Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Räsänen voittaa jutun koska omantunnonvapaus on ylin

Vierailija
04.11.2019 |

että silleen.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
04.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki uskonnot pitää maapalolta hävittää kuolemantuomion uhalla. Niillä on saatu niin paljon pahaa aikaan. Ja on ihan sairasta että mielikuvitusolentoihin uskomalla on niin paljon valtaa ja saa perustaa ihan yhdistyksiä. Lasten satuja. Sairasta ja kuvottavaa!

Vierailija
22/26 |
04.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rooman vanha valta ärjyy siellä Colosseumin syövereissä ja stage on viritetty kristityille. Suomen leijonasta ollaan tekemässä nyt syöjäleijonaa ja menettää sen jalous.

Annetaan tuki Räsäselle koko Suomi! Pidetään omantunnovapaus ja maa kristillisenä.

Mitä kristillistä Räsäsen tuhoisassa ihmisvihassa on?

En näe Räsäsessä yhtään ihmisvihaa. Näkökulmasi on vääristynyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
04.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos jonkun toisen uskonnon pyhän kirjan mukaan kristityt olisivat saastaisia ja syntisiä tms. ja joku kirjoittaisi someen em. asiat, niin mitä Räsänen siihen sanoisi? Olisikohan ihan ok?

No kristityistä on sanottu juuri niin halki aikojen. Tässäkin ketjussa on sanottu jo monta kertaa...

Vierailija
24/26 |
04.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Räsänen saa marttyyrin orkkuja. OOo mua syytetään, AAaa mua tuomitaan. Tuosta ei päivin elämä parane ellei saa paavilta piiskaa.

Vierailija
25/26 |
04.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voittaa tai ei, mitään mun silmissä hän on voittaja kun uskaltaa sanoa mitä ajattelee.

Jos mun uskonnon mukaan kristityt on häpeällisiä ja alempiarvoisia kuin tavalliset ihmiset, niin oletko samaa mieltä minusta, olenko voittaja?

Vierailija
26/26 |
04.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos jonkun toisen uskonnon pyhän kirjan mukaan kristityt olisivat saastaisia ja syntisiä tms. ja joku kirjoittaisi someen em. asiat, niin mitä Räsänen siihen sanoisi? Olisikohan ihan ok?

No kristityistä on sanottu juuri niin halki aikojen. Tässäkin ketjussa on sanottu jo monta kertaa...

No sitten olisi korkea aika tajuta jo tyhmimmänkin uskiksen, että toisista ei voi sanoa noin vaikka oman uskonnon pyhässä kirjassa niin sanottaisinkiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän viisi