Räsänen voittaa jutun koska omantunnonvapaus on ylin
Kommentit (26)
Ette oo tosissanne- Sellanen sana oikeudessa auta ketään. God my Lord I love you and I studied Law.
Vierailija kirjoitti:
Voittaa tai ei, mitään mun silmissä hän on voittaja kun uskaltaa sanoa mitä ajattelee.
Räsänen ja sinä olette vittupäitä joita ilman maailma olisi parempi paikka.
Olen voittaja silmissäsi.
Hänen tarkoitus on tehdä ennakkotapaus asiasta ja nostaa arvot jälleen tässä kapitalistisessa epä sosialistisessa tyhjässä ja sekavassa maailmassa keskusteluun. Hänhän jää pian eläkkeelle, ei hänellä ole muuta kuin voitettavaaa.
Omantunnonvapaus on rikkomaton ja toi kaikki menee siihen piikkiin. Korkeimmassa viimeistään tulee voitto kunhan vasurituomarit ensin kurmuuttaa alemmissa. Ei mitään hätää.
Minusta on hienoa, että Räsänen noinkin avoimesti tuo esille sairaan ajattelunsa ja arvomaailmansa. Yhteiskunta normistoineen reagoi siihen ja hän saa näin testattua olisiko asioissa korjattavaa. Ja toivottavasti asiaan kuuluvan tuomioistuimien määrittelemän rangaistuksen.
Vierailija kirjoitti:
Hänen tarkoitus on tehdä ennakkotapaus asiasta ja nostaa arvot jälleen tässä kapitalistisessa epä sosialistisessa tyhjässä ja sekavassa maailmassa keskusteluun. Hänhän jää pian eläkkeelle, ei hänellä ole muuta kuin voitettavaaa.
Räsäsellä ei ole mitään tarkoitusta. Tutkitaan onko hän tehnyt rikosta Suomen lain mukaan. Räsänen ei tähän voi vaikuttaa.
Raamatussa on ennustettu miten ne tulevat vetämään teistä oikeuksiin ja tekevät saman minka Jeesukselle.
Ajatelkaapas kun varhaiskritittyjä kidutettiin ja poltettiin ja heitettiin leijonille ja silti he pitivät omantuntonsa äänen itsellään.
On se ihailtavaa.
Päivi on upea esitaistelija, nyt otetaan mittaa kuka on jyvä ja kuka akana.
Rooman vanha valta ärjyy siellä Colosseumin syövereissä ja stage on viritetty kristityille. Suomen leijonasta ollaan tekemässä nyt syöjäleijonaa ja menettää sen jalous.
Annetaan tuki Räsäselle koko Suomi! Pidetään omantunnovapaus ja maa kristillisenä.
Toivottavasti tuomitaan. Sitten voidaan lukea miten jokaikisestä uskonnollisesta ja kansanryhmää vastaan kiihottavasta kannaotosta valitetaana että "Räsänen tuomittiin ihan samanlaisesta puheesta, mutta ilmeisesti tämä on sitten sitä paremman uskonnon parempaa kiihotusta kansanryhmää vastaan" Öyh öyh öyh.
Tämä on todella ikävää, koska Räsäsen puolustajat ovat muutenkin jo sitä mieltä että Räsänen on urhea arvojaan puolustava marttyyri. Eikä tiukkapipoinen ja säälittävä tasa-arvon vastustaja, kuten muut Suomessa asian näkevät.
Mitä enemmän Räsästä yritetään estää, sitä korkeammalle nousee arvostus näissä homovastaisissa piireissä. Siksi toivoisin että hänet oliis jätetty kommentteineen omaan arvoonsa.
Uskonasioista ei voi kiistellä, joten tämä koko keskustelu on vähän turhaa. Toisaalta myös eri mieltä voi olla rakentavasti, eli voisi olla Räsäsen mielipiteet mutta parempi ja kunnioittavampi ulosanti. Sellaista eivät Räsäsen puolustajat ymmärrä.
Vierailija kirjoitti:
Rooman vanha valta ärjyy siellä Colosseumin syövereissä ja stage on viritetty kristityille. Suomen leijonasta ollaan tekemässä nyt syöjäleijonaa ja menettää sen jalous.
Annetaan tuki Räsäselle koko Suomi! Pidetään omantunnovapaus ja maa kristillisenä.
Mitä kristillistä Räsäsen tuhoisassa ihmisvihassa on?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä kristillistä Räsäsen tuhoisassa ihmisvihassa on?
Se että Jeesusta syytettiin samoin koska totteli Jumalaa ennemmin kuin ihmisiä.
Jos jonkun toisen uskonnon pyhän kirjan mukaan kristityt olisivat saastaisia ja syntisiä tms. ja joku kirjoittaisi someen em. asiat, niin mitä Räsänen siihen sanoisi? Olisikohan ihan ok?
Eli on ok sanoa mitä Räsänen sanoi uskonnon varjolla, mutta jos ihan vain sanon omana mielipiteenäni homoseksuaalien olevan häpeällisiä ilman uskontoa mielipiteeni perustana, niin se ei ole ok.
Olen valmis haastamaan minkä tahansa aiheen raamatusta! I dare you!
Räsänen voittaa jutun koska ei ole mitään lakia jonka perusteella hänet voisi tuomita.
Vierailija kirjoitti:
Eli on ok sanoa mitä Räsänen sanoi uskonnon varjolla, mutta jos ihan vain sanon omana mielipiteenäni homoseksuaalien olevan häpeällisiä ilman uskontoa mielipiteeni perustana, niin se ei ole ok.
Ainakin minun puolesta voit sanoa homoseksuaalisuuden olevan häpeällistä aivan vapaasti.
Vierailija kirjoitti:
Tämä on todella ikävää, koska Räsäsen puolustajat ovat muutenkin jo sitä mieltä että Räsänen on urhea arvojaan puolustava marttyyri. Eikä tiukkapipoinen ja säälittävä tasa-arvon vastustaja, kuten muut Suomessa asian näkevät.
Mitä enemmän Räsästä yritetään estää, sitä korkeammalle nousee arvostus näissä homovastaisissa piireissä. Siksi toivoisin että hänet oliis jätetty kommentteineen omaan arvoonsa.
Uskonasioista ei voi kiistellä, joten tämä koko keskustelu on vähän turhaa. Toisaalta myös eri mieltä voi olla rakentavasti, eli voisi olla Räsäsen mielipiteet mutta parempi ja kunnioittavampi ulosanti. Sellaista eivät Räsäsen puolustajat ymmärrä.
Ei minua kiinnosta tuomitaanko vai ei. Minä haluan että kaikki kiihottamien kansnasyhmiä vastaan joko tuomitaan samalla tavoin, tai sitten ei tuomita ollenkaan. Kulttuurisensitiivisyys pitäisi ensimmäisenä heittää romukoppaan ja kohdella jokaista henkilöä tai yhteisöä pelkästään heidän sanomisiensa kautta eikä antaa mitään hemmetin "kulttuurialennuksia"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä kristillistä Räsäsen tuhoisassa ihmisvihassa on?[/quote
Mikä ihmeen tuhoisa ihmisviha?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ainakin minun puolesta voit sanoa homoseksuaalisuuden olevan häpeällistä aivan vapaasti.
No sä taidatkin olla näitä räsäsläisiä. Laske välillä se raamattu alas naamasi kohdalta niin näet pidemmälle.
Voittaa tai ei, mitään mun silmissä hän on voittaja kun uskaltaa sanoa mitä ajattelee.