Paras einesruoka?
Itse teen kiireessä pastaa, ja Lidlin katkarapusalaattia. Ne sekaisin, ja ruohosipulia päälle, limen kera.
Kommentit (41)
Kokkikartanon pinaattikeitto. Parasta.
Ei ainakaan nuo Grandiosa-pizzat. Tämä siksi koska noi hiivatin Pizzaperjantai mainokset alkaa ottaa kupoliin ja pahasti. Laittakaa tosiaan siellä mainostoimistolla ne pillit vaan pussiin ja lopettakaa samantien tuollaisten mainosten tuottaminen. Aaaaargh! Pää ja korvat ihan tuskissaan kun kuulekkin että toi kyseinen mainos pärähtää eetteriin.
Vierailija kirjoitti:
Mä aina tuunaan eineksiä. Pakastekasvissosekeitto on hyvää kun laittaa linssejä ja raejuustoa sekaan. On ruokaisampaa näin.
Mä teen siitä kanakeittoa kun paistan sipulia ja kanajauhelihaa sekaan.
Finduksen pakasteateriat on ihan ykkösiä. Kivikylän lihapullat ja Lindströmit.
Vierailija kirjoitti:
En syö eineksiä. Pthui!
Oo vttu syömättä ja tee oma ketju sille sitten.
en ap kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En syö eineksiä. Pthui!
Oo vttu syömättä ja tee oma ketju sille sitten.
En tee. Vaan ahdistelen naisia ja sitten työnnyn sisään tai sattuu!
Vierailija kirjoitti:
Ranskalaisia jäisenä pussista, HK:n sinistä suoraan paketista ja punaista maitoa. Saatanan kermaperseet.
Pyh, hienostelija! Minä syön perunat raakoina, kuorineen ja multineen suoraan kaupan laarista ja hörppään kyytipojaksi lientä suolakurkkualtaasta. Jälkkäriksi lattialle pudonneita ja littanaksi tallottuja irtokarkkeja.
Finduksen pakasteille täältäkin ääni ja kokkikartanon ruoat hyviä. Jotkin noista aterian, saarioisen on niin pahan makuisia että ihmettelen eikö niillä ole mitään tedtausryhmää jne..
Vierailija kirjoitti:
Se Kokkikartanon Feta-pinaattipasta. Saisipa sitä tuplakokoisessa pakkauksessa!
Tätä tekee tosi helposti itsekin, sen takia en raaski. Lohilaatikko, makaroonilaatikko tai fetakasviskiusaus taas on mun Kokkikartanon suosikkeja.
Unohdin Kokkikartanon lasagnen. Se on todella hyvää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ranskalaisia jäisenä pussista, HK:n sinistä suoraan paketista ja punaista maitoa. Saatanan kermaperseet.
Pyh, hienostelija! Minä syön perunat raakoina, kuorineen ja multineen suoraan kaupan laarista ja hörppään kyytipojaksi lientä suolakurkkualtaasta. Jälkkäriksi lattialle pudonneita ja littanaksi tallottuja irtokarkkeja.
Hah, hifistelijät. Mä vedän marketin koiraparkista keltaista lunta ja tuulikaapin rallin alta hiekoitussepeliä ja tumppeja. Jälkiruoaksi nuolaisen ostoskärrykatoksen runkoputkea ja jäädyn siihen kiinni.
Jokaiselle Panang curry & No Butter No Chicken, Saarioisen vegemakaronilaatikko
Vierailija kirjoitti:
Kyllä sull on vaikeeta.
Itse oon hulluna Kokkikartanon täytetty falafelpihvi, kvinoaa ja kasviksia -ateriaan 😍
Kun laiskottaa ja tekee mieli hyvää, ostan 6 tai 10 sushirullan valmispaketin.
Kun laiskottaa ja on mättönälkä, mikrotan kebab-lastuja ja mikroranskiksia, nakkaan päälle makeaa chilikastiketta ja ketsuppia ja turkkilaista jugurttia.
Vierailija kirjoitti:
Kun laiskottaa ja tekee mieli hyvää, ostan 6 tai 10 sushirullan valmispaketin.
Kun laiskottaa ja on mättönälkä, mikrotan kebab-lastuja ja mikroranskiksia, nakkaan päälle makeaa chilikastiketta ja ketsuppia ja turkkilaista jugurttia.
Ällöttävää. Oksensin suuhuni.
Kokkikartano täyteläinen pinaattikeitto.
Kivikylän Palvarin Lindströmin pihvit! Koko suvun suosikki, pikkupojat toivoo aina keitettyjä perunoita ja niitä, samoin isommat pojat ja papat, puhumattakaan meistä naisista. Niistä saa rautaakin.
Ai niin, kerran ostin pakasteosastolta kanalla täytettyjä kevätrullia, olivat pahuksen hyviä uunissa lämmitettyinä. T. 36
Lidlin lasagne!
Kalamurekepihvit (Apetit, pakaste) Lidlin muusijauheesta tehdyn muusin kanssa. Nuo kalamurekepihvit löytyy myös Lidlistä, ainakin tässä meidän lähellä olevasta (Hki).