Kukaan tilannut Footway nettikaupasta?
Kommentit (31)
Olen tilannut ja hyvä kokemus on. Tilasin ensin liian pienet ja oli ainakin silloin ilmainen palautus ja palautuksessa ei ollut mitään ongelmaa, sain oikean kokoiset kengät tilalle. Edulliset hinnat myös. Suosittelen.
Olen tilannut monta kertaa, nopea toimitus. Ei mitään valitettavaa.
Olen tilannut useasti. Nopea ja hyvin kaikki toiminut.
Loistava kauppa. Toimitus aina ollut alle 4-5 päivää, ei toimituskuluja, hyvin toimii.
On luotettava iso yritys. Palauttaminen sujui ongelmitta..
Olen tilannut useamman kerran, kaikki ok. Sain jopa palauttaa käytetyt kengät kun niissä oli vikaa.
Minäkin olen tilannut monta kertaa. Nopea toimitus eikä koskaan mitään ongelmia ole ollut.
Kiitos vastaajille! Laitanpa ensimmäisen tilauksen menemään. Ap
Minä tilasin ilman arvosteluja lukematta, kun on PayPal maksutapa.
Minusta Paypal maksutapa on yksi luotettavuuden mittari kaikissa kaupoissa.
En ole tilannut.
Samansisältöiset kommentit seitsemän kertaa 'nopea toimitus, tuote vastasi tilattua, palautus toimi hienosti, iso luotettava yritys, ei ongelmia' saa minut tuntemaan, että sama tyyppi kirjoittanut.
Nimittäin kukaan ei kirjoita noin. Vaan tilasin sitä ja tätä, plaa plaa plaa. Kommentissa on a i n a jotakin persoonallista mukana. Kirjoitusvirheitä, tuotteen yksilöintiä.
En sitä sano, ettei tilattu tuote tuota iloa ja firma toimi terveellisellä pohjalla, mutta en usko kommenttien aitouteen.
Olen tilannut muutamat kengät, ei valittamista. Toimitus oli nopeaa.
Luotetettava, olen tilannut useasti. Rahat palautuksista ovat tuleet tilille. Tilaan tulevaisuudessakin.
Mä olen tilannut sieltä useamman kerran ja aina ollut tyytyväinen palveluun. Yhdet korkkarit mitkä tilasin oli ihan oikeaa kokoa, mutta tuntui tosi huonolta jalassa. Palautin ja sain rahat takaisin.
On oikeasti hyvä nettikauppa. Suosittelen!
On luotettava yritys, olen tilannut ja oli tosi nopea toimitus.
Tilannut monta kertaa. Hyvin sujunut.
Mun pitäisi palauttaa Footwaylle osa lähetyksen tuotteista, mutta paketissa ei ollut mitään palautuslomaketta (sellaista, joka yleensä pakataan mukaan palautettavaan pakettiin ja johon merkitään palautettavat tuotteet). Onnistuuko palautus ilman sitä? En löytänyt asiasta mitään tietoa Footwayn sivuilta.
Minäkin palautin vasta tilaukseni footwaylle, eikä paketissa ollut tullut myöskään mitään palautuslomaketta, ainoastaan se pakettiin teipattava palautustarra. Tyrkkäsin sen sitten siihen ja vein paketin postiin, toivottavasti ei tule mitään ongelmaa.
Samaa mietin täällä.Onko teillä kahdella aiemmalla kirjoittajalla palautus hyväksytty kun vaan se palautustarra laitettu pakatin päälle?Pitäisi palauttaa toiset tilaamani kengät ja epäröin kun ei tosiaan ollut mitään palautuslomaketta tms.mukana,vaan se tarra.
Tilasin kerran ja kaikki meni ok. Hankala sanoa muuta, nettikauppa kuin nettikauppa!