Turisas - Battle Metal
Yksi parhaimpia suomalaisia live-esityksiä mun mielestä tämä 2010 Sonispheressä kuvattu Battle Metal
Tää biisi vaan potkii niin törkeästi ja yleisön pauhu taustalla saa vaikuttamaan vielä mahtipontisemmalta.
Kommentit (17)
Tykkäsin noista vanhoista esiintymisasuista enemmän ku nykyisistä :(
Tekisivätpä uuden levyn, ihan liian kauan viimeisimmästä joka julkaistiin 2013. Ei kyllä ollut bändin parhain mun mielestä, mutta ne kolme ensimmäistä oli ihan huippuja.
Vierailija kirjoitti:
Tykkäsin noista vanhoista esiintymisasuista enemmän ku nykyisistä :(
Sama täällä. Kunnon karvaturkis-mehtäläis-viikinki lookki oli paras.
Samaten 2 ekaa levyä oli live-biiseinä parhaita mun mielestä. Kolmas levy oli hyvä, esim tää nimikkobiisi Stand up and Fight, mutta sopii paremmin kuunteluun ja fiilistelyyn.
Bändi on nykyään pitänyt ihme hiljaiseloa vaikka satunnaisesti keikkaileekin. Facebookissa edelleen 311 tuhatta seuraajaa, mutta silti vain muutama päivitys vuoteen. Luulis, että jos uuden levyn tekisivät ja niin varmasti olis markkinoita edelleen.
Tahtoo akustisen albumin vaikka sitten vanhoista kappaleista :D
Voi niitä aikoja, Nummirockin juhannus ja Turisas
Turisaksella oli hommat isollaan viime vuosikymmenen vaihteen tienoilla: 2006 yhteiskiertue Lordin kanssa. Sitten kiertelivät ainakin Iced Earthin ja Annihilatorin kanssa. Kun Anthraxin keikka peruuntui Porin Sonispheressä 2010 niin Turisas pyydettiin tilalle jne.
Briteissä 2011 julkaistu Stand up and Fight nousi rock albumien listoilla sijalle neljä.
Harmi kun vähän vaipunut unholaan hyvä bändi.
Tosi taitava ja energinen esiintyjä muuten se Zambialainen viulisti Caitlin De Ville joka on tuurannut Olli Vänskää tänä vuonna. Olli tietty on se oikea ja alkuperäinen, mutta kyllä on hyvä tuuraajakin löytynyt.
Vierailija kirjoitti:
Onneks tuli tämän kesän John Smithissä nähtyä Turisas pitkästä aikaa.
Voi perkule, en tienny että se on suomalainen bändi, vaikka on tullut kuunneltua jonkun verran.
Muuten jees bändi mutta englanninkielen lausiminen on ihan hirveetä.
Vierailija kirjoitti:
Muuten jees bändi mutta englanninkielen lausiminen on ihan hirveetä.
No eipä se maailmalla näytä hirveesti haittaavan.
Minkäs teet kun kaikki on siirtyneet luukuttamaan vain elämäätä ja maustetyttöjä
Vierailija kirjoitti:
One More Nummirockista
Älyttömän hyvä live dvd se 2008 kuvattu "Finnish summer with Turisas". Paljon live-videoita kuten yllä oleva One more Nummirockista, mutta oikestaan se on englanninkielinen dokumentti Suomen kesästä ja juhannuksesta Turisaksen näkövinkkelistä kun silloin tekivät tavallista enemmän kotimaan keikkaa.
Mään näin Turilaat tänä vuonna Saarihelvetissä
On kyllä tykki biisi ja muutenkin loistavan energinen livebändi.
Juuri näin Turisaksen livenä keväällä, ja Battle Metalin aikana eturivissä kaikki hyppivät ja moshasivat hulluna, lauloivat mukana nyrkit ilmassa ja bändiläiset heilutti isoja Turisas-lippuja lavalla. Olin semmoisessa hurmoksessa jossa tunsin olevani melkein jossain viikinkien sotajoukossa mukana :D