Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko heinäkuu sinullekin kirosana?

Vierailija
04.11.2019 |

Silloin ei ole töitä (ihan oikeasti!), kauhea ahdistus kun ei olisi varaa lojua kotona "lomailemassa", mutta kun on pakko.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
04.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä saan palkkaa myös loma-ajalta, joten ei sen puoleen ahdista ollenkaan. En vain ole löhöilytyyppiä vaan työaddikti, ja siksi teen usein töitä myös lomilla. Vähintäänkin kouluttaudun tai etsin uutta materiaalia työtä varten.

Minua ahdistaa heinäkuussa vain, jos ulkolämpömittari ei kohoa yli 25 asteen.

Vierailija
2/6 |
04.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heinäkuu on vuoden persläpikuukausi. Kuumaa, kiire, raskasta, kaikki kiinni, lapsenhoito-ongelma, ei mitään normaalia ja toimivaa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
04.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin koko heinäkuun sikkenä töissä. Toisaalta olin harjoitellut hyvän ammattitaidon alalla, jolla on vaikeaa saada sitoutunutta ja osaavaa väkeä (ja jolle kukaan ei halua). Että sikäli. Kaikki on niin suhteellista.

Vierailija
4/6 |
04.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heinäkuu on kuukausi, jolloin jännät miehet iskevät nuoria, kauniita, kesähepeniin pukeutuneita neitosia ja saavat heiltä joka ilta! 🤗

Vierailija
5/6 |
04.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heinäkuu on vuoden persläpikuukausi. Kuumaa, kiire, raskasta, kaikki kiinni, lapsenhoito-ongelma, ei mitään normaalia ja toimivaa. 

Se muuten on hirveä kuukausi. Mulle tulee korvatulehduskierre aina kuumimpina aikoina eli heinäkuussa. Koti on asumiskelvoton, jos sattuu tulemaan haava niin se ei parane millään. Punkkeja ja ampiaisia saa pelätä, ei voi mennä uimaan, koska rannat täynnä sinilevää. Ulkona kuivaa, kaikki nurmikko kuollut. Ulkona tunkkanen ilma. Harmi, että Suomen kesistä on tullut tämmösiä.

Vierailija
6/6 |
04.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en tykkää tammikuusta. Jotenkin sellainen valju fiilis joulun ja uudenvuoden jälkeen. Perärööristä sekin että siihen aikaan on yleensä siperikylmät ilmat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kuusi