G: Onko sulla kynsilakkaa tällä hetkellä kynsissä?
Kommentit (30)
Dermosil Pink Candy. täydellinen helmiäisnude itselle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uskokaa tai älkää, mä en ole ollut ilman kynsilakkaa ehkä 20 vuoteen. Joskus ajattelen että poistan lakat ja olen jonkun aikaa ilman, mutta ei pysty. Tuntuu vierailta, oudoilta ja sairaan näköisiltä sormet ilman lakkaa.
Uskon. Minä olen ollut kynnet lakattuna jo yli 30 vuotta. Ainoastaan jossain matkoilla jätän lakkaamatta, kun ei ole mahdollisuutta hoitaa. Muuten on aina pitkät ja lakatut. Minulla on yleensä sunnuntai-iltaisin kynsi-ilta, jolloin poistan vanhat lakat, viilaan, ja lakkaan uudella lakalla. Nyt on kynsissä teräksenharmaata lakkaa.
Sama täällä, olen lakannut joka viikko kynnet ainakin 20 vuotta. Nyt kirkas pinkki kynsissä harmaan alkutalven piristykseksi.
Ei ole ollut 15:een vuoteen. Sisältävät niin paljon myrkkyjä, etten enää uskalla käyttää. Jo haju tekee pahaa. Sääliksi käy ne aasialaiset kynsistudion työntekijät, joku syöpä niille varmaan kehittyy siinä päivät pitkät haistellessa.
Mavala, sävy Dakar. Olisiko puolukan- tai karpalonvärinen tummahkonpunainen sävy.
Vierailija kirjoitti:
Uskokaa tai älkää, mä en ole ollut ilman kynsilakkaa ehkä 20 vuoteen. Joskus ajattelen että poistan lakat ja olen jonkun aikaa ilman, mutta ei pysty. Tuntuu vierailta, oudoilta ja sairaan näköisiltä sormet ilman lakkaa.
Sama mulla, vuosia on vain tullut vähän sinua enemmän, sellaiset 31 vuotta. Sitä ennen purin kynsiäni niin, että veri vain tirskui, mutta 23-vuotiaana sain vihdoin tahdonvoimallani aikaan sen, mitä en Kynnelin käyttämisellä ollut saanut n. 10 vuotta aikaisemmin: pitkät kynnet. Kynsien pitäminen (ja niiden puremisen estäminen) vaatii sitten lakkaa, koska muuten ne liuskoittuvat ja katkeavat. Tällä hetkellä mulla on kerros aluslakkaa, kaksi kerrosta värilakkaa ja kerros väritöntä ja kiiltävää päällyslakkaa. Ja väri on jo aiemmin mainittu Mavalan Dakar. Itse asiassa ostan yleensä aina kaikki kynsituotteeni Mavalan sarjasta.
On, aina on. Nyt Fun Lacquer Rose Land.
Antakaas te muut pitkäkyntiset suosituksia talvikelien aluslakalle, täytyy ostaa uusi? Eli jotain suojaavaa ja vahvistavaa mutta ei kovettavaa.
On, sormien kynsissä on aina lakka. Nyt Inglotin metallinhohtoinen rusehtava viininpunainen.
Jouduin kynsipsoriasiksen takia pakosti lakkaamaan kynteni viimeiset vuosikymmenet ja nyt, kun kynsissä ei ole enää vikaa, olen ollut ilman lakkaa. Tosin sairaan näköiset jollain tavalla ne ovat lakkaamattomina.
Aina jotain lakkaa on. Sävyjä minulla noin 100.
Nyt Mavalan purkkapinkkiä.
Mutta laitan tänään Mavalan Milano. Syksyinen sävy itselleni ainakin.
Tehokas sininen on YSL Royal Blue 18. Sitä oli toissa viikko.
Naistenlehden tilaajalahjana tullut Lumenen kirkkaanpunainen myös hyvä.
Sekä halpa Essence, jonka sävy muistuttaa Chanelin Paparazzia.
On, Essien Too Too Hot. Punainen sävy.