Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos olisin eläin, olisin orava. Ne vaikuttaa niin onnellisilta. Ovat nopeita ja hoikkia. Saa uuden turkinkin.

Vierailija
04.11.2019 |

Voi oravat!

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
04.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olisin joku iso, rauhoitettu kotka, joka ei olisi saaliseläin muille eläimille. Perustaisin pesän jollekin korkealle vuorelle, vuoristoon, jossa saisin olla rauhassa. Välillä lentelisin kyliin katsomaan, että mitä sinne kuuluu. Minulla olisi tosi hyvä näkö, ja muhkea untuvatakki.

Vierailija
2/21 |
04.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap.tä vois alkaa tymppimään puhe oravannahoista vaihdon välineenä, itseä ainakin stressais jos tietäisi työttömien himoitsevan nahkaani. Itse oisin ahven, mikä ilo olisi talvellakin lojua lämpimän pohjalähteen suuaukolla ja löyhyä kirkkaassa vedessä. Söisi vaan pieniä hyttysentoukkia niin säästyisi työttömien ongenkoukuilta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
04.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olisn majava, rakentelisin pesän jonnekin kivan joen rannalle. Sit aina välillä kävisin saalistamassa kalaa joesta ja syöttäiisn poikaseni.

Vierailija
4/21 |
04.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli muuten mieleen, että sanoin lapsena oravia orkuiksi. On tainnut olla vanhemmilla pokassa pitelemistä.

Vierailija
5/21 |
04.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä olet jo eläin jos siis olet ihminen. Ihminenkin on nimittäin eläin. Ihminen on vähäkarvainen pystyasennossa kulkeva hännätön ihmisapina joka on vain muita eläimiä älykkäämpi mutta jonka älykkyys on oikeastaan aika huono juttu koska ihminen on tuhoamassa tämän planeetan koska ihmiset ovat keksineet paljon sellaisia asioita joista on enemmän haittaa kuin hyötyä.

Vierailija
6/21 |
04.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oravat ovat ilkeitä petoja.

Vierailija
7/21 |
04.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oravat ovat ilkeitä petoja.

Niin on ihmisetkin. Oravat on rakkaita, pörröisiä ja ihania olentoja. Linnut voidaan syödä, niillä ei tee mitään.

Vierailija
8/21 |
04.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hämmentävän sympaattinen keskustelu. :D

Vierailija
9/21 |
04.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos saisi valita miksi eläimeksi jälleensyntyy, niin kyllä rakastettu ja hemmoteltu kotikissa olisi aika hyvä diili. Nukkuu, syö, vähän leikkii, saa hellyyttä ja silitystä aina kun haluaa; nukkuu, syö, etc. etc. Kun katson omia kissojani niin kyllä niiden elämä on tosi mukavan oloista. :-)

Vierailija
10/21 |
04.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olisn majava, rakentelisin pesän jonnekin kivan joen rannalle. Sit aina välillä kävisin saalistamassa kalaa joesta ja syöttäiisn poikaseni.

Syövätkö majavat muka oikeasti kalaa? Minä olen ymmärtänyt, että ne syövät puun kuorta ja kasveja.

Vierailija
11/21 |
04.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkein mieluiten olisin laiskiainen jos olisin eläin. Ne vaikuttaa rennoilta otuksilta. Toiseksi mieluiten olisin karhu niin voisi nukkua talviunet.

Vierailija
12/21 |
04.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisenkin karvoitus uusiutuu koko ajan. Mikä meriitti se eläimille on, karvanlähtökausi keväällä???

Oravavihaa en ymmärtä. Se on ihan yhtä tarkoituksenmukainen otus luonnossa kuin kaikki muutkin ihmistä lukuunottamatta. Mehän ollaan hävittämässä koko planeetan elämä.

Vierailija
13/21 |
04.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuli muuten mieleen, että sanoin lapsena oravia orkuiksi. On tainnut olla vanhemmilla pokassa pitelemistä.

"Iskä iskä, mä haluun orkun!"

Joo.

Vierailija
14/21 |
04.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Syövätkö majavat muka oikeasti kalaa? Minä olen ymmärtänyt, että ne syövät puun kuorta ja kasveja.

No sitten syötän poikasille puun kuorta ja kasveja.

Vierailija
15/21 |
04.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi tsiisuskraist!

Saalistamassa kalaa!

Etkö majavana myös pyydystäisi jäniksiä?

Vierailija
16/21 |
04.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Orava on melko samanlainen eläin kuin rotta.

Sillä on vain pr paremmin hallussa.

Kunnon someprofiili tekee inhasta rotasta soman oravan.

Vierailija
17/21 |
04.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta taas oravat ovat aika levottomia ja äänekkäitä. Ovat liikkeellä ollessaan jatkuvassa hälytystilassa stressaantuneina, kiire kerätä ruokaa ja säntäilevät paikasta toiseen. Ehkä ne osaavat rauhoittua ainoastaan pesässään. Rasittavaa elämää.

Vierailija
18/21 |
04.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi tsiisuskraist!

Saalistamassa kalaa!

Etkö majavana myös pyydystäisi jäniksiä?

Pahaa savistamaton puputti laukkaa polkuansa, puun takana lymyävä Masse pamauttaa hännällä vastapalloon ja iskee talttahampaat kurkkuun.

Vierailija
19/21 |
04.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, taidat olla sielunkumppanini. Olen nopea ja hoikka. Tykkään pähkinöistä ja kiipeilystä.

Vierailija
20/21 |
04.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olisin muuttolintu. Talveksi lähtisin Afrikan lämpöön ja kesällä taas Suomeen. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kuusi