Lyhyeet hiuseet vanhentaa naisen
ja tekee pojkamaiseksi.
Kommentit (29)
Ei pidä paikkaansa. Ainakaan minun kohdalla. Jos minulla on pitkät hiukset niin näytän
automaattisesti vanhemmalta kuin olen. Kun taas on ihanat lyhyet hiukset niin olen nuoremman näköinen. Olen kolmekymppinen.
Okei.
Pälvikalju/kalju vanhentaa miestä.
Nää on suoraan verrannolliset keskenään, koska ei nainenkaan mahda ohuille/ohentuville hiuksilleen mitään. Nää on geenijuttuja.
Super ohuet hiukset näyttää karmeiltä pitkinä. Pää kuin Klonkulla.
Minåån yx vanha acca, mulon pitkät hiuxet, mutta Aina kiini, näytänkö poicamaiselta vaico uccomaiselta? Lyhyiltä näytää, vaikka pitkät on?
Riippuu ihan ihmisestä, millainen leikkaus, kasvojen muoto ja pukeutuminenkin vaikuttaa. Paljon näkee pitkähiuksisia joille kävisi paljon paremmin lyhyempi malli mutta väkisin pidetään kiinni pitkästä liuhuletistä. Minusta suomalaiset naiset laittavat hiuksiaan todella vähän. Värjäillään kyllä mutta ei muotoilla jne. Käydään illalla suihkussa, nukutaan märällä tukalla ja aamulla vähän kampaillaan. Silloin lyhyet kuin pitkätkin hiukset näyttävät tylsiltä ja lättänöiltä.
Muta poikatarkoitaaaa nuorimieis eiäk vanhha nin mietn se siten muKa vanehtnntaa?
Vanhana acana kiwembi näyttää nourlta pojkalta kuin vanhtla ucolta. Siski lyheyt.
Pitkät hiuset on naikkosen kruunu!
Mikä muka on kauniimpaa kuin pitkät hiuset upealla naikkosella. Aivan, ei mikään!
Naikkoset, olette upeita! Varsinkin pitkähiusiset!
Päivasto, on kylä nuorestava jatytämänen vakuitus.