaako kiihoittaminen vaiko ei.  Kuulee toki myös vaikka hengityksestä. Jos ei pysty aistimaan millainen hyväily toimii ja millainen ei, ei sitten välttämättä ole naisensa kanssa samalla aaltopituudella.  Naista soitetaan kuten viulua tuntumalta. Tätä on miehen pakko opetella, koska jokainen kertaa on erilainen, eikä samat jutut päde aina, eikä varsinkaan pitkässä juoksussa vuosien kuluessa. Vanha viisaus Kama Sutrassakin jo sanoo, että naimisen saa aloittaa esileikin jälkeen vasta siinä vaiheessa, kun naisen silmät alkaa harittamaan nautinnosta.

Jos kemiat ei kohtaa, eikä ymmärrä naistaan ei ole oikean naisen kanssa suhteessa. Sama toki toisinkin päin. Enemmän taitaa naisten kanssa olla kyse tunteen välittämisestä ja luomisesta kuin tekniikasta. Jos saa pillun syö.mään kädestä ei kummoista tarvita orgasmin laukaisemiseen.

Mutta eikö juuri tuon vuoksi kannattaisi hieman itsekin yrittää selvittää miten se oma kone lähtee käyntiin? Silloin voisi toistakin hieman opastaa oikeaan suuntaan ja molemmat hyötyisivät. Se, että jätetään vastuu kokonaan toiselle on aika raukkamaista.

Vierailija
40/52 |
14.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surusilmä kirjoitti:

Sulla on väärä mies :(

Minä olisin aivan fiiliksissä jos nainen kirjoittaisi kirjeen missä kertoo tarkasti mitä haluaa ja miten tulee. Se olisi aivan mahtavaa! En ymmärrä miksi mies tuollaisesta suuttuisi. Oma nainen tulee aika helposti kun hän osaa ottaa miehen siten miten tietää että saa varmasti.

Vähän käy sääliksi pariskuntia missä nainen ei saa orgasmia pannessa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kahdeksan