Kukaan tilannut Footway nettikaupasta?
Kommentit (31)
Soitin footwaylle ja pelkkä se paketin päälle laitettava tarra riittää,siinä kaikki heidän tarvitsemansa tiedot kuulemma ja katsovat mitä paketin sisällä on palautettavia.
Kiitos,kiva,kun kerroit.
Tuota tietoa juuri tarvitsin.🌿💖🌿
Tilaus maksoi 3,99e, johtuiko siitä että olen joutunut palauttamaan 2-3 viimeistä tilausta. Osittain palautuksen syy ainakin se että kuvaukset ovat todella olemattomat. Esimerkiksi lestin leveydestä ei mainintoja. Kengät eivät kertakaikkiaan ole sopineet jalalleni. Viimeksi kumikengät olivat todella matalat, ei sopineet rintavalle jalalle. Ja varsi oli tosi kapea, vaikka mielestäni aika normaali jalan paksuus itselläni.
Olen tilannut kahdesti kengät Footwayltä. Molemmilla kerroilla paketti tuli parissa päivässä mutta kengät olivat selvästi kakkoslaatua, nahan värjäys oli jäänyt puutteelliseksi. Sain kengistä vielä -20 % alennusta kun laitoin asiakaspalveluun asiasta viestiä. Asiakaspalvelu oli nopeaa ja ystävällistä mutta suomen kieli heikohkoa.
Oman kokemuksen ja netistä luetun perusteella firman bisnes vaikuttaa perustuvan siihen että ostavat halvalla kakkoslaadun tuotteita ja myyvät ne ns virheettöminä mutta isolla alennuksella. Sain halvalla ihan käyttökelpoiset kengät eli sinänsä olen tyytyväinen kauppoihin mutta firman olisi reilua ilmoittaa asiakkaalle sivuillaan minkälaista tavaraa myyvät.
Jos luette tarkkaan tätä ketjua niin huomaatte viestiketjun alun kaikki positiiviset kokemukset (vastaukset nro 1-8) on kirjoitettu 6 min sisään, samoin vastaukset nro 12-16 kirjoitettu 8 min sisään. Ei aitoja kommentteja tule noin nopeaan tahtiin tällaiseen aiheeseen, todennäköisesti kyse on firman työntekijän kirjoittamista keskityistä kommenteista.
Olen tilannut, toimitukset toimineet nopeasti. Kerran tein palautuksen, se toimi vaivattomasti samoin reklamaatio, jonka tein kenkien laadusta (rikkoutuivatnoin kolmen kk:n päästä, ei siis kaupan vaan valmistajan vika).
Ei ollut ilmainen palautus. Tuli 4.99 euroa lasku.
Palautuslasku on ihan normaali käytäntö. Yli 100e tilauksissa monesti ilmainen.
Tilasin ja tuli tilausvahvistus muttei tullut maksamisesta mitään ohjetta. Valitsin klarnan, lasku vissiin tulee perässä?
Tilasin naisten avokkaat, sain miesten tennarit. Palautus maksaa 4,99€. Luottamus meni .
Lisää edelliseen : Palautin miesten tennarit . Jonkun ajan päästä tuli sähköpostiin viesti , että olenko vahingossa palauttanut väärät kengät koska tilauksessani ei näy että olen tilannut miesten tennarit.
Niinpä, ei tietenkään näy, koska en ollut tilannut niitä , vaan tilasin naisten avokkaat. En voi palauttaa sitä mitä en ole saanut, siksi palautin sen mitä olin saanut.
Enpä tila toista kertaa
Palautelomaketta itsekin etsin, ja googlettamalla se löytyikin, toimitetaan näköjään erikseen postitse tai sähköpostilla.